درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 18:11   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18296صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 31 مرداد 1394 - 12:50
برگزاری همایش بین المللی بازاریابی اینترنتی و صنعت گردشگری
پنجمین همایش بین المللی «بازاریابی اینترنتی و صنعت گردشگری» با حضور اساتید و متخصصان بین المللی حوزه فناوری اطلاعات بازاریابی با هدف بهره مندی از روش های نوین بازاریابی و برندینگ در راستای افزایش جذب گردشگر ورودی به کشور در تاریخ 6 شهریورماه سال جاری برگزار خواهد شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، در این همایش مباحث علمی روز منطبق با سرفصل هایی چون: «نقش فناوری اطلاعات در حوزه گردشگری»، «نقش بازاریابی اینترنتی در بهبود فرایند برندسازی»، «شناسایی ظرفیت های فضای کسب و کار اینترنتی در اقتصاد شهری» مطرح می شود.
بنا به همین گزارش قرار است تا درباره «تاثیر بازاریابی اینترنتی در رونق اقتصادی شهرهای جهانی»، «شیوه های بکارگیری قدرت نفوذ شبکه های اجتماعی و بازاریابی آنلاین در جذب گردشگر خارجی و توسعه صنعت گردشگری در کشور»، «تجزیه و تحلیل وب سایت ها و برندسازی از طریق شبکه های اجتماعی به منظور کارآفرینی در صنعت گردشگری» و نیز «بازاریابی اینترنتی و تاثیر آن در ترغیب سرمایه گذاری بین المللی گردشگری» هم پنل های تخصصی برگزار شود.
به علاوه ، از اساتید برتر بازاریابی اینترنتی جهان نیز سخنرانانی چون «دانکان الکساندر»، مدیر ارشد شرکت امارات «گروپ و ایلوژن»، «نیک گارنر» بنیانگذار شرکت دیجیتال 90، «الکس کنی» مرد سال وب اروپا در سال 2014، «گرت هویل» مدیر شرکت «مارکتینگ سیگنال» «بیاتریس آفیشال دگو» مدیر بازاریابی شرکت «گوگل» در این همایش حضور خواهند داشت.
از دیگر سخنرانان پنجمین همایش بین المللی بازاریابی اینترنتی و صنعت گردشگری به«دستینیا»، «حمید سپید نام» دارنده مدرک گوگل و رییس انجمن وب مارکتینگ اروپا در ایران، «علی محمدی تات» و «محمدرضا عمرانی» از مشاوران و مدرسان حوزه بازاریابی اینترنتی در می توان اشاره کرد.
همایش یادشده که سال گذشته نیز با حضور معاون رییس جمهور و ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار شد؛ علاوه بر برگزاری در مرکز همایش های برج میلاد در تاریخ 6 شهریورماه – از ساعت 9 صبح الی 19 – ، 8 شهریورماه در مشهد مقدس، 10 شهریور در تبریز و 12 شهریور در بندرعباس توسط شرکت های «کاسپید» و «آذرک هولدینگ» برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، علاقه مندان شرکت در همایش بین المللی بازاریابی اینترنتی و صنعت گردشگری می توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر به درگاه اینترنتی: www.ebconference.com مراجعه کنند.

منبع: سیری در ایران

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد