درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 10:44   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
  مدیریت شهرت آنلاین در عصر هوش مصنوعی: تاریکی و روشنی
  آینده ما در دست ماست
  یک انقلاب فناوری جدید در راه است - در اینجا نحوه سود بردن از آن آمده است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18224صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیشنبه، 24 مرداد 1394 - 18:47
اولین نشست خبری مهندس فرحی مدیرعامل پست بانک ایران با خبرنگاران رسانه‌ها برگزار شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اولین نشست خبری مهندس فرحی مدیرعامل پست بانک ایران، امروز بیست‌و‌چهارم مردادماه سال جاری با خبرنگاران رسانه‌های خبری در محل سالن کنفرانس ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  اولین نشست خبری مهندس فرحی مدیرعامل پست بانک ایران، امروز بیست‌و‌چهارم مردادماه سال جاری با خبرنگاران رسانه‌های خبری در محل سالن کنفرانس ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران: در این نشست که با حضور خبرنگاران خبرگزاری صداوسیما، شبکه تلویزیونی خبر، رادیو، باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها و پایگاه ‌ها و سایت‌های خبری برگزار گردید مهندس فرحی ضمن قدردانی و تجلیل از زحمات و نقش مؤثر خبرنگاران در توسعه جامعه اظهارداشت: خبرنگاران همواره با اطلاع‌رسانی درست ضمن آگاه‌سازی عمومی و همچنین انتقادهای سازنده خود موجب توسعه سیاسی، اقتصادی و اجتماعی جامعه می‌شوند.


وی افزود: کار رسانه‌ها به ویژه رسانه‌های مکتوب بسیار سخت و دشوار است زیرا آنان ضمن توجه به انعکاس به موقع اخبار و گزارش‌ها، بایستی نسبت به تفسیر و تحلیل آن متناسب با اقشار مختلف جامعه نیز اقدام نمایند که کار بسیار اساسی و مهم است.


مهندس فرحی در ادامه ضمن آشنائی با خبرنگاران و استماع سئوالات آنان به تشریح برنامه‌های جدید و اهداف بانک پرداخت و گفت: گسترش خدمات متنوع پولی و مالی در شهرها و روستاهای کشور، کمک به توسعه خدمات مالی خرد، کاهش تصدی‌گری دولت و افزایش بهره‌وری، افزایش رفاه و کاهش محرومیت‌های اقتصادی و اجتماعی و کمک به توسعه کسب ‌و‌ کارها و ایجاد اشتغال مولد در روستاها از مهمترین اهداف این بانک می‌باشد.
فرحی تصریح کرد: پست بانک ایران تنها متولی ارائه خدمات مالی و بانکی دولت و اجرای سیاست‌های حاکمیتی و دولتی در حوزه مالی و بانکی در روستاهاست و درحال حاضر 29درصد از مناطق روستائی و محروم کشور تحت پوشش خدمات این بانک است. نکته تمایز و مزیت این بانک با سایر رقبای شبکه بانکی نیز در همین است.


مدیرعامل پست بانک تأکید کرد: همه این آمارها نشان‌دهنده حضور پررنگ در روستاها و نقش مؤثر آن در اشتغا‌ل‌زائی پایدار و رونق اقتصادی است.


وی بیان داشت: این بانک مصمم است روز به روز گام‌های مؤثری در توسعه بانکداری الکترونیک و ارائه خدمات متنوع بردارد. هرجائی که امکانات مخابراتی و اینترنتی وجود دارد پست بانک ایران نیز به سهولت حضور یافته است. بطوریکه درحال حاضر حسب تکلیف قانونی مطابق با برنامه چهارم و پنجم توسعه کشور تعداد 10 هزار دفترخدمات بانکی در روستاها دایر شده و مجهز به نرم‌افزار جامع بانکی است و خدمات متنوع بانکی را به صورت لحظه‌ای(Online) به روستائیان ارائه می‌کنند.


فرحی خاطرنشان ساخت: حسب تکلیف برنامه پنجم توسعه کشور بایستی تعداد این دفاتر به 16هزار نقطه تماس بانکی افزایش یابد. آمادگی‌ داریم اگر اعتبارات و منابع مالی مورد نیاز تأمین شود در کمترین زمان ممکن آن را ایجاد و افزایش دهیم.


همچنین در ابتدای این نشست سیدرحمان حسین‌پور رئیس اداره‌کل حوز مدیریت و روابط عمومی ضمن تجلیل از خبرنگاران، خواستار حمایت جدی رسانه‌ها برای معرفی خدمات آن در روستاها شد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ نمونه از سوگیری در تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی تجارت به تجارت


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد