درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 18:19   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
  جستجوی گوگل در 10 سال آینده
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18089صفحه نخست » روابط عمومی الکترونیک و هوش مصنوعیسه شنبه، 13 مرداد 1394 - 23:44
روابط عمومی یعنی جهان«عمومی»
راب براون - هنگامی که کار بر روی روابط عمومی که جهان«عمومی» است را شروع کردم، به نظر می رسید در مقایسه با کاری که ما انجام می دادیم، کار زیادی ندارد. در واقع عبارت « ارتباطات رسانه ای» بخش عمده ای از فعالیت های انجام شده توسط روابط عمومی را به درستی نشان می دهد. اکنون تغییرات اساسی که بر روی شبکه ها صورت گرفته، در حال حاضر ارتباط مستقیم با مردم را برای روابط عمومی ها به ارمغان آورده است.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- تأثیر چگونگی استفاده از اینترنت در زندگی ما از زمانی برای من جذاب بود که اولین بار از وجود آن آگاه شدم. سال ها پیش فکر می کردم که همه ی ما خوشوقت هستیم که در یکی از عصرهای طلایی ارتباطات زندگی می کنیم؛ دوره ای که بزرگترین تغییرات در آن رخ داد.


هنگامی که کار بر روی روابط عمومی که جهان«عمومی» است را شروع کردم، به نظر می رسید در مقایسه با کاری که ما انجام می دادیم، کار زیادی ندارد. در واقع عبارت « ارتباطات رسانه ای» بخش عمده ای از فعالیت های انجام شده توسط روابط عمومی را به درستی نشان می دهد. اکنون تغییرات اساسی که بر روی شبکه ها صورت گرفته، در حال حاضر ارتباط مستقیم با مردم را برای روابط عمومی ها به ارمغان آورده است.

 

چند سال پیش از فارغ التحصیل شدنم، برای یک شرکت روابط عمومی به نام میسون ویلیامز که رایانه های شخصی در دفتر کار خود را به شبکه متصل کرده بود، کار می کردم. به این معنا بود که ما می توانستیم برای یکدیگر در داخل شرکت ایمیل ارسال کنیم. البته مطمئن نیستم که بتوان آن را ایمیل کردن نامید و این ایده که شما می توانید برای مردم در هر جای دنیا ایمیل ارسال کنید، سال ها پیش به وجود آمده است اما این امکانات هیجان انگیز و گاهی اوقات کمی ترسناک بود. در ضمن این شرکت پردازشگر خود را ساخته بود که اولین غلط یاب املایی بود که تا آن زمان دیده بودم.

 

من و همکارانم نام خودمان را وارد کردیم و فوراً مجموعه ای از نام های مستعار را برای خودمان ایجاد کردیم. نام من رابل برین بود. گاهی اوقات هنوز هم همکاران سابق مرا رابل می نامند. چند سال بعد هنگامی که کسب و کار خودم را راه انداخته بودم، اولین مرورگر اینترنت خود را بر روی یک دیسک روی یک مجله یافتم و نظر مرا به خود جلب کرد. می توانم در جهان سفر کنم . به ساعت روی وب سایت دانشگاه سیدنی نگاه کردم، شگفت زده شده بودم و شروع کردم به درنظر گرفتن هزاران فرصتی که ممکن بود اینترنت ارایه بدهد. مرورگر موزائیک از نت اسکیپ پیشرو بود که اگرچه توسط مایکرو سافت اینترنت اکسپلورر خُرد شده بود، اما برخی از کدهای اصلی را برای موزیلا فایرفاکس ارایه می کرد. جالب است که با راه اندازی گوگل کروم، جنگ مرورگرها همچنان برای مبارزه ادامه می یابد و ما با این احتمال مواجه هستیم که مرورگر بسیار با اهمیت تر از سیستم عامل خواهد شد.


من به ارائه سخنرانی در دانشگاه متروپولیتن منچستر و دانشگاه لنکشایر مرکزی درباره روابط عمومی و اینترنت دعوت شده بودم. در آن روزها به طور عمده در مورد آنچه که قرار بود اتفاق بیافتد، گمانه زنی می کردند اما تأثیرات آن همانطور که ما به کارمان ادامه می دادیم، کم کم احساس می شد و از آن زمان تاکنون نیز به طور مداوم نیز احساس می شود. در ابتدا مسئله درباره ی این بود که چطور کارهای مشابه را به روش های متفاوت انجام دهیم، مانند فرستادن عکس به جای ارسال آنها. روی هم رفته اکنون ما شاهد تمامی روش های جدید برای انجام دادن کارها و کارهای جدیدی که می توانیم انجام دهیم، هستیم.

 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد