درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 02:31   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18231صفحه نخست » ادامه مطلب یکیکشنبه، 25 مرداد 1394 - 20:32
بانک ها در شرایط پساتحریم نیازمند کارکرد اطلاع رسانی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: اطلاع رسانی از کارکرد و نقش بانک ها در مقابله با تحریم و در شرایط پساتحریم با رویکرد اقتصاد مقاومتی وظیفه جدی نظام بانکی است.
  

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: اطلاع رسانی از کارکرد و نقش بانک ها در مقابله با تحریم و در شرایط پساتحریم با رویکرد اقتصاد مقاومتی وظیفه جدی نظام بانکی است.
 

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد خددادی روز یکشنبه در نخستین همایش نقش روابط عمومی در بانکداری در هتل المپیک، پیشنهاد کرد به عنوان یک نیاز به صورت جدی کارگاه های آموزشی برای افزایش تولید مهارت اطلاعات در ساختار روابط عمومی بانک ها ایجاد شود.


وی با بیان اینکه تمام مدیران بانکی و ذینفعان باید دغدغه تولید اطلاعات داشته باشند، گفت: بانک ها برای ایجاد ارتباط با مشتریان و سایر بخش ها باید اقدام به تولید اطلاعات کرده تا مجموعه خود را به حرکت در آورند.


مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی، تصریح کرد: خوش نامی، اعتماد، برند و... با اطلاع رسانی هدفمند در فضای پساتحریم که شرایط رقابتی جدی تر خواهد شد، نیازمند آسیب شناسی و برنامه ریزی در بانک ها می باشد.
خدادی با طرح این سوال که چرا برخی بانک ها خوشنام هستند و برخی دیگر خوش نام نیستند، گفت: دلایل این چرایی باید در بانک ها آسیب شناسی شود.


وی با طرح این سوال که آنچه در صحنه عمل وجود دارد با انتظاری که بانک ها بعنوان هدف در منظر افکار عمومی ترسیم کرده هماهنگ است یا خیر، افزود: دغدغه جدی متولیان بانکداری باید تولید اطلاعات برای جلب مشارکت جدی مردم و دستگاهها باشد.


وی با اشاره به فضای پساتحریم گفت: اقتدار جمهوری اسلامی در مدل دیپلماسی میدانی، کارکرد رسانه ای، دیپلماسی عمومی، بحث حقوقی، همچنین کنش و واکنش سریع در سرفصل های رسانه ای و ایجاد موج همراه با ظرفیت مذاکره بودند.


خدادی گفت: در زمان تحریم بانک ها با رویکرد مقاومت و بهره گیری از ظرفیت و توانمندی داخلی به خوبی با تحریم مقابله کردند و همین امر سبب شد تا ایران بتواند در مقابل تحریم مقاومت کند اما باید در نظر گرفت که بانک ها چه میزان توانستند در این خصوص اطلاع رسانی کنند.


مدیرعامل ایرنا تصریح کرد: در دوران پساتحریم و رفع تحریم های بانکی نیز توسعه بدون نظام بانکی و کارکرد اطلاع رسانی منطقی در مسیر اقتصاد مقاومتی معنا نخواهد داشت.


وی با اشاره به نقش نظام بانکی در ارکان مختلف زندگی مردم، گفت: بسیاری از تبلیغات بانک ها به گونه ای است که نتجیه آن منجر به از دست رفتن مخاطبان می شود و این در حالی است که بانک ها باید شناخت لازم، میدانی و منطبق با واقعیت نسبت به جامعه هدف خود داشته باشند.


خدادی با اشاره به لزوم افکار سنجی و نظام سنجی در نظام بانکی کشور گفت: امروزه مدیران ارشد نظام بانکی باید بخشی از وظایف روابط عمومی ها را برعهده بگیرند به نحوی که مدل کارکرد روابط عمومی ها باید با دهه شصت متفاوت شود.


وی با تاکید بر اهمیت ارتقا مهارت تولید اطلاعات و همچنین بومی شدن آن، تصریح کرد: اختلالی که ناشی از حضور دهها بانک بدون ارایه اطلاعات در مورد ماموریت، ضرورت آت بوجود آمده منجر به این شده که حتی نمی توان اسم آنها را در ذهن لیست کرد.


مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی با تاکید بر اینکه فضای بانک ها در فضای پساتحریم متفاوت خواهد بود، گفت: بانک در این فضا با دنیای متفاوتی مواجه می شود که باید رویکرد اقتصاد مقاومتی را وجه غالب خود قرار داد.


خدادی ادامه داد: بانک هایی که مخاطب شناسی در دستور کار خود قرار ندهند در فضای جدید نمی توانند فعالیت کنند و اگر به مخاطب نیز متناسب با نیاز اطلاعات داده نشود، مشکلات جدیدی برای آنها ایجاد خواهد شد.


وی با تاکید بر اهمیت رصد نتیجه اقدامات انجام شده، تصریح کرد: اگر به میزان 30 درصد کار می کنیم باید 70 درصد را به شناخت اثر اختصاص دهیم تا در صورت نبود اثر مثبت اقدامات را اصلاح کنیم.


به گفته وی اطلاعات باید متمایز، متفاوت و متنوع تولید شود و بانک ها جامعه هدف خود را مدنظر قرار دهند.


خدادی با اشاره به هزینه بانک ها در تبلیغات، گفت: بسیاری از هزینه ها اثر معکوس دارد لذا باید در نحوه اطلاع رسانی به سلیقه مخاطبان نیز توجه شود.


وی در پایان از آمادگی خبرگزاری جمهوری اسلامی در زمینه تولید اطلاعات و انتشار فعالیت های موثر نظام بانکی خبر داد.


گفتنی است، نخستین همایش بررسی نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری روز جاری با سخنرانی اکبر کمیجانی قائم مقام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در هتل المپیک آغاز به کار کرد.


نقش شبکه بانکی در دوره پساتحریم، اعتمادسازی و مدیریت وجهه نظام بانکی، صنعت بانکداری در فضای مجازی، نقش روابط عمومی در فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی و مسئولیت اجتماعی به عنوان یک استراتژی تجاری و برنامه ارتباطی از موضوعات مورد بررسی در همایش نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری بود.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد