درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 26 دی 1396 - 12:21   

در یک سال 18 خبرنگار توسط داعش در افغانستان کشته شدند

  در یک سال 18 خبرنگار توسط داعش در افغانستان کشته شدند


ادامه ادامه مطلب یک

سانچی و...

  سانچی و...


ادامه ادامه مطلب دو

گوگل به تبعیض بر علیه مردان محافظه کار سفیدپوست متهم شد

  گوگل به تبعیض بر علیه مردان محافظه کار سفیدپوست متهم شد


ادامه ادامه مطلب سه

انتصاب رییس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران

  انتصاب رییس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مقاله روزنامه نگار نباید «ترتیب داده شده از قبل» و القاء و یا به خواست شخص ثالث باشد
  انتصاب رییس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران
  انجمن متخصصان روابط عمومی، پژوهشگر و عضو هیات علمی انتخاب می کند
  مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران: روابط عمومی سنتی منسوخ شده است
  گزارش برگزاری نخستین نشست شورای روابط عمومی های سازمان برنامه و بودجه
  سانچی و...
  سالروز درگذشت مبتکر فتوژورنالیسم (پدر عکس خبری)
  تبادل 36 هزار پیام سوئیفتی توسط بانک ملی ایران در نه ماه امسال
  تصمیم گیری دسته جمعی
  نقدی بر نحوه‌ اطلاع‌رسانی درباره نفتکش ایرانی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18072صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیسه شنبه، 13 مرداد 1394 - 00:05
تشکیل شبکه های بازاریابی در دوران پساتحریم ضروری است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت اصفهان گفت: در دوران پسا تحریم، واحدهای کوچک و متوسط باید در داخل و خارج از کشور شبکه های بازرگانی و بازاریابی قوی داشته باشند تا زمینه رقابت آنها با رقبای خارجی فراهم شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت اصفهان گفت: در دوران پسا تحریم، واحدهای کوچک و متوسط باید در داخل و خارج از کشور شبکه های بازرگانی و بازاریابی قوی داشته باشند تا زمینه رقابت آنها با رقبای خارجی فراهم شود.
 

به گزارش شارا از ایرنا، روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان روز دوشنبه به نقل از رضا چینی اعلام کرد: وقتی تحریم ها رفع و درهای کشور به روی بازرگانان خارجی باز شود، لازم است شبکه های قوی بازاریابی برای ارائه خدمات به واحدهای کوچک و متوسط شکل گیرد.


وی پیشنهاد داد: برای تحقق این منظور، شبکه های ارتباطی قوی بین رایزنان بازرگانی سفارتخانه ها و تشکل ها بویژه خانه های صنعت ایجاد شود.


چینی با بیان اینکه اگر مشکلات تهیه مواد اولیه و توزیع محصول حل شود، تا حد زیادی مسئله سرمایه در گردش واحدها نیز رفع می شود، گفت: تشکیل شبکه های توزیع ، زمینه فروش محصولات و تامین نقدینگی کارخانه ها را فراهم می کند.


عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان درباره اقدامات دولت در دوران پساتحریم گفت: در مرحله اول ارز باید نرخ واقعی خود را پیدا کند سپس دولت باید ارزهای آزاد شده را در کارهای زیربنایی و تولیدی به کار ببرد و از خرج کردن آن در حوزه وادرات جلوگیری کند.


تیم مذاکره کننده هسته ای و شش کشور قدرتمند جهان پس از 23 ماه گفت و گو بر سر فعالیت های هسته ای ایران 23 تیر امسال به جمع بندی مذاکرات هسته ای دست یافتند.


باامضای این توافق، تحریم های اقتصادی علیه ایران رفع و جمهوری اسلامی ایران علاوه بر حفظ و توسعه دانش هسته ای خود توانست نام ایران را از بند هفتم منشورشورای امنیت سازمان ملل خارج کند.
منبع: خبرگزاری ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سالروز درگذشت مبتکر فتوژورنالیسم (پدر عکس خبری)


  بحران جهانی خبر


  مقاله روزنامه نگار نباید «ترتیب داده شده از قبل» و القاء و یا به خواست شخص ثالث باشد


  چگونه طرح روش روابط عمومی خود را طراحی می کنید؟


  گزارش برگزاری نخستین نشست شورای روابط عمومی های سازمان برنامه و بودجه


  انجمن متخصصان روابط عمومی، پژوهشگر و عضو هیات علمی انتخاب می کند


  نقدی بر نحوه‌ اطلاع‌رسانی درباره نفتکش ایرانی


  دست برداشتن از 13 مورد برای کسب موفقیت


  حساب توییتری سردبیر اشپیگل به سود اردوغان هک شد


  سرپرست روابط عمومی استانداری لرستان منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جلد سوم کتاب استانداردهای روابط عمومی منتشر شد