درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 21:44   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18018صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیشنبه، 10 مرداد 1394 - 00:53
واردات یک میلیارد تومن رژلب
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- آمارهای گمرکی از واردات در سه ماهه اول سال جاری نشان می‌دهد که در این مدت نزدیک به 20 میلیون دلار لوازم آرایشی به کشور وارد شده‌است که در بین کشورهای وارد کننده نام‌هایی چون سری‌لانکا و لبنان نیز به چشم می‌خورد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- آمارهای گمرکی از واردات در سه ماهه اول سال جاری نشان می‌دهد که در این مدت نزدیک به 20 میلیون دلار لوازم آرایشی به کشور وارد شده‌است که در بین کشورهای وارد کننده نام‌هایی چون سری‌لانکا و لبنان نیز به چشم می‌خورد.

 

در سه ماهه اول سال جاری بیش از دو هزار تن لوازم آرایشی و بهداشتی با ارزش بیش از 20 میلیون دلار به کشور وارد شده‌است، در این بین آمارها نشان می‌دهد که ترکیه و امارات بیشترین سهم را در صادرات لوازم آرایشی به ایران داشته‌اند.

به گزارش ایسنا، آمارهای گمرکی نشان می‌دهد که در سه ماهه اول امسال تنها 27 تن «لوازم آرایش لب» از کشورهای هلند، فرانسه، ترکیه،‌ایتالیا، امارات، آلمان و چین به کشور وارد شده که ارزش آن مجموعا به بیش از 327 هزار دلار یعنی کمتر از یک میلیارد تومان می‌رسد.

فهرست اقلام وارداتی گمرک در سه ماهه اول سال جاری نشان می‌دهد که در این مدت بیش‌ترین میزان رژلب یعنی ‌حدود یک تن از این محصول از ترکیه به کشور وارد شده‌ است.

بر اساس این آمار ارزان‌ترین این محصولات از چین با قیمت هر کیلو 5 دلار و گران‌ترین آن از ایتالیا و با قیمت هر کیلو 58 دلار وارد شده‌ است، همچین متوسط قیمت گمرکی فراورده‌های واردتی برای آرایش لب حدود 12 دلار برای هرکیلوگرم است.

41 تن لوزام آرایش چشم طی سه ماه
همچنین فهرست اقلام وارداتی گمرک در فصل بهار نشان می‌دهد که در این مدت نزدیک به 41 تن «لوازم ارایشی تحت عنوان فراورده‌های آرایش چشم» از کشورهای چین، آلمان، امارات، ایتالیا، ترکیه، کره، فرانسه و هلند وارد ایران شده‌است که مجموعا واردات این نوع کالای آرایشی برای کشور نزدیک به 765 هزار دلار ارزبری داشته ‌است.

ارزش ریالی واردات لوازم آرایشی چشم از این کشورها برای ایران چیزی حدود دو میلیارد دلار بوده‌ است و بر این اساس بیشترین حجم این نوع لوازم آرایشی نیز از ترکیه به کشور وارد شده‌است.

امارات در رتبه اول صادرات لاک به ایران
در ادامه این فهرست، امارات در رتبه اول صادرات «فراورده‌های آرایش ناخن دست و پا» را به کشور داشته‌است، به این ترتیب در سه ماهه اول سال جاری مجموعا بیش از 650 تن لوازم آرایش ناخن با ارزش 5.5 میلیون دلار به کشور وارد شده‌ است.

آمار واردات لوازم آرایشی ناخن به کشور در فصل بهار نشان می‌دهد که ارزش واردات این محصول از کشورهای چین، آلمان، انگلستان، ایتالیا، تایوان، ترکیه و فرانسه حدود 15 میلیارد تومان بوده‌ است.

واردات 615 تنی پودر آرایش
«انواع پودر آرایشی و بهداشتی پوست» محصول آرایشی دیگری است که بیشترین واردات آن به ایران از کشورهای امارات و پس از آن ترکیه و فرانسه بوده است.

بر اساس آمارها، بیش از 615 تن از انواع پودرهای آرایشی از کشورهای چین، آلمان، اسپانیا، امارات، امریکا، ایتالیا، بلغارستان،‌تایلند، ترکیه، کره، سوییس، فرانسه، لهستان، هلند و هند با ارزش کمتر از یک میلیون دلار و حدود 30 میلیارد تومان به کشور وارد شده‌ است.

در ادامه فهرست اقلام وارداتی گمرک طی سه ماهه اول سال جاری، فراورده‌های آرایش مو، تحت عنوان‌های «فیکساتور مو» و «فراورده‌هایی برای فر زدن دایمی و باز کردن فر مو» به کشور وارد شده‌اند.

بر اساس این ارقام در فصل بهار مجموعا بیش از 21 تن «فیکساتور مو» از چین با ارزش 62 هزار دلار، حدود 1.7 میلیارد تومان و چهار تن «فروارده فر و بازکردن فر مو » از ایتالیا و اسپانیا با ارزش 22 هزار دلار، کمتر از 65 میلیون تومان، واردات صورت گرفته‌است.

واردات عجیب از سری‌لانکا
اما در ادامه این فهرست، بخشی از کالاهای ارایشی تحت تعرفه‌ای جداگانه با عنوان «سایر فراورده‌ها برای پاکیزگی و آرایش مو» از 12 کشور دنیا به ایران وارد شده‌ است که در بین نام این کشورها اسم سریلانکا و لبنان نیز به چشم می‌خورد.

بر اساس این فهرست، تحت عنوان این تعرفه بیش از 700 تن لوازم ارایشی بهداشتی با ارزش بیش از چهار میلیون دلار یعنی کمتر از 12 میلیارد تومان به کشور وارد شده است.

واردات این لوازم‌های آرایشی و بهداشتی از کشورهای چین، آلمان، اسپانیا، امارات، ایتالیا، بلغارستان، ترکیه، کره، سریلانکا، فرانسه، لبنان و لهستان صورت گرفته است.


 
 
 
 
 
 
   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد