درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 12:46   

نظرسنجی بررسی وضعیت هوش مصنوعی در روابط‌عمومی ایران: دور دوم آغاز شد

  نظرسنجی بررسی وضعیت هوش مصنوعی در روابط‌عمومی ایران: دور دوم آغاز شد


ادامه ادامه مطلب یک

ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش

  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


ادامه ادامه مطلب دو

نخستین راهنمای اخلاقی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی منتشر شد

  نخستین راهنمای اخلاقی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی منتشر شد


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
  چت‌بات آرنا (Chatbot Arena)
  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟
  کلود در رتبه‌بندی چت‌بات‌های هوش مصنوعی مقام اول را به دست آورد
  نظرسنجی گالوپ: اکثر آمریکایی‌ها اکنون با اقدام اسرائیل در غزه مخالفند
  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها
  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید
  خداحافظی شارون گلدمن از ونتوربیت و دنیای هوش مصنوعی
  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم
  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17968صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 7 مرداد 1394 - 09:42
فرماندار پاکدشت:
روابط‌ عمومی‌ها هسته اصلی ارتباط ادارات و مردم هستند
فرماندار شهرستان پاکدشت روابط‌ عمومی‌ها را پل ارتباطی بین مردم و دولت دانست و گفت: روابط‌ عمومی‌ها هسته اصلی ارتباط ادارات و مردم هستند.
  

روابط‌ عمومی‌ها هسته اصلی ارتباط ادارات و مردم هستند

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، علی صادقی در جلسه شورای هماهنگی روابط‌ عمومی‌های شهرستان پاکدشت اظهار داشت: روابط‌ عمومی‌ها باید پل ارتباطی مردم و دولت باشند و سیاست‌های دولت تدبیر و امید را بتوانند در سطح جامعه به‌خوبی پیاده کنند.

فرماندار و رئیس شورای هماهنگی روابط‌ عمومی‌های شهرستان پاکدشت تصریح کرد: روابط‌ عمومی‌ها باید با انعکاس صحیح، هنرمندانه و صادقانه خدمات، فعالیت‌ها، موفقیت‌ها و اهداف نهادهای دولتی به مردم و با حفظ وظیفه امانت‌داری، مسائل، مشکلات و مطالبات آنان را به گوش مسئولان رسانده و زمینه پاسخگویی دستگاه‌های مختلف به مردم را تسریع کنند و به این ترتیب فضای جامعه را به سمت نشاط، امید، آرامش و وحدت‌آفرینی هرچه بیشتر سوق دهند.

اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط‌ عمومی‌های شهرستان پاکدشت در ادامه این نشست در ارتباط با برخی اقدامات آینده این شورا تصمیم‌گیری کردند.

بر پایه این گزارش، جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان پاکدشت با حضور علی صادقی فرماندار و رئیس شورای هماهنگی روابط‌ عمومی‌های شهرستان پاکدشت، رضا خانی مشاور فرماندار و مدیر روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان پاکدشت و اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط‌ عمومی‌های این شهرستان در محل دفتر فرماندار پاکدشت برگزار شد.

 

منبع: فارس

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انسان یا ماشین؟ مرزهای مبهم هوش مصنوعی


  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چند نمونه از تکنیک‌های تقویت شناختی


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد