درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 17:03   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18048صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 11 مرداد 1394 - 13:25
انتشار دو ماهنامه تحقیقات روابط عمومی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هشتاد و پنجمین شماره دو ماهنامه تحقیقات روابط عمومی ویژه تیر و مرداد 94 منتشر شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هشتاد و پنجمین شماره دو ماهنامه تحقیقات روابط عمومی ویژه تیر و مرداد 94 منتشر شد.
 
 به گزارش شارا از ایرنا، در این شماره مطالبی با عناوین، عوامل موفقیت در روابط عمومی، روابط عمومی یک لایه حفاظتی یا مدیریت اعتبار، اصول و ضوابط اخلاقی و رفتاری انجمن بین المللی روابط عمومی، دستور العمل سنجش اثر بخشی روابط عمومی، تحولات در روابط عمومی جدی بگیریم، نقش و کارکردهای ارتباطات غیر کلامی و تاثیر فرهنگ صنفی بر روابط عمومی ژاپن به چشم می خورد.
 
 در سرمقاله این شماره نشریه با عنوان روابط عمومی و دولت یازدهم به قلم مدیر مسئول نشریه آمده است: اگر به اوایل آغاز به کار دولت یازدهم برگردیم، این دوره برای جامعه روابط عمومی واقعا مترادف با انتظار تدبیر و امید بود، امید به اتخاذ تدابیری برای رخت بربستن پوپولیسم از حوزه عملکرد روابط عمومی، تاکید بر تخصص گرایی، رفع موانع قانونی برای عملکرد مناسب تر واحدهای روابط عمومی و حل مسائل انباشته این حرفه در طول سال های گذشته، اما با گذشت دو سال از عمر دولت یازدهم ، فقدان راهبرد و چشم انداز روشن برای توسعه روابط عمومی در کشور، امیدها را کم رنگ می سازد...
 
 این نشریه به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی هوشمند سفیدی، سردبیری ناهید عبادی و مدیراجرایی علی حبیبی منتشر می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد