درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 00:49   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17965صفحه نخست » سه شنبه، 6 مرداد 1394 - 18:27
کدام خبرنگاران رایگان بیمه می‌شوند؟
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی به منظور حمایت از روزنامه‌نگاران و فعالان رسانه‌ای، تمهیدات ویژه بیمه تکمیلی را اعلام کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی به منظور حمایت از روزنامه‌نگاران و فعالان رسانه‌ای، تمهیدات ویژه بیمه تکمیلی را اعلام کرد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد، اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد به منظور حمایت از روزنامه‌نگاران و فعالان رسانه‌ای، بیمه تکمیلی این فعالان به شرح زیر و از طریق معرفی به صندوق حمایت از روزنامه‌نگاران، نویسندگان و هنرمندان - صندوق اعتباری هنر- انجام می‌پذیرد:

- روزنامه‌نگارانی که بیمه پایه آنان از سوی رسانه‌ها پرداخت می‌شود و در فهرست بیمه رسانه، دارای عناوین روزنامه‌نگاری (از قبیل خبرنگار، عکاس خبری، روزنامه‌نگار، دبیر یا سردبیر) هستند تمام سهم بیمه تکمیلی آنان از طریق اعتبارات معاونت مطبوعاتی تأمین می‌شود.

- سایر افرادی که بیمه پایه آنان از سوی رسانه‌ها پرداخت می‌شود، در صورت تمایل و با پرداخت سهم بیمه تکمیلی خود، به صندوق معرفی می‌شوند.

- روزنامه‌نگارانی که از «کمیته صدور کارت حرفه‌ای روزنامه نگاری» موفق به دریافت کارت «روزنامه نگار ارشد» یا «روزنامه‌نگار خبره» شده‌اند، با معرفی به صندوق یادشده، تمام سهم بیمه تکمیلی آنان از طریق اعتبارات معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی تأمین می‌شود.

- روزنامه‌نگارانی که از کمیسیون یادشده موفق به دریافت کارت حرفه‌ای شده‌اند به صندوق معرفی می‌شوند تا بیمه تکمیلی آنان به صورت نیم‌بها انجام گیرد.

- چنانچه خود رسانه نسبت به بیمه تکمیلی همکاران خود اقدام کرده باشد نیمی از مبلغ واریزی رسانه به حساب شرکت‌های بیمه‌ای از سوی اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی به رسانه پرداخت می‌شود. (برای رسانه‌های دولتی یا متعلق به بخش عمومی 25 درصد مبلغ واریزی، عودت می‌شود).

- سایر فعالان رسانه‌ای که به صورت غیرحرفه‌ای (آماتور) دارای بیمه پایه از طریق صندوق هستند، با پرداخت کل مبلغ مربوطه می‌توانند از طریق صندوق، بیمه تکمیلی شوند. فهرست این فعالان، در سایت معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی قابل مشاهده است.

- به منظور ایجاد امکان بهره‌مندی تعداد بیشتری از مشمولان دریافت بیمه تکمیلی و با هماهنگی به عمل آمده با صندوق، مدت زمان ثبت‌نام بیمه مذکور، تمدید و از طریق صندوق اعلام خواهد شد.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد