درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 1 مرداد 1397 - 02:49   

پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود

  پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود


ادامه ادامه مطلب یک

غول رسانه‌ای سعودی، به دنبال جذب مخاطبان فارسی زبان!

  غول رسانه‌ای سعودی، به دنبال جذب مخاطبان فارسی زبان!


ادامه ادامه مطلب دو

از تیغ تیز روزنامه‌نگاری تا حرکت بر لبه تیغ روابط عمومی

  از تیغ تیز روزنامه‌نگاری تا حرکت بر لبه تیغ روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اهدای دیپلم افتخار به روابط عمومی بانک توسعه تعاون

  اهدای دیپلم افتخار به روابط عمومی بانک توسعه تعاون


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  از تیغ تیز روزنامه‌نگاری تا حرکت بر لبه تیغ روابط عمومی
  قانون 15دقیقه چیست؟
  سرپرست خبرگزاری برنا اصفهان: روابط عمومی، ویترین یک سازمان است
  ساعت کار شعب بانک ملی ایران در استان تهران تغییر کرد
  تولید و اشتغال محور تسهیلات دهی بانک ملی ایران
  تامین حداکثری اقلام مورد نیاز بانک ملی ایران از بازار داخلی
  روابط عمومی وسیله ای برای برقراری ارتباط
  دکتراحمد یحیایی ایله ای استاددانشگاه: پنهان کاری درسازمانها بحران زاست
  در گفتگو با مهندس ابوذر حلوایی‌پور مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل گل‌گهر: روابط عمومی هنر مردم داری است
  غول رسانه‌ای سعودی، به دنبال جذب مخاطبان فارسی زبان!
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18072صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیسه شنبه، 13 مرداد 1394 - 00:05
تشکیل شبکه های بازاریابی در دوران پساتحریم ضروری است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت اصفهان گفت: در دوران پسا تحریم، واحدهای کوچک و متوسط باید در داخل و خارج از کشور شبکه های بازرگانی و بازاریابی قوی داشته باشند تا زمینه رقابت آنها با رقبای خارجی فراهم شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت اصفهان گفت: در دوران پسا تحریم، واحدهای کوچک و متوسط باید در داخل و خارج از کشور شبکه های بازرگانی و بازاریابی قوی داشته باشند تا زمینه رقابت آنها با رقبای خارجی فراهم شود.
 

به گزارش شارا از ایرنا، روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان روز دوشنبه به نقل از رضا چینی اعلام کرد: وقتی تحریم ها رفع و درهای کشور به روی بازرگانان خارجی باز شود، لازم است شبکه های قوی بازاریابی برای ارائه خدمات به واحدهای کوچک و متوسط شکل گیرد.


وی پیشنهاد داد: برای تحقق این منظور، شبکه های ارتباطی قوی بین رایزنان بازرگانی سفارتخانه ها و تشکل ها بویژه خانه های صنعت ایجاد شود.


چینی با بیان اینکه اگر مشکلات تهیه مواد اولیه و توزیع محصول حل شود، تا حد زیادی مسئله سرمایه در گردش واحدها نیز رفع می شود، گفت: تشکیل شبکه های توزیع ، زمینه فروش محصولات و تامین نقدینگی کارخانه ها را فراهم می کند.


عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان درباره اقدامات دولت در دوران پساتحریم گفت: در مرحله اول ارز باید نرخ واقعی خود را پیدا کند سپس دولت باید ارزهای آزاد شده را در کارهای زیربنایی و تولیدی به کار ببرد و از خرج کردن آن در حوزه وادرات جلوگیری کند.


تیم مذاکره کننده هسته ای و شش کشور قدرتمند جهان پس از 23 ماه گفت و گو بر سر فعالیت های هسته ای ایران 23 تیر امسال به جمع بندی مذاکرات هسته ای دست یافتند.


باامضای این توافق، تحریم های اقتصادی علیه ایران رفع و جمهوری اسلامی ایران علاوه بر حفظ و توسعه دانش هسته ای خود توانست نام ایران را از بند هفتم منشورشورای امنیت سازمان ملل خارج کند.
منبع: خبرگزاری ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دکتر اکبر نصرالهی استاد ارتباطات: مناسب ترین ابزار برای مدیریت بحران، رسانه هاست


  پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود


  روابط عمومی در تحریم


  مدیر کل جدید روابط عمومی و ارتباطات بین الملل سازمان ملی استاندارد منصوب شد


  روابط عمومی وسیله ای برای برقراری ارتباط


  رئیس کارگروه روابط عمومی استانداری های منطقه ۵ کشور منصوب شد


  در گفتگو با مهندس ابوذر حلوایی‌پور مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل گل‌گهر: روابط عمومی هنر مردم داری است


  حفظ اصول روابط عمومی


  دکتراحمد یحیایی ایله ای استاددانشگاه: پنهان کاری درسازمانها بحران زاست


  برگزاری همایش تخصصی مسئولان روابط عمومی های سراسر کشور بیمه ایران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود