درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 22:52   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18278صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 28 مرداد 1394 - 13:14
معاون استاندار خراسان جنوبی: ارتباط روابط عمومی ها با رسانه تقویت شود
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی بر تقویت ارتباط روابط عمومی ها با رسانه ها تاکید کرد و گفت: روابط عمومی ها نقش برجسته ای در افزایش بهره وری سازمان ها دارند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی بر تقویت ارتباط روابط عمومی ها با رسانه ها تاکید کرد و گفت: روابط عمومی ها نقش برجسته ای در افزایش بهره وری سازمان ها دارند.

به گزارش شارا از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی در گردهمایی مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان افزود: روابط عمومی ها می توانند با برگزاری برنامه های فرح بخش و نشاط آور، موجب تقویت همبستگی درون سازمانی شده و بهره وری سازمانی را افزایش دهند.


محمد حسینی، ضمن تبریک سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی و دهه کرامت گفت: یادآوری ایام الله ها و گرامیداشت مناسبت هایی که در تقویم شمسی ما وجود دارد از دیگر وظایف مهم مدیران روابط عمومی در دستگاه های اجرایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.


وی به ویژگی های انتقال پیام از طریق روابط عمومی دستگاه های اجرایی اشاره کرد و افزود: برای اینکه این انتقال پیام دارای بازخورد مناسب بوده و بتواند اثر مورد نظر را در مخاطب بگذارد باید بر مبنای نیاز جامعه این پیام تهیه شده و شرایط روز جامعه در تهیه این پیام مورد توجه قرار گرفته باشد.


وی مهندسی افزایش سطح رضایتمندی مردم از خدمات ارائه شده در دستگاه های اجرایی را از دیگر وظایف مهم روابط عمومی ها دانست و تصریح کرد: باید نگاه به مقوله روابط عمومی به عنوان یک علم و دانشی نوین باشد تا بتوان به اهدافی که در این زمینه پیش بینی شده است دست یافت.


وی روابط عمومی را آیینه تمام نمای یک سازمان برشمرد و خاطر نشان کرد: بزرگ نمایی بیجا و نیز کوچک نمایی خدمات دستگاه به هیچ وجه از سوی روابط عمومی پذیرفتنی نیست ، بلکه بایدبر اساس اصل صداقت واقعیت موجود در سازمان را در جهت تنویر افکار عمومی به مخاطبین و مردم در قالب های مشخص و بروز ارائه کرد.


وی با بیان اینکه روابط عمومی ها از موضع انفعال بایدبه حالت فعال درآیند، گفت: تقویت ارتباط با رسانه ها و نیز برخورد مناسب و موثر با جامعه خبری استان از دیگر موارد بسیار مهمی است که باید از سوی متولیان و دست اندرکاران امر مورد توجه جدی قرار گیرد.


رییس ستاد بزرگداشت هفته دولت در خراسان جنوبی، سرعت عمل در انتقال پیام و اخبار مورد نظر در روابط عمومی ها را مورد تاکید قرار داد و افزود: توجه روابط عمومی ها به افکار عمومی و احترام به مخاطبین به معنی واقعی از دیگر اموری است که باید در اجرای سیاست های مورد نظر در این بخش مورد تاکید باشد.


حسینی، مدیران روابط عمومی را در واقع مشاورین امین مدیران دستگاه های اجرایی دانست و تصریح کرد: قطعا اخذ تصمیم درست بر مبنای داشتن اطلاعات درست است، از اینرو روابط عمومی ها می توانند این اطلاعات درست و موثق را دریافت و برای گرفتن تصمیم درست در اختیار مدیر قرار دهند.


وی ایجاد فضایی برابر برای همه افراد جامعه را ازدیگر و ماموریت های روابط عمومی دانست و یادآور شد: باید فضایی فراهم شود تا همه افراد اعم از موافقان و مخالفان بتوانند در یک فضای توام با مدلی و صمیمیت به ارائه نقطه نظرات ،دیدگاه ها و پیشنهادات خود در حوزه های مخلتف بپردازند.


وی به در پیش بودن هفته دولت اشاره کرد و افزود: در برنامه ها و مراسمی که در هفته دولت در سال جاری پیش بینی می شود موضوع سرمایه اجتماعی و نیز حضور مردم در این برنامه ها باید بطور ویژه مورد توجه قرار گیرد.


وی با بیان اینکه تاکنون نگاه به برنامه های هفته دولت نگاه سخت افزاری بوده، گفت: باید این نگاه تغییر کرده و نگاه ما به این برنامه ها با رویکردهای فرهنگی و اجتماعی باشد.


وی با بیان اینکه شرایط فعلی کشور شرایط خاص و حساسی است، افزود: باید از مباحث حاشیه ای در ایام هفته دولت پرهیز شده و انعکاس اخبار و اطلاعات در ایام این هفته به گونه ای باشد که موجب ایجاد امید به آینده در جامعه شود.


رییس ستاد بزرگداشت هفته دولت در خراسان جنوبی، به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان دولت و ملت ، همدلی و همزبانی اشاره کرد و گفت: راه رسیدن به موفقیت و دستیابی به اهدافی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای ما ترسیم نموده همدلی ،همزبانی ،همراهی و وحدت و انسجام درونی است.


حسینی، با بیان اینکه در این شعار معانی و حقایق بسیار زیادی نهفته است افزود: این شعار منحصر به یک سال و یا یک دوره زمانی خاص نیست بلکه می توان آن را در تمامی دوران و زمان ها بکار برد.


معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی ، در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نیز مجلس خبرگان رهبری در سال جدید اشاره کرد و ادامه داد: باید زمینه های برگزاری انتخابات باشکوه و در کمال آرامش و امنیت فراهم شود.


حسینی، خاطر نشان کرد: مدیران روابط عمومی باید بابکارگیری روش ها و شیوه های متناسب ،فضای مناسب برای حضور گسترده مردم در انتخابات پیش رو را فراهم نمایند.


وی تبیین قوانین و مقررات مربوطه برای استفاده مدیران را از دیگر وظایف روابط عمومی ها در این زمینه دانست و افزود: ستادهای شهرستانی ستاد انتخابات استان تشکیل شده و امیداست همه بتوانیم با عمل به وظایف خود در این زمینه، زمینه برگزاری انتخابات با شکوه در استان را فراهم نماییم.


مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی ، نیز در این جسله به نزدیک شدن به هفته دولت اشاره کرد و گفت: روابط عمومی ها به عنوان صف مقدم اطلاع رسانی نقش مهمی در بزرگداشت این هفته بر عهده دارند.


محمدعلی ایمانی، به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان دولت و ملت ، همدلی و همزبانی اشاره کرد و افزود: در اجرای برنامه ها و مراسمی که در این هفته پیش بینی می شود شعار سال باید به عنوان یک امر محوری مورد توجه قرار گیرد.


وی انعکاس خدمات دولت در بخش های مختلف را از دیگر ماموریت های روابط عمومی ها در ایام هفته دولت دانست و تصریح کرد: این اطلاع رسانی ها باید به گونه ای باشد تاعلاوه بر انعکاس خدمات انجام شده مردم در جریان نوع خدماتی که در سطح دستگاه های اجرایی قابل ارائه است نیز آشنا شوند و بتوانند بهتر و بیشتر از این خدمات استفاده کنند.


وی انعکاس خدمات انجام شده در دستگاه های اجرایی در هفته دولت را زمینه ساز مشارکت بیشتر مردم در عرصه های سیاسی و اجتماعی خصوصاً انتخابات پیش رو دانست و افزود: در انتخاباتی که در سال جاری برگزار خواهد شد نیز امید است مدیران روابط عمومی بتوانند از همه توان و ظرفیت خود برای ایجاد زمینه های لازم برای حضور گسترده مردم در این امر مهم را فراهم نمایند.


وی با بیان اینکه در دو سال گذشته در دولت تدبیر و امید خدمات و اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است، گفت: این خدمات باید در قالب های نوین و با ابزار مناسب به نحو مطلوب به اطلاع مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب رسانده شود.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد