درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 16:47   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
  جستجوی گوگل در 10 سال آینده
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18267صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 27 مرداد 1394 - 22:29
نخستین نمایشگاه بین المللی روابط عمومی به زودی برگزار می شود
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رییس انجمن متخصصان روابط عمومی های کشور از برگزاری نخستین نمایشگاه بین المللی روابط عمومی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: طرح های اولیه برپایی این نمایشگاه ارایه شده و امیدواریم هرچه سریع تر این رویداد فرهنگی در کشور برگزار شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رییس انجمن متخصصان روابط عمومی های کشور از برگزاری نخستین نمایشگاه بین المللی روابط عمومی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: طرح های اولیه برپایی این نمایشگاه ارایه شده و امیدواریم هرچه سریع تر این رویداد فرهنگی در کشور برگزار شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، مهدی باقریان عصر سه شنبه در دهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی به چند دوره برگزاری این جشنواره اشاره کرد و گفت: هدف گذاری هایی که برای این رویداد شده با مجموعه اقدامات به عمل آمده در دوره دهم به آن دست یافته ایم.


رییس انجمن متخصصان روابط عمومی با اشاره به توسعه رسانه های اجتماعی گفت: با این وجود تولید محتوی و اخلاق حرفه ای نباید با گسترش اینگونه رسانه ها کمرنگ شود.


وی هدف از این جشنواره را استاندارد سازی در حوزه روابط عمومی عنوان کرد و گفت: در این جشنواره تلاش شده کتاب های مختلفی از جمله استانداردهای روابط عمومی با استفاده از نظرات پیش کسوتان این حرفه به چاپ برسد.


باقریان همچنین به برگزاری کارگاه های مختلف آموزشی در کنار چند دوره جشنواره اشاره کرد و گفت: امروز نیز چند کارگاه آموزشی صبح و بعد از ظهر برای این جشنواره برگزار شد که تلاش ما این است که در راستای حرفه ای سازی روابط عمومی از طریق این کلاس های آموزشی گام های موثری برداریم.


رییس انجمن متخصصان روابط عمومی های کشور وجه تمایز این جشنواره را توجه به تحولات روز روابط عمومی و توسعه آن در کشور عنوان کرد.


به گفته وی بحث بی اعتمادی در حوزه روابط عمومی وجود دارد لذا تلاش کرده ایم با مجموعه کارها و اقدامات انجام شده در این انجمن در راستای اعتمادسازی قدم های موثری برداشته شود.


وی گفت : برای شفاف سازی بیشتر شاخص های انتخاب روابط عمومی برتر و خوب برای تولید آثار فاخر در سایت انجمن اطلاع رسانی شده و بر این اساس داوری ها انجام گرفته است.


وی با اشاره به آثار ارسالی به این جشنواره که به بیش از دوهزار اثر رسیده و از رشد 20 درصدی نسبت به سال های گذشته برخوردار است این تعداد آثار را نشانگر اقبال این دوره جشنواره عنوان کرد.


رییس انجمن متخصصان روابط عمومی در خاتمه با اشاره به برنامه های آینده این انجمن تدوین تاریخ شفاهی ایران ، برگزاری نخستین نمایشگاه بین المللی روابط عمومی ، اجرای طرح Apr را سه برنامه مهم این انجمن عنوان کرد.


باقریان ابراز امیدواری کرد کرد: مجموعه برنامه های در نظر گرفته شده هرچه زودتر عملیاتی و در آینده نزدیک شاهد به بار نشستن آنها در کشور باشیم.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد