درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 21:30   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17973صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 7 مرداد 1394 - 17:01
گزارش برگزاری چهارمین نشست هم اندیشی شورای سیاست گذاری نخستین همایش بررسی نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری
به گزارش خبرنگار شارا، دراین نشست که با حضور دکتر غلامحسین نتاج مدیر عامل بانک مهر اقتصاد، دکتر سید غلامرضا کاظمی دینان مشاور عالی ارتباطات دبیر کل بانک مرکزی، محمد علی کریمی مدیر کل روابط عمومی بانک مرکزی، دکتر مهدی باقریان رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی و مدیران کل روابط عمومی شبکه بانکی برگزارشد، در خصوص برگزاری نخستین همایش بررسی نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری بحث و گفت و گو شد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- چهارمین نشست هم اندیشی شورای سیاست گذاری نخستین همایش بررسی نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری با حضور مدیران کل روابط عمومی شبکه بانکی و به میزبانی بانک مهر اقتصاد برگزار شد.


به گزارش خبرنگار شارا، دراین نشست که با حضور دکتر غلامحسین نتاج مدیر عامل بانک مهر اقتصاد، دکتر سید غلامرضا کاظمی دینان مشاور عالی ارتباطات دبیر کل بانک مرکزی، محمد علی کریمی مدیر کل روابط عمومی بانک مرکزی، دکتر مهدی باقریان رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی و مدیران کل روابط عمومی شبکه بانکی برگزارشد، در خصوص برگزاری نخستین همایش بررسی نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری بحث و گفت و گو شد.


بانک ها در همایشی که متعلق به خودشان است، حضوربیشتری داشته باشند
در ابتدای این نشست دکتر مهدی باقریان رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی با تشکر از حمایت های بانک مهر اقتصاد از اقدامات علمی و حرفه ای حوزه روابط عمومی و قبول میزبانی این نشست گفت: در راستای توجه بیشتر به روابط عمومی تخصصی، طرح ایده برگزاری این همایش در هیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی مطرح شد و الحمدالله موفق شدیم با همکاری و حمایت مدیران عامل بانک ها و حضور و مشارکت مدیران و کارشناسان حوزه روابط عمومی و ارتباطات شبکه بانکی به مرحله ای برسیم که علیرغم مشکلات موجود انشالله در روزهای پایانی ماه جاری شاهد برگزاری نخستین همایش نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری خواهیم بود.
رئیس موسسه کارگزار روابط عمومی با تاکید بر اهمیت برنامه های علمی همایش افزود: طی سال گذشته و در جلسات متعددی که با حضور مسئولان و کارشناسان حوزه روابط عمومی و ارتباطات در شبکه بانکی و همچنین صاحبنظران روابط عمومی و انجمن متخصصان روابط عمومی برگزار شد و همچنین در جلسات انفرادی نظرات، پیشنهادات و ایده های متعدد مطرح شده مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نهایتا اجماع کلی حاصل شده مبنای انتخاب محورها و سخنرانی ها و همچنین کارگا های آموزشی این همایش قرار داده شد.
وی در ادامه بااشاره به برنامه های همایش گفت: در بحث ها و سخنرانی های همایش از وجود سخنرانان و صاحب نظرانی بهره خواهیم برد که نظر اجماعی دوستان در خصوص آنان کسب شده و ضمن آشنایی با مفاهیم و نظرات جاری و روز آن حوزه، توانایی انعکاس انتقال این مفاهیم را در صحنه عمل داشته باشند. ضمنا سه کارگاه مدیریت اعتبار یا مدیریت وجهه نظام بانکی، مسئولیت اجتماعی و خبر نویسی بانکی و اقتصادی روز قبل از برگزاری همایش برگزار خواهد شد و همچنین از 6 تن ازپیشکسوتان این حوزه تقدیر خواهد شد.
دکتر باقریان بااشاره به اهمیت حضور روابط عمومی بانک ها در بدنه اجتماع و بین مشتریان افزود: متاسفانه مشارکت همکاران ما در خصوص برگزاری همایشی که متعلق به خودشان است، خیلی پر رنگ نیست و انتظار این بود که در همابشی که متعلق به خودشان است، حضور و مشارکت بیشتر و موثرتری داشته باشند. البته با حضور آقای کریمی به عنوان مدیر کل روابط عمومی بانک مرکزی و حمایت هایی که تاکنون از این همایش و اقدامات علمی و حرفه ای حوزه روابط عمومی و ارتباطات داشته اند، امید می رود در فرصت باقی مانده شاهد حضور بشتر و موثرتر شبکه بانکی در این همایش باشیم.


سازمان ها برای ماندگاری خود نیازمند کیفیت در حوزه روابط عمومی هستند
در ادامه این نشست، دکتر غلامحسین نتاج، مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در سخنانی اظهار داشت: مجموعه بانک مهر اقتصاد به عنوان یک بانک که از بطن جامعه ایجاد شده و سازمانی برگرفته از آحاد مردم است، خود را خدمتگذار مردم می داند و به همین دلیل هم تلاش می کنیم به عنوان بخشی از مسئولیت اجتماعی خودمان از نخستین همایش نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری حمایت کنیم و من برای همکاران خودم در برگزاری این همایش ارزشمند آرزوی توفیق و موفقیت دارم.
دکتر نتاج افزود: امروز تمامی مدیرانی که به جامعه و نقش خود در کشور می اندیشند اذعان دارند که سازمان ها برای ماندگاری خود نیازمند کیفیت در حوزه روابط عمومی هستند و اگر روابط عمومی بتواند سودمندی و نقش سازمان، موسسه و یا بانک خود را برای جامعه تبیین کند، خواهد توانست جایگاه خود را در بین مردم و مشتریان و مخاطبان حفظ و تثبیت کند.
مدیر عامل بانک مهر اقتصاد با اشاره به اهمیت و نقش روابط عمومی در اشاعه سودمندی سازمان هم گفت: ما در کشور شاهد حرف ها و بحث های بسیار ارزشمندی هستیم که به عنوان نمونه می توان به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جنگ نرم و شبیخون فرهنگی دشمن اشاره کرد. معظم له با هوشمندی و تشخیص درست مسئله سال ها قبل در این خصوص بارها و بارها به ذستگاه ای فرهنگی و اجرایی کشور در باره شبیخون فرهنگی و چنگ نرم دشمن هشدار داده بودند، اما کم توجهی ما و بخصوص در حوزه ارتباطات و روابط عمومی باعث شد که این مسائل به خوبی تبیین و از سوی مخاطب درک نشود و اکنون متاسفانه بدنه جامعه ما در معرض آسیب هایی قرار گرفته است که در همه آن ها نشانه هایی از ردپای دشمن از ناحیه جنگ نرم و تبعات آن شبخون فرهنگی دیده می شود.
وی افزود: در حوزه بانکی هم چنین حرف ها و مصادیق ارزشمندی از زبان ایشان و دیگر بزرگان بیان شده است که کم توجهی ما باعث شده شنیده نشود و نهایتا شاهد اثرات منفی این عدم اقدام در حوزه تیین مسائل و اطلاع رسانی شفاف و راهگشا به مخاطبان و مشتریان باشیم. بنابراین توصیه بنده این است که بتوانیم در همایش ها و برنامه هایی که داریم در این خصوص بیشتر با هم گفت و گو کنیم و آینده ای بهتر را برای شبکه بانکی کشور بخصوص در حوزه روابط عمومی و ارتباطات رقم بزنیم.


این همایش می تواند یک آغاز خوب برای هم اندیشی در حوزه ارتباطات بین بانکی باشد
این نشست با سخنان سید غلامرضا کاظمی دینان، رئیس انجمن روابط عمومی ایران، ادامه پیدا کرد. وی با اشاره به اهمیت ارتباطات و نقش آن در سازمان ها گفت: سخنم را با نام خدا آغاز می کنم. خدایی که خود همه صفات نیک و برگزیده را در حد اعلا دارد و خدای خوبی ها و رحمت هاست. ما هم باید در حوزه روابط عمومی و ارتباطات شغل مقدس خود را به گونه ای انجام دهیم که مخاطب و مشتری همه خوبی ها و صفات مثبت را در روابط عمومی و مدیر روابط عمومی ببیند.
مشاور عالی ارتباطات دبیر کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی با اشاره با ارائه ایده برگزاری این همایش و اجرایی کردن آن توسط انجمن متخصصان روابط عمومی هم گفت: باید تشکر ویژه خودم را از هیت مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی و موسسه کارگزار روابط عمومی که این همایش موثر را برنامه ریزی و اجرایی کرده اند، ابراز کنم و آرزو کنیم که این تشکل های حرفه ای و تخصصی بتوانند نقش بیشتر و موثر تری در حوزه اقدامات علمی و حرفه ای حوزه ارتباطات و روابط عمومی در بخش های دولتی و خصوصی ایفا کنند.
کاظمی دینان بااشاره به شاخص های ارزیابی توسعه در دنیا وملاک های پیوستن به سازمان های بین المللی مانند سازمان تجارت جهانی هم گفت: ما برای ورود به تجارت جهانی چه در قالب سازمان تجارت جهانی و چه در قالب کلی تر اقتصاد جهانی نیاز به شاخص های مهمی مانند سیستم بانکی پویا و موفق و سازمان های بیمه ای قابل و کارآمد داریم که باید تلاش کنیم به مرحله قابل قبولی در این زمینه برسیم و طبیعی است که انتظار داشته باشیم روابط عمومی ها بتوانند نقش مهم خودشان را در این زمینه به خوبی ایفا کنند.
وی در پایان با اشاره به اهمیت برگزاری برنامه های جمعی در حوزه فعالیت های بانکی و بخصوص درزمینه ارتباطات و روابط عمومی هم افزود: برگزاری نخستین همایش نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری می تواند یک آغاز خوب برای هم اندیشی و همدلی در این زمینه باشد و نباید این گونه باشد که وقتی یک بانک و یا یک موسسه مالی در همای شهایی که ارتباط زیادی با کار و فعالیت او ندارند، حضور دارد، در همایشی این چنین که متعلق به خودش است حضور کمرنگی داشته باشد.

به گونه ای عمل نکرده ایم که کمک کار بانک و نظام بانکی کشور باشیم
چهارمین نشست هم اندیشی شورای سیاست گذاری نخستین همایش نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری، با سخنان محمد علی کریمی، مدیر کل روابط عمومی بانک مرکزی ادامه پیدا کرد. وی هم با تاکید بر این موضوع که قصد داریم در دوره جدید فعالیت خودمان به انسجام بخشی و هویت دادن به شبکه بانکی بیشتر توجه کنیم، افزود: از نگاه من یکی از نقش های مغفول مانده ما در حوزه نظام بانکی کشور این است که خودمان تا به حال نتوانسته ایم به گونه ای عمل کنیم که کمک کار بانک و نظام بانکی کشور باشیم. البته طبیعی است که ما هم مانند هر سازمان و وزارتخانه و نهاد دیگری، درگیر حاشیه هایی باشیم و باید برای گذر از این حاشیه ها و موانع راه چاره پیدا کنیم، اما این موضوع نباید باعث شود که از اصل کار خودمان غافل شویم و دائما در یک موضعی تدافعی قرار داشته باشیم.
مدیر کل روابط عمومی بانک مرکزی بااشاره به این بیت شعر که ذات نایافته از هستی بخش/ کی تواند که شود هستی بخش، تاکید کرد: ما نیاز به همدلی و هم نشینی و همفکری بیشتری با هم داریم و به گمان من نظام بانکی ما از این بایت که در مقابل داده های خود نتوانسته است ستانده های مناسبی داشته باشد خیلی مظلوم است و ما باید در روابط عمومی و حوزه ارتباطات به گونه ای عمل کنیم که نقش، جایگاه و خدمات حوزه بانکی در بخش های مختلف به درستی و شایستگی مطرح و توسط مشتریان درک و باعث رضایت خاطر آنان شود.
وی افزود: اگر می خواهیم با مشتری و مخاطب ارتباط و تعامل لازم و موثرثر داشته باشیم باید در ابتدا و در درون خودمان امکان گفت و گو و تعامل را پدید آوریم و به همبن دلیل است که اعتقاد دارم برگزاری نخستین همایش نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری می تواند یک آغاز خوب و موثر برای هم اندیشی و همدلی بیشتر در بین شبکه بانکی باشد و ما در بانک مرکزی ضمن دعوت از همه همکاران حوزه ارتباطات و روابط عمومی برای شرکت در این همایش، از هر جنبه ای که لازم باشد به برگزاری شایسته و موثر این همایش کمک خواهیم کرد.
کریمی با عنوان این موضوع که روابط عمومی در حوزه بانکی با دیگر حوزه ها متفاوت است هم گفت: ارتباط نزدیک تر روابط عمومی در شبکه و حوزه بانکی با حوزه مدیریت و تنگاتنگی این ارتیاط، آن را از روابط عمومی در دیگر دسنگاه ها و سازمان ها متفاوت می کند و به همین دلیل اگر روابط عمومی بتواند نقش خود را موثر و کارآمد ایفا کند می تواند تاثیر بیشتر بر سازمان و حوزه سازمانی خود داشته باشد. در همین رابطه من اعتقاد دارم که اگر ما بتوانیم نخستین همایش نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری را خوب و شایسته انجام دهیم در دوره های بعدی همه دست اندرکاران این حوزه از کار ما استقبال خواهند کرد.
مدیر کل روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در پایان تاکید کرد: یقین داشته باشید که شبکه بانکی ما یکی از پر ظرفیت ترین حوزه به لحاظ نیروی انسانی کارآمد و متخصص است که چنین ظرفیتی می تواند در کنار تخصص و توان اندیشمندان این حوزه زمینه اقدامات موثری را فراهم آورند که در همین زمینه نخستین همایش نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری آغاز خوبی باشد و ما هم ضمن حمایت از این همایش از همه دوستان برای شرکت و حضور و حمایت دعوت می کنیم و امیدواریم چنین حرکتی به ما کمک کند تا در مقابل داده های نظام بانکی، ستانده های قابل و شایسته ای هم داشته باشیم.

ایده برگزاری این همایش از دغدغه جمعی حوزه بانکی نشات گرفته است
داود صفرلکی، رئیس شورای سیاستگذاری نخستین همایش نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری و مدیر کل روابط عمومی بانک دی هم با تشکر از حضور همکاران شبکه بانکی در این جلسه در سخنانی، گفت: ایده برگزاری این همایش و فراهم کردن اسباب برگزاری آن از این دغدغه نشات گرفت که مااحساس کردیم آن انسجام لازم در روابط عمومی شبکه بانکی وجود ندارد و به نظر رسید که برگزاری یک حرکت جمعی با مشارکت همه همکاران با عنوان همایش نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری می تواند حرکتی موثر در این زمینه باشد.
صفرلکی با اشاره به این موضوع که توانمندی شبکه روابط عمومی در حوزه تبلیغات و روابط عمومی بی نظیر و یا حداقل کم نظیر است: افزود: دوستان همه واقف هستند که با رقمی که در حوزه تبلیغات بانکی هزینه می شود می توان کارهای بسیار بزرگی انجام داد و اگر ما بتوانیم با انسجام و همدلی شیوه های موثری را در پیش گیریم خواهیم توانست اقدامات بسیار بهتر و مفیدتری را در این خصوص انجام دهیم.
رئیس شورای سیاستگذاری نخستین همایش نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری با اشاره به نقش بانک ها و سیستم بانکی در اقتصاد کشور و توسعه ان هم گفت: نقشی که نظام بانکی کشور در چرخه اقتصادی کشور دارد یقینا نقشی موثر و بی نظیر است، اما ما و بخصوص در حوزه روابط عمومی موفق نشده ایم این امر مهم را برجسته و اطلاع رسانی کنیم و من فکر می کنم امروز و با کمک بانک مرکزی می توانیم با انجام و برگزاری چنین همایش هایی ضعف های گذشته را جبران و گام های موثری برای معرفی خدمات انجام شده و تصویری شایسته و و اقعی از چهره نظام بانکی کشور را ارائه و تثبیت کنیم.

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


حمایت های فکری و معنوی در این همایش از اهمیت بالایی برخوردار است
دکتر حسین امامی دبیر کمیته علمی نخستین همایش نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری هم در ادامه نشست و در سخنانی گفت: در خبرها خواندیم که در سال 2014 در امریکا و اروپا حرفه روابط عمومی جز شغل های پر استرس شناخته شده و من مطمئنم که یک بررسی در ایران هم چنین نتیجه ای را به دنبال خواهد داشت. در صحبت های دوستان هم در خصوص اهمیت و لزوم ارائه وجهه مناسب سازمانی در حوزه بانکی سخن گفتند که صحبت پسندیده ای است و ما اساسا روابط عمومی را مسئول نفوذ در افکار عمومی و تغییر نگرش از طریق تفاهم و تعامل می دانیم. اما در این همایش به دنبال پاسخ این سئوال هستیم که راهبرد اصلی ما برای مقابله با هجمه رسانه ای به بانک ها چه باید باشد.؟
دکتر امامی افزود: واقعیتش این است که علیرغم نیاز به حمایت های مادی، حمایت های فکری و معنوی در این همایش برای ما و مجموعه همکاران برگزار کننده از اهمیت بالاتری برخوردار است و مشارکت محتوایی، انتقال تجارب و دانش کسب شده توسط همکاران می تواند به غنای علمی و محتوایی همایش بیفزاید و همین هم افزایی است که ما را یاری خواهد کرد تا بتوانیم چواب و پاسخ آن هجمه را که به نظام بانکی می شود به صورت مستدل و منطقی و موثر بدهیم.
مدیر کل روابط عمومی بانک توسعه صادرات بااشاره به این موضوع که شاید دیگر تبلیغات پرهزینه جوابگو نباشد، گفت: در وضعیتی به سر می بریم که توجه به مسولیت های اجتماعی در همه سازمان ها و بخصوص سازمان های مشتری محور موضوعی مهم و اساسی است و ما هم در حوزه بانکداری باید به سمت توجه به مسئولیت های اجتماعی و شرکتی حرکت کنیم و به دنبال استراتژی های تبلیغی باشیم تا هر بانکی بتواند با توجه به فلسفه وجودی خود به مسئولیت های اجتماعی خود هم عمل کرده و شاید لازم باشد با داشتن رسانه ای مستقل، در این زمینه مستقل تر و پویا تر عمل کنیم تا آن هجمه و اثر گذاری زیاد و حاشیه سازی ها کار را با کندی و تاخیر روبرو نکند.


می توانیم در کنار هم وجهه نظام بانکی را به گونه ای که شایسته است ارتقاء دهیم
در ادامه این نشست منصور شیخ الاسلامی، مدیر کل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد هم که میزبانی آن را بر عهده داشت، گفت: همان طور که دوستان و همکاران هم اشاره کردند، دغدغه هایی وجود داشت که نهایتا قرار شد همایشی برگزار و در آن همایش به این دغدغه ها پرداخته شود که یکی از دغدغه های مطرح شده، بحث وجهه نظام بانکی و یا همان مدیریت شهرت و اعتبار بود. به همین جهت هم باید تلاش کنیم تا در برگزاری همایش این موضوع و مسائل محوری دیگر مورد توجه، آسیب شناسی و تجزیه و تحلیل قرار گیرد.
عضو شورای عالی سیاستگذاری نخستین همایش نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری ضمن اشاره به این موضوع که بر عکس نظر برخی دوستان ما ارتباط سازنده و خوبی با رسانه ها نداریم، گفت: شاهد هستیم که در بسیاری از موارد رسانه ها در خلاء این ارتباط به بسیاری از مشکلات دامن زده اند و به همین دلیل من اعتقاد دارم تا نتوانیم ارتباط لازم را در درون شبکه خودمان ایجاد کنیم این مشکلات پا برجا خواهند بود. ضمنا ما می توانیم در کنار هم تمهیداتی را بیندیشیم تا وجهه نظام بانکی را به گونه ای که شایسته است ارتقاء دهیم و برگزاری چنین همایش هایی می تواند گام موثری در این زمینه باشد.


به دنبال کمک به مجموعه هایی هستیم که دست نیاز به سوی یک انجمن تخصصی دراز می کنند
دراین نشست سید شهاب سید محسنی، عضو هیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی هم در سخنانی کوتاه گفت: جا دارد از بانک مهر اقتصاد برای میزبانی این نشست و حمایت های موثر در برگزاری نخستین همایش نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری تشکر کنیم و امیدواریم این حمایت و همراهی از سوی دیگر بانک ها هم در فرصت باقی مانده افزایش پیدا کند.
وی با اشاره به این موضوع که در این همایش از 6 تن از پیشکسوتان روابط عمومی این حوزه هم تقدیر خواهد شد، افزود: ما با مشورت هایی که با دوستان انجام داده ایم بنا نداریم جایزه و یا لوحی و تندیسی به کسی یا جایی بدهیم و همین موضوع یتواند سنگ محکی باشد که مشخص شود استقبال و یا عدم استقبال از این همایش می تواند با چه قصد و نیت هایی انجام شود.
سید محسنی تاکید کرد: در انجمن متخصصان روابط عمومی به دنبال کمک به همه مجموعه هایی هستیم که دست نیاز به سوی یک انجمن تخصصی دراز می کنند و برگزاری چنین همابشی هم حکایت از قصد و اراده همکاران ما در برگزاری همایش های تخصصی و حرفه ای در حوزه های مختلف دارد که امیدواریم نتایخ خوب و موثری را به دنبال داشته باشد.

در ادامه این نشست تعدادی از مدیران روابط عمومی حاضر در جلسه نظرات و پیشنهادات خد را بدین شرح مطرح کردند.
قادر نظری، مدیر روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت
حرف من شاید بیشتر یک طرح سئوال باشد و پاسخ آن از سوی همکاران و یا این همایش می تواند راهگشا باشد. آن سئوال هم این است که چرا ما باید همیشه در مقام پاسخگویی به هجمه ها باشیم؟ بیاییم بررسی کنیم تا مشخص شود ما در روابط عمومی چه عملکردی داشته ایم که علیرغم همه تلاش ها و خدمات انجام شده هم باید پاسخگوی سرمایه گذار و هم پاسخگوی کسی باشیم که با سپردن پول خود در بانک ما منتفع می شود و در عین حال هم همیشه طلبکار است. گمان من این است که در این خصوص باید افکار عمومی را روشن و آنان ر ا نسبت به تلاش ها و خدمات حوزه بانکی آشنا و آگاه کنیم.

محمدرضا قربانی، بانک صادرات
به گمان من هم جای یک برنامه مدون در صدا وسیما خالی است و در جایی که مثلا نیروی انتظامی برای خودش برنامه هفتگی در تلویزیون دارد، شاید خوب باشد که شبکه و نظام بانکی هم برنامه ای مدون ومشخص در صدا و سیما داشته باشد.


سیدجواد عادلی مهدوی، پیشکسوت روابط عمومی
الحمدالله کشور با توافقات هسته ای و جایگاه شایسته ای که در سطح بین المللی بدست آورده است، در شرایطی قرار دارد که باید در حوزه روابط عمومی هم از این فضای مثبت بهره بیشتری ببریم. اگر دقت کرده باشیم، در هر کاری امروز در سطح جهانی اولین صحبت این است که بانکت را معرفی کن و همین موضوع نشانگر اهمیت بانک و جایگاه روابط عمومی در تثبیت این نقش و جایگاه است. به همین دلیل باید نقش بانک ها روشن و مشخص باشد تا بتوانند نقشی را که در اقتصاد کشور و پویایی آن ایفا می کنند برجسته و روشن شود.


فاطمه فرزان، مدیر کل روابط عمومی بانک اقتصاد نوین
باید از همکارانی که باعث گرد هم آمدن این جمع شده اند تشکر کنیم و امیدوارباشیم که نتایج خوبی از این همایش حاصل شود. دراهداف همایش و صحبت های امروز دوستان که دقیق می شویم به نظر می رسد در خصوص سخنرانان همایش باید دقت بیشتری صورت گیرد تا این عزیزان بتوانند پاسخگوی نتظارات از چنین همایشی باشند و پیشنهاد می کنم که با توجه به اهداف و ماموریت هایی که برای همایش قائل شده ایم باید از طیف وسیع نری از صاحبان اندیشه و اندیشمندان این حوزه بهره ببریم.


علیرضا حسن زاده، مدیر کل روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن(ع)
خوب است تمهیداتی اندیشیده شود تا جمع بیشتری از مدیران کل روابط عمومی ها در شورای تبلیغات و اطلاع رسانی حضور داشته باشند. ضمنا این همایش و شرکت دوستان و همکاران شبکه بانکی می تواند در ایجاد همدلی و مشارکت فکری و انسجام بیشتر بین روابط عمومی شبکه بانکی موثر باشد که این کار باید به گونه ای مدیریت شود که همایشی موثر و کارآمد برگزار کنیم تا شاهد تاثیرات آن بر کار روابط عمومی بانک ها باشیم.

 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد