درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 29 فروردین 1403 - 03:15   

واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی

  واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی


ادامه ادامه مطلب یک

آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟

  آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟


ادامه ادامه مطلب دو

چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی

  چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اخبار ممنوعه
  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی
  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید
  متخصصان روابط‌عمومی و ارتباطات: صدای برابری برای افراد دارای معلولیت
  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال
  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت
  جامعه‌شناسی ارتباطات
  استراتژی سیاه روابط‌عمومی
  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای
  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18151صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 18 مرداد 1394 - 11:53
نقش تعیین‌کننده‌ روابط‌عمومی‌ها در برقراری اعتماد متقابل بین افراد و نهادهای اجتماعی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی گفت: روابط‌عمومی به عنوان علم، هنر و فن نقش سازنده و تعیین‌کننده‌ای در برقراری تفاهم و اعتماد متقابل بین افراد و نهادهای مختلف اجتماعی به عهده دارد.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی گفت: روابط‌عمومی به عنوان علم، هنر و فن نقش سازنده و تعیین‌کننده‌ای در برقراری تفاهم و اعتماد متقابل بین افراد و نهادهای مختلف اجتماعی به عهده دارد.

به گزارش شارا از خبرگزاری آنا، دکتر علیرضا نظام‌آبادی در نخستین جلسه هماهنگی و کارگاه آموزشی مدیران و مسئولان روابط عمومی واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی که به مناسبت روز خبرنگار و با حضور مدیران و مسئولان روابط عمومی واحدها و مراکز دانشگاهی استان در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاریِ جمهوری اسلامی ایران، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و مدیران و مسئولان روابط عمومی استان تبریک گفت.

وی با توجه به اهمیت جایگاه روابط عمومی در ادارات و سازمان‌ها، گفت: خوشبختانه با مدیریت خردورزانه و توأم با اخلاق و عدالت دکتر میرزاده رئیس دانشگاه با ابلاغ تاپ چارت جدید واحدهای دانشگاهی ارتقاء جایگاه روابط عمومی‌ها در سطح واحدهای دانشگاهی به خوبی نمایانگر اهمیت این حوزه در دانشگاه است.

نظام‌آبادی گفت: در عرصه کنونی روابط‌عمومی شغل نیست، بلکه یک تخصص است و در صورتی که به صورت تخصصی عمل شود، موفق‌تر از گذشته خواهد بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی با توجه به اینکه روابط‌عمومی چشم، گوش و زبان هر سازمان است که بدون آن حیات سازمانی دوام ندارد، افزود: حیات سازمانی مستلزم فعالیت مداوم روابط عمومی هاست و در صورتی که روابط عمومی در سازمانی موفق عمل کند بی‌شک آن سازمان زنده، پویا، موفق و اثربخش خواهد بود.

نظام‌آبادی با توجه به اینکه امروز جایگاه روابط عمومی برای همه مشخص شده است، گفت: امروزه کمتر سازمانی را می‌توان یافت که فاقد واحد روابط عمومی باشد.

دبیر هیأت امنای استان مرکزی با بیان اینکه روابط‌عمومی آئینه تمام نمای یک سازمان است، گفت: باید به دور از بزرگنمایی و سیاه‌نمایی، واقعیت‌ها، مسائل و تنگناها را صادقانه و «همان‌گونه که هست» منعکس کرد.

وی هنر واژه‌نگاری و شم خبری و حوصله زیاد و سعه صدر و نگاه موشکافانه به مسائل را از ویژگی‌های روابط عمومی دانست و گفت: اگر مسئول روابط عمومی این چند پارامتر را در کارها مدنظر خود داشته باشد و با دید تحلیل‌گرا به مسائل نگاه کند حتی می‌تواند به ارائه راهکار بپردازد و با یک خرد جمعی به حل مسائل موجود در سازمان کمک کند.

نظام‌آبادی تعهد و دلسوزی را از وظایف دیگر روابط عمومی‌ها عنوان کرد و افزود: همه مدیران و خبرنگاران دانشگاه آزاد اسلامی باید دقت، کیفیت و سرعت را سرلوحه کار خود قرار دهند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه انتشار به موقع اخبار و اطلاعات در راستای توسعه، ارتقا و نشر فعالیت‌های صورت پذیرفته در ادارات بر عهده روابط عمومی‌ها است، یادآوری کرد: این امر روابط عمومی‌ها را به یک پل ارتباطی مبدل ساخته و در این راستا روابط عمومی‌ها باید در اسرع وقت اخبار و گزارش‌های درست و واقعی را منعکس کنند.

وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی به عنوان علم، هنر و فن نقش سازنده و تعیین کننده‌ای در برقراری تفاهم و اعتماد متقابل بین افراد و نهادهای مختلف اجتماعی به عهده دارد با توجه به وظایف یک روابط‌عمومی با رویکرد نوین ومتمایل به «قرن۲۱»به صورت مختصر، افزود: ارائه مشاوره‌های مؤثر به مدیران ارشد سازمان، حفاظت از حریم سازمان در مقابل جوسازی‌ها، خلاف‌گویی‌ها، دروغ پردازی‌ها، تهدیدها و ... همکاری فعال و مستمر با مطبوعات و رسانه‌ها، ارتباط تنگاتنگ با اینترنت، خبرگزاری‌ها، وب‌سایت‌ها و وبلاگ‌های خبری، برقراری تعامل مطلوب و سازنده بین اداره یا سازمان مربوطه با سازمان‌ها، ادارات، نهادها و اشخاص حقیقی و حقوقی، پاسخگو کردن دستگاه اداری و خصوصی در برابر مخاطبان و احترام قائل شدن برای ارباب رجوع و افکار عمومی و...را از اهم وظایف روابط عمومی‌ها است.


نظام آبادی با توجه به ثبت‌نام بدون آزمون در دانشگاه آزاد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک در ۸۵ رشته تحصیلی در مقاطع کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون از سال تحصیلی آینده دانشجو می‌پذیرد

نظام آبادی بیان کرد: روابط عمومی علاوه بر داشتن وظایف عنوان شده باید به ابزار مورد نیاز از جمله اینترنت پر سرعت، دوربین و تجهیزات لازم و نیروی انسانی متعهد، متخصص و دلسوز دسترسی داشته باشد.

رئیس دانشگاه آزاداسلامی استان مرکزی بابیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری در جهان است، بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی که یادگار حضرت امام خمینی(ره) است و با ژرف اندیشی آیت الله هاشمی رفسنجانی پله های ترقی را گذشته، اظهار کرد: با مدیریت تؤام با اخلاق و عدالت دکتر میرزاده رئیس دانشگاه در طول دو سال مدیریت وی در دانشگاه آزاد اسلامی موفقیت‌های بسیارخوبی در حوزه های پژوهشی ،آموزشی،فرهنگی، عمرانی، دانشجویی وورزشی بدست آمده است.

وی معرفی امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی، رشته‌های تحصیلی موجود در مقاطع مختلف، اعضای هیئت علمی، کتابخانه‌ها و فضاهای آموزشی و ورزشی و ارائه خدمات مطلوب به دانشجویان و... را بسیار مهم و پر اهمیت دانست و افزود: انعکاس دستاوردها از سوی روابط عمومی‌ها به صورت شفاف و دقیق باید به مردم اطلاع‌رسانی شود.

نظام آبادی با توجه به بیانات مقام معظم رهبری درباره دانشگاه‌ها و آموزش عالی کشور، گفت: در شرایطی که امروز دانشگاه‌ها با یکدیگر در رقابت هستند دانشگاهی موفق‌تر خواهد بود که بتواند نیاز دانشجویان خود را به خوبی تامین کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک با توجه به اینکه بیشتر از 40 درصد دانشجویان کشور در دانشگاه آزاد اسلامی مشغول به تحصیل هستند، عنوان کرد: در استان مرکزی هم تقریبا تعداد دانشجویان به همین اندازه است.

وی با توجه به ثبت‌نام بدون آزمون در دانشگاه آزاد، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک در ۸۵ رشته تحصیلی در مقاطع کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون از سال تحصیلی آینده دانشجو می‌پذیرد.

رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی هم در این جلسه گفت: طرح آمایش آموزش عالی از سوی شورای انقلاب فرهنگی به استان‌ها سپرده شده است.

بهروز بهرامسری با توجه به اینکه در پایان برنامه پنجم توسعه و در آستانه برنامه ششم توسعه هستیم، اظهار کرد: در این باره باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی صورت گیرد که بتوانیم اهداف دانشگاه را تحقق بخشیم.

مدیر روابط عمومی واحد اراک نیز درباره اهمیت جایگاه روابط عمومی‌ها در دانشگاه و برگزاری نخستین جلسه هماهنگی و کارگاه آموزشی روابط عمومی در واحد اراک، گفت: امیدواریم با توصیه‌های ارزشمند رئیس واحد اراک درباره وظایف و نقش روابط عمومی‌ها و با حمایت روسای واحدها و بکارگیری و اجرای دقیق بخشنامه‌های سازمان مرکزی در تحقق اهداف عالی دانشگاه گام‌های موثرتری برداریم.

ابوالفضل اکبری در پایان جلسه به بحث و بررسی درباره مسائل و مشکلات مدیران و مسئولان روابط عمومی واحدها پرداخت و مقرر شد پیشنهادها به صورت مکتوب به روابط عمومی استان ارسال شود.

در این جلسه از تلاش و زحمات خبرنگاران اصحاب رسانه استان و همچنین مدیران و مسئولان روابط‌عمومی‌ها واحدها با اهدای لوح سپاس از سوی رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی قدردانی شد.

در ادامه جلسه کارگاه آموزشی با حضور دکتر سبیلان اردستانی از اعضای هیأت علمی واحد اراک درباره روابط عمومی و تبلیغات و روابط عمومی دیجیتال در صبح و عصر برگزار شد
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه تصور غلط رایج در مورد روابط‌عمومی


  احساس طبیعت: عکاسی خلاقانه


  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای


  جامعه‌شناسی ارتباطات


  استراتژی سیاه روابط‌عمومی


  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟


  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید


  اخبار ممنوعه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد