درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 13:42   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18055صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیدوشنبه، 12 مرداد 1394 - 09:09
هر مستندی نیازمند مستند سازی خاصی است
میرمحمودسجادی - ممکن است هر فعالیتی استنادات خاص خود را داشته باشد، و نوع مستند کردن آن اقتضائات خاص خود را داشته باشد، اما به هر حال مستند کردن یک موضوع جدای از ماهیت و هویت آن می تواند امری ارزشمند و مهم تلقی شود
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ماندگاری هر فعالیتی در گرو ثبت و مستندسازی آن است و هر موضوع ثبت شده ای می تواند بخشی از تاریخ یک سازمان، نهاد و یا شرکت و مرکز صنعت، ‌خدماتی و یا تولیدی را برای استفاده آیندگان محفوظ نگاه دارد. البته ممکن است هر فعالیتی استنادات خاص خود را داشته باشد، و نوع مستند کردن آن اقتضائات خاص خود را داشته باشد، اما به هر حال مستند کردن یک موضوع جدای از ماهیت و هویت آن می تواند امری ارزشمند و مهم تلقی شود. درگذشته ای نه چندان دور تقریبا هر امری که قرار بودمستند شود باید تبدیل به نوشته و یا سندی مکتوب می شد و در ذهن و حافظه کاغذی کتاب، مجله، ‌روزنامه و یا نوعی دیگر از اسناد کاغذی جای می گرفت. اما تنوع فعالیت های مختلف در جوامع مختلف و بخصوص توسعه فن آوری های نوین زمینه های گوناگون و متعددی را فراهم کرد تا از زمینه هایی مانند فیلم،‌صدا،‌ موسیقی و یا امکانات دنیای مجازی بهره بیشتری گرفته شود و همین موضوع باعث شد مستندات به جای مانده از این فعالیت ها هم شکل و انواع مختلفی را شامل شود.


به همین دلیل موضوع مستند سازی، اشکال و انواع بسیار زیادی را شامل شد که هر کدام از آن ها هم نوعی خاص از مستند سازی را به خود اختصاص داد و همین امر باعث شد مستندهای گوناگونی که از فعالیت های متنوع درسازمان ها و بخصوص در روابط عمومی ها تهیه می شود در اشکال گوناگونی مانندکتاب، ‌مجموعه های گزارش کار،‌ فیلم، انواع مولتی مدیا و استنادات دیگر مطرح جای خود را در ماندگاری فعالیت های انجام شده باز کنند که به همین دلیل باید در روابط عمومی ها به این امر مهم توجه و تلاش شود هر کدام از فعالیت های سازمان در شکل و نوع خاص و ویژه خود مستند شود تا ماندگار و برای آیندگان قابل استفاده باشد.
 

میرمحمودسجادی، ‌عضو هیئت مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد