درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 19:15   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18044صفحه نخست » یکشنبه، 11 مرداد 1394 - 10:41
مسئول روابط عمومی سپاه امام صادق(ع): رسانه های صاحب قدرت و تاثیرگذار در جامعه هستند
تأثیرگذار هستند و باید از این تأثیرگذاری آن‌ها در راستای احیای جامعه و تحقق آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی نهایت استفاده شود.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مسئول روابط عمومی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: رسانه‌ها امروز ابزار قدرت، صاحب نفوذ و تأثیرگذار هستند و باید از این تأثیرگذاری آن‌ها در راستای احیای جامعه و تحقق آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی نهایت استفاده شود.

به گزارش "سپاس"، عیسی اندرخور مسئول روابط عمومی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رسانه‌ها امروز ابزار قدرت، صاحب نفوذ و تأثیرگذار هستند و باید از این تأثیرگذاری آن‌ها در راستای احیای جامعه و تحقق آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی نهایت استفاده شود.


اندرخور تاکید کرد: اگر بسیج می‌خواهد رسالت جهانی‌اش را در تشکیل ارتش جهانی اسلام انجام داده و گفتمان ولایت را در جهان نشر دهد، نیاز به ارتباط قوی و همیشگی با خبرنگاران و اصحاب رسانه دارد تا دستاوردهای عظیم جهانی بسیج را بازتاب دهد .


وی خطاب به خبرنگار و اصحاب رسانه بسیجی افزود: باید قلم خبرنگار بسیجی در مقابل کفر باصلابت و بیانشان استوار باشد و نسبت به یکدیگر عطوفت و مهربانی داشته باشد و دفع حداقلی و جذب حداکثری داشته باشید.


مسئول روابط عمومی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر بسیج به عنوان یکی از محورهای اساسی قدرت و اقتدار ملی مطرح گردیده است در تمام عرصه‌های جهاد نرم جانانه در برابر دشمن ایستاده است همان طور که در مقابل جنگ سخت هشت ساله بااقتدار ایستاد .


اندرخور بیان کرد: اگر قوانین و مقررات رسانه‌ای توسط رسانه‌ها و اصحاب رسانه رعایت نشود، لبه تیز و برنده رسانه ما را دچار مشکل می‌کند و چه بسا رعایت این احکام و بیان حتی یک جمله ارزشمند بتواند جامعه‌ای را احیا کند.


وی در پایان از همایش تجلیل از خبرنگاران، اصحاب رسانه و مدیرمسئولان هفته‌نامه‌های در روز خبرنگار خبر داد و گفت: این همایش با حضور سردار جمیری، مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر جمعی از اصحاب رسانه این استان برگزار می‌شود.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد