درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 21:52   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18075صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 13 مرداد 1394 - 09:24
ثبت نام دوره‌‌های آموزش کوتاه مدت روزنامه‌نگاری و گرافیک مطبوعاتی
برنامه ثبت‌نام پنجاه و یکمین دوره‌ آموزش کوتاه مدت رشته‌های روزنامه‌نگاری و گرافیک مطبوعاتی از تاریخ 31/5/1394 با تسهیلات ویژه برای اعضای تحریریه‌های مطبوعات در دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها با همکاری مؤسسه مطبوعاتی نشرآوران آغاز می‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، این کلاس‌ها در دو نیمسال تحصیلی و هر نیمسال به مدت 16 هفته در قالب 10 واحد دانشگاهی با ارائه پنج درس کاربردی به شرح جدول زیر ارائه می‌شوند. (قابل توجه: درس شیوه نگارش در مطبوعات به عنوان پیش‌نیاز ارائه می‌شود که گرفتن نمره قبولی در آن درس اجباری است، اما در معدل تأثیری ندارد.)

علاقه‌مندان با در دست داشتن مدارک لازم حداکثر تا تاریخ 11/6/1394 از ساعت 9 الی 14 برای ثبت‌نام اولیه و مصاحبه به این دفتر مراجعه کنند.

داوطلبان پس از پایان موفقیت‌آمیز دوره، گواهی معتبر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را دریافت می‌کنند.

تذکر: پذیرش نهایی از بین داوطلبان بر اساس اولویت میزان تحصیلات، نوع رشته تحصیلی و سوابق شغلی، ارائه معرفی‌نامه و  نمونه کار مطبوعاتی و موفقیت در مصاحبه حضوری خواهد بود.

مدارک لازم جهت انجام مصاحبه: (مقتضی است مراجعان شخصاً مدارک ذیل را برای مصاحبه حضوری ارائه کنند.)

1.   کارت ملی و شناسنامه

2.   فتوکپی آخرین مدرک تحصیلی:

الف) رشته گرافیک مطبوعاتی: برای شاغلان در مطبوعات و روابط‌عمومی‌ها و دفاتر تبلیغاتی، حداقل فوق دیپلم و برای داوطلبان آزاد، لیسانس یا دانشجوی دوره کارشناسی.

ب) رشته روزنامه‌نگاری: برای شاغلان در مطبوعات و روابط‌عمومی‌ها حداقل دانشجوی کارشناسی و برای داوطلبان آزاد، مدرک کارشناسی.

3. ارائه معرفی‌نامه و نمونه کار برای داوطلبان شاغل در مؤسسات مطبوعاتی، روابط‌عمومی‌ها، مراکز خبری و تبلیغاتی الزامی است.

4.   حداکثر سن برای داوطلبان آزاد در هر دو رشته 45 سال است.

5.   پذیرفته شدگان در هر رشته مبلغ 000/900 ریال شهریه بابت هر ترم پرداخت خواهند کرد.

6. برای شاغلان در تحریریه مطبوعات با ارائه معرفی‌نامه و کارت خبرنگاری معتبر از مؤسسه ذیربط 25% تخفیف ویژه در شهریه منظور می‌شود.

لازم به ذکر است مراجعان باید شخصاً مدارک را ارئه دهند تا مصاحبه حضوری با آنها انجام شود.

نشانی دفتر:  تهران، خیابان شهید دکتر بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه دوم غربی، شماره 11، دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها، طبقه سوم، معاونت آموزشی، تلفن: 88738564-88730413، آدرس اینترنتی  WWW.Rasaneh.org

   

 

منبع: فارس

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد