درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 29 مهر 1398 - 12:32   

اولین نشریه دیپلماسی رسانه منتشر شد

  اولین نشریه دیپلماسی رسانه منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

می خواهم به بچه ها انسان بودن را بیاموزم

  می خواهم به بچه ها انسان بودن را بیاموزم


ادامه ادامه مطلب دو

حقوق سالانه مدیرعامل مایکروسافت

  حقوق سالانه مدیرعامل مایکروسافت


ادامه ادامه مطلب سه

در پی قطع چندساعته برنامه‌های رادیو بلغارستان، مدیر این رادیو اخراج شد

  در پی قطع چندساعته برنامه‌های رادیو بلغارستان، مدیر این رادیو اخراج شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تقویم روز فناوری/ روزنامه ها در عصر اینترنت - تحولات 2004 تا 2008
  ۴ روش برای تاثیرگذاری بیشتر توسط خبر شما
  هدف گذاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای بهبود تبلیغات تجاری در فضای مجازی
  حقوق سالانه مدیرعامل مایکروسافت
  می خواهم به بچه ها انسان بودن را بیاموزم
  سواد آمارى
  تقویم روز ارتباطات/ قطعنامه مهم هلسینکی درباره روزنامه نگار و روزنامه نگاری
  انتصاب مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس
  سی و سومین دوره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک رفاه برگزار شد
  بانک رفاه کارگران خوب کار کرده و مشکلی ندارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18195صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 31 شهریور 1398 - 08:02
5 نکته برای افزایش بهره وری در روابط عمومی
اگر شما در یک دفتر روابط عمومی کار می کنید، پس باید بدانید که به طور مداوم و همزمان با این که در حال انجام کار بر روی چیز دیگری هستید، بر اساس نیاز سایر ارباب رجوع ها به کارهای دیگری نیز باید فکر نموده و آن ها را انجام دهید، به عبارت دیگر به طور روزانه و بر اساس نیاز ارباب رجوع به یک میلیون مسیر مختلف کشیده خواهید شد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اگر شما در یک دفتر روابط عمومی کار می کنید، پس باید بدانید که به طور مداوم و همزمان با این که در حال انجام کار بر روی چیز دیگری هستید، بر اساس نیاز سایر ارباب رجوع ها به کارهای دیگری نیز باید فکر نموده و آن ها را انجام دهید، به عبارت دیگر به طور روزانه و بر اساس نیاز ارباب رجوع به یک میلیون مسیر مختلف کشیده خواهید شد. خود را عادت دهید به به تفکر در راهی که آمدید و تغییر در صورت لزوم، که این کار برای بهینه سازی بهره وری شما و مشاهده ضرب العجل ارباب رجوع ها و درخواست های آنان بسیار مهم می باشد.


هر کسی ترفندهای شخصی خود را برای کمک به ماندن در مسیر مورد نظرش در طول روز دارد، اما در اینجا چند ایده برای این که سبب افزایش بهره وری خود شوید، مطرح می نماییم:
• یک استراحت کوتاه در بین برنامه کاری خود داشته باشید. در پژوهشی که در سال 2008 در دانشگاه ایلینویز انجام گرفت، مشخص شد که دامنه توجه مغز پس از یک دوره طولانی تمرکز بر یک وظیفه کاهش یافته و این موضوع منجر به کاهش تمرکز و توقف عملکرد فرد در انجام وظیفه مورد نظر می شود. بعلاوه، در این تحقیق ثابت شد استراحت های مختصر در بین انجام وظیفه در واقع اثر معنی داری در بهبود عملکرد فرد می گذارد.


• کار به عنوان یک تیم. وجود ذهن های بیشتر، ورودی های فکری بیشتر، و ایده های بیشتری تولید می نماید. کار گروهی سبب القای یک پیوند بین شما و همکارانتان شده و به شما اجازه می دهد تا از ایده های همکاران خود نیز برای رسیده به بهترین راه حل استفاده نمائید. اگر شما بر روی یک پروژه گیر کرده اید، و یا فکرتان کار نمی کند، از مغز همکارانتان برای کمک به تولید ایده هایی استفاده کنید که قبلا به فکر خود شما نیز نمی رسید.


• در طول وقت ناهار خود ورزش کنید. ورزش بهترین راه برای از بین بردن استرس می باشد، و سبب افزایش انرژی و نیروی تازه گرفتن ذهن شما می شود. به علاوه مطالعات متعدد صورت گرفته در این زمینه، ورزش را به مسائلی همچون افزایش حوصله، افزایش همکاری و افزایش بهره وری مرتبط می داند. اگر شما وقت کافی برای تمرین بدنی تمام عیار را ندارید، می توانید به پیاده روی در خیابان به عنوان یک جایگزین مناسب فکر نمائید. از هوای تازه تنفس نمائید و سبب افزایش جریان گردش خون در رگ های خود شوید.


• زمان کمتری را در جلسات صرف کنید و زمان بیشتری را به اجرای امور اختصاص دهید. جلسات به راحتی می توانند زمان شما را از بین ببرند، و بنابراین زمان کمی برای انجام آن چه که در جلسات مورد بحث و بررسی قرار داده اید، برایتان باقی می گذارند. سعی کنید جلسات را به حداقل رسانده و بحث ها را کوتاه نمائید، که با این کار شما می توانید از زمان خود برای دستیابی به نتایجی که به دنبال آن ها هستید استفاده کنید.


• حواس پرتی و آشفتگی را کنار بگذارید. در عصر دیجیتال، انسان به سادگی آشفته و حواس پرت می شود. صدای زنگ تلفن همراه، صدای دریافت یک ایمیل، نور تلفن همراه تان که به شما التماس می کند تا نیم نگاهی به توییت داشته باشید. فلیپ تلفن خود را در طول روز بارها و بارها درآورده و تلفن تان را چک می نمایید و یا، هنگامی که شما در حال کار بر روی یک پروژه هستید، به بررسی صندوق ورودی ایمیل خود فکر می کنید، قبل از آن که کارتان را به اتمام برسانید. بهتر است اخطاردهنده دریافت ایمیل دستگاه تان را خاموش نمائید.


این ها تنها چند مورد برای کمک به افزایش بهره وری تان می باشند. سایر اعمالی که شما باید برای کمک به تمرکز بهتر به منظور بهترین استفاده را از روز کاریتان انجام دهید، کدام اند؟

مترجم: مرتضی بهره مند

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز فناوری/ روزنامه ها در عصر اینترنت - تحولات 2004 تا 2008


  تقویم روز ارتباطات/ قطعنامه مهم هلسینکی درباره روزنامه نگار و روزنامه نگاری


  اولین نشریه دیپلماسی رسانه منتشر شد


  رئیس اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران منصوب شد


  آیا روابط عمومی می تواند اعتبار خود را بدست آورد؟


  انتصاب مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس


  بانوان شاخص ترین مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان هرمزگان هستندشاخص ترین مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان هرمزگان هستند


  می خواهم به بچه ها انسان بودن را بیاموزم


  حقوق سالانه مدیرعامل مایکروسافت


  سواد آمارى


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود