درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 18:21   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17943صفحه نخست » دوشنبه، 5 مرداد 1394 - 12:13
معرفی HitFox برترین استارت‌آپ آلمان در سال 2014:
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- تاکنون تصور کرده‌اید اگر روزی، یک بازی یا ابزارک موبایل (اپلیکیشن) نوشتید، چطور باید برایش مشتری پیدا کنید؟
  
 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- تاکنون تصور کرده‌اید اگر روزی، یک بازی یا ابزارک موبایل (اپلیکیشن) نوشتید، چطور باید برایش مشتری پیدا کنید؟

امروز در دنیای مجازی نیز همانند دنیای واقعی، برای فروش هر محصولی به بازاریابی مناسب نیازمندید. البته اگر در پی فروش بالایی باشید والا تنها با قرار دادن آن در اینترنت می‌توانید منتظر بمانید تا بلکه کسی به سراغ محصول‌تان بیاید. برای بسیاری از فعالان این حرفه، بازاریابی و توزیع بازی‌ها و برنامه‌ها اهمیت فراوانی دارد و برای رسیدن به نتیجه مطلوب، حاضر به انجام هزینه‌های بالایی نیز هستند.

بازاریابی و توزیع بازی‌های آنلاین هدف اصلی شکل‌گیری استارت‌آپ هیت‌فاکس (HitFox) در سال 2011 بود. بنیان‌گذاران جوان آن یک روباه نارنجی را به‌عنوان علامت تجاری این شرکت نوپا انتخاب کردند و امروز با گذشت تنها چهار سال، هیت‌فاکس به یک شرکت هلدینگ بدل شده است که درآمد سالانه و سود خالص آن به ترتیب بیش از 50 و 15 میلیون یورو است. موفقیتی که بیشتر به رویا می‌ماند، یا رویایی که برای سه بنیان‌گذار این استارت‌آپ به حقیقت پیوسته است.

مدیرعامل هلدینگ هیت‌فاکس، یان بِکِرز (Jan Beckers)، در سال 2014 به‌عنوان بهترین کارآفرین آلمان در بخش استارت‌آپ‌ها انتخاب شد. پس از موفقیت‌هایی که بِکِرز طی سه سال کسب کرد، جای تعجبی برای انتخاب وی به این عنوان باقی نمی‌گذاشت. بعد از به پایان رساندن دانشگاه در رشته مدیریت کسب‌وکار در دانشگاه مونستر (Münster) آلمان، بِکِرز می‌دانست که قصد دارد فعالیت خود را در حوزه اینترنت آغاز کند. برای این تصمیمش دلیل خوبی داشت؛ احتمالا اینترنت تنها فضای کسب‌و‌کار است که فرصت پیشرفت سریع را پیش‌روی جوانان قرار می‌دهد.

مدتی را در مرکز استارت‌آپ‌های آلمان در برلین و سپس دوره کوتاهی را در دره سیلیکون سان‌فرانسیسکو گذراند، پس از بازگشت دوباره به آلمان با تیم کوشِلا (Tim Koschella) و آنو فیشتنر (Hanno Ftichtner) آشنا شد که اولی در زمینه کسب‌و‌کار اینترنتی تجاربی کسب کرده بود و دومی سابقه فعالیت در شرکت مشاوره مک‌کنزی را داشت. پس از این آشنایی، استارت‌آپ هیت‌فاکس در ماه اوت سال 2011 در برلین به راه انداخته شد و در همان ابتدا توانست با جذب هفت سرمایه‌گذار جسور فعالیت خود را در زمینه توزیع و پخش بازی‌های آنلاین آغاز کند.

در کمتر از یک سال، یعنی در اوایل سال 2012، هیت‌فاکس که با سرعتی فوق‌العاده رشد می‌کرد توانست یک استارت‌آپ دیگر، Ad2games، را خریداری کند و فعالیتش را در زمینه تبلیغات اینترنتی و با تمرکز بر بازی‌های آنلاین گسترش دهد. مدیرعامل هیت‌فاکس و همکارانش متوجه شده بودند که برای کسب موفقیت بیشتر باید چابک و زرنگ باشند تا بتوانند جای پای‌ خود را در این بازار محکم کنند. آنها تصمیم‌شان را گرفته بودند: هیت‌فاکس با تبدیل شدن به یک «مولد شرکت» - یا آنچه متخصصان به آن مرکز رشد استارت‌آپ می‌گویند- قصد به راه‌انداختن سالانه حداقل دو شرکت نوپا را داشت. با این هدف، هیت‌فاکس تولد یکسالگی خود را با 35 کارمند از 10 ملیت مختلف جشن گرفت.

اندکی بعد، تیم کوشِلا و یکی دیگر از همکاران هیت‌فاکس که حالا خود به یک بنیان‌گذار تبدیل شده بود، شرکت نوپای مستقلی را با عنوان AppLift به ثبت رساندند که تمرکز آن بر تبلیغ بازی‌های موبایل بود. این حرکت جدید آنقدر برای هیت‌فاکس یکساله موثر بود که این شرکت توانست همزمان دفتر جدیدی در سانفرانسیسکو افتتاح کند.

اندکی بعد به‌منظور ارائه خدمات بهتر به مشتریان آسیایی، دفتر این شرکت در سئول، پایتخت کره‌جنوبی نیز افتتاح شد. در جشن تولد دو سالگی هیت‌فاکس، تعداد کارمندان آن به 83 نفر با 25 ملیت مختلف رسیده بود.
هیت‌فاکس که تا این زمان بر تبلیغات و توزیع بازی‌های اینترنتی متمرکز بود، در سال 2013 قدم به دنیای جدیدی گذارد: داده‌های بزرگ. مدیران هوشمند این هلدینگ دریافته بودند که تحلیل داده‌ها می‌تواند کلید موفقیت در کسب‌و‌کار تبلیغاتی باشد و درهای تازه‌ای را به روی فرصت‌های نوین بگشاید. به این ترتیب هیت‌فاکس، شرکت چهارم خود را خریداری کرد: استارت‌آپ موفق دیتامانک.

نتیجه این اقدامات رشدی 600 درصدی را برای هیت‌فاکس در سال 2013 به ارمغان آورد. با بالا رفتن درآمد شرکت، بنیان‌گذاران این استارت‌آپ که تا چندی قبل بخشی از سهام سرمایه‌گذاران جسور آن را خریداری کرده بودند، توانستند مابقی سهام آنها را نیز از آن خود کرده و به یک شرکت کاملا مستقل بدل شوند.
موفقیت‌های به دست آمده توسط اپ‌لیفت، استارت‌آپ زیر مجموعه هیت‌فاکس، باعث شد تا مدیران هلدینگ تصمیم به گسترش بازاریابی و تبلیغات در محورهایی به غیر از بازی‌های موبایل بگیرند.

نتیجه این تصمیم خریداری استارت‌آپ جدیدی توسط هیت‌فاکس بود. حالا با سه‌ساله شدن این هلدینگ در سال 2014 نزدیک به 230کارمند از 37 کشور جهان، در 8 شرکت این مجموعه مشغول فعالیت بودند.

با چنین کارنامه پرباری انتخاب یان بِکِرز به‌عنوان کارآفرین برتر سال 2014 آلمان قطعا دور از انتظار نبود. وی در این مراسم به‌عنوان نماینده آلمان برای شرکت در انتخاب برترین کارآفرینان جهان در سال 2015 برگزیده شد و البته چه کسی بهتر از او؟ این جوان 31ساله در کسب موفقیت و تلاش برای پیشرفت سیری‌ناپذیر به نظر می‌رسد. او که می‌داند دستاوردهای بزرگ حاصل تلاش گروهی هستند، ماهانه از میان 1300 تقاضای همکاری که به دست مدیر بخش نیروهای انسانی این هلدینگ می‌رسد، خود به انجام 30 مصاحبه با داوطلبان انتخابی می‌پردازد. او در برگزیدن همکاران جدید بسیار با دقت عمل می‌کند و توقع دارد آنها نیز همانند او و همکارانش تشنه پیشرفت باشند.

این ولع برای یافتن و شکار فرصت‌های جدید، در پایان سال 2014 هیت‌فاکس را به بخش جدیدی از کسب‌و‌کار سوق داد. این شرکت از خواب‌آلودگی بانک‌ها استفاده کرده و اکنون به بازار تکنولوژی‌های مالی وارد می‌شود. قابلیت‌هایی که تا کنون هیت‌فاکس در مجموعه خود توسعه داده است، باعث شده‌اند تا فرصت‌های زیادی برای فعالیت در بازارهای مالی پیش رویش قرار بگیرند، از جمله فعالیت روی کارت‌های اعتباری، تحلیل داده‌هایی که به صورت آنلاین جابه‌جا می‌شوند و همچنین ارائه خدمات نوین بانکداری از طریق موبایل‌ها و... با راه‌اندازی یک مرکز رشد دیگر برای تشکیل استارت‌آپ‌های جدید، این هلدینگ قصد دارد به ساده‌سازی و پایین آوردن هزینه برای دسترسی به بازارهای مالی و ارائه خدمات دیجیتالی نوین در این بخش بپردازد.

تنها پس از پنج ماه از راه‌اندازی این مرکز رشد که FinLeap نام دارد، چهار استارت‌آپ جدید شکل گرفته‌اند که 100 فرصت شغلی تازه به همراه آورده‌اند. بِکِرز انتظار دارد تا پایان سال 2015 بتواند چهار شرکت نوپای دیگر را نیز از این طریق به ثبت برساند.
با این اقدام، هیت‌فاکس توانست در بهار سال جاری سه دفتر جدید در دهلی‌نو، توکیو و پکن افتتاح کند. با رشدی که تاکنون این هلدینگ از خود نشان داده است می‌توان انتظار داشت در آینده‌ای نه‌چندان دور، اگر خود به رقیبی برای بانک‌ها تبدیل نشود، قطعا رقبای زیادی را برای فعالیت در بازارهای مالی پرورش دهد.

 

محیا کربلایی
تحلیلگر اقتصادی و کسب‌و‌کار

Read more: http://www.donya-e-eqtesad.com/news/904360/#ixzz3h4k2UZh2
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد