درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 22:19   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17934صفحه نخست » روابط عمومی الکترونیک و هوش مصنوعییکشنبه، 4 مرداد 1394 - 19:13
چرا روابط عمومی به صورت آنلاین بهتر عمل می کند؟
حوزه روابط عمومی، قبل از آن که شبکه جهانی وب پا به عرصه وجود بگذارد، و حتی پیش از بوجود آمدن اینترنت، وجود داشت. با این حال، با اطمینان می توان گفت که دنیای دیجیتال همه آن چه که اساتید روابط عمومی در دهه های گذشته انجام داده بودند را در بر دارد، و حتی آن را به نواحی که قبلا ناشناخته بودند گسترش می دهد. در حال حاضر حتی کوچک ترین فروشگاه های محلی و خانوادگی نیز می توانند به طور رایگان یا بسیار کم هزینه به مخاطبان خود در سراسر جهان دسترسی داشته باشد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- حوزه روابط عمومی، قبل از آن که شبکه جهانی وب (World Wide Web) پا به عرصه وجود بگذارد، و حتی پیش از بوجود آمدن اینترنت، وجود داشت. با این حال، با اطمینان می توان گفت که دنیای دیجیتال همه آن چه که اساتید روابط عمومی در دهه های گذشته انجام داده بودند را در بر دارد، و حتی آن را به نواحی که قبلا ناشناخته بودند گسترش می دهد. در حال حاضر حتی کوچک ترین فروشگاه های محلی و خانوادگی (mom & pop store) نیز می توانند به طور رایگان یا بسیار کم هزینه به مخاطبان خود در سراسر جهان دسترسی داشته باشد.


ولی چرا این چنین است؟ در سطح پایه، دلیل آن که روابط عمومی به صورت آنلاین به خوبی کار می کند چیست؟ درک این پدیده می تواند به شما کمک کند که بهتر بتوانید بر روی تلاش های روابط عمومی خود به صورت آنلاین و فراتر از آن تمرکز نمائید. در اینجا برخی از دلایل آن که چرا شکل آنلاین به خوبی کار می کند مورد بررسی قرار می گیرد.


همه کس همه چیز را دوست دارد
پتانسیل برای مخاطبان شما بسیار بالاست، همانطور که در بالا گفته شد. شما می توانید در اتاق نشیمن خود در ایندیانا بنشینید و اقلام خود را به کسی که در ایتالیا و یا آفریقای جنوبی زندگی می کند بفروشید. فراتر از آن، این توانایی وجود دارد که افرادی که واقعا کالای شما را دوست دارند را بیابید.
به عنوان مثال، شما می توانید مجسمه ناشناخته شیطان پین بال (pinball figurines)‌ مربوط به دهه 1960 را بفروش برسانید. نه تنها شما می توانید مشتریانی که عاشق آن مجسمه هستند را پیدا کنید، بلکه می توانید آنها را از هر گوشه دنیا بیابید. شما همچنین این شانس را دارید که این فروش را به طرفداران شیطان پین بال و یا حتی کسانی که عاشق نوستالژی دهه1960 هستند نیز انجام دهید.
هر کسی در وب چیزی را دوست دارد و برخی احتمالا به دنبال فروش "چیزی" در هر ظرفیتی هستند. چنین طرفدارانی همچنین مایل به صحبت با دیگر افراد به صورت آنلاین هستند.


ارتباط از طریق مسنجر (ارتباط فوری)
دلیل دیگر برای آن که که چرا روابط عمومی بسیار قوی است، علاقه افراد به گفتگو و صحبت در مورد کالاهایی است که دوست دارند. شما می توانید چیزی را به کسی در ایسلند بفروشید و زمانی که او در مورد مجسمه در وبلاگ خود (با نام طرفداران شیطان پین بال) پست هایی بگذارد، شما قادر خواهید بود از سرتاسر کره زمین سفارش دریافت نمائید. فقط از آن ها بخواهید در مورد آن که کالای مورد بحث چطور است، صحبت نمایند!
شما همچنین می توانید با استفاده از دکمه های (Facebook this!) و (Tweet this!) در صفحه پرداخت خود سود ببرید. به این ترتیب بلافاصله پس از خرید چیزی توسط مشتری، او می تواند به دوستان و خویشاوندانش درباره آن توضیح دهد. به عبارت ساده تر، ارائه این گزینه به تلاش های روابط عمومی شما چنان شانسی برای موفقیت تان می دهد که هرگز نمی توانید تصور آن را بکنید.


ترجمه به آفلاین
چقدر عجیب، روابط عمومی آنلاین به راحتی می تواند به برنامه های تبلیغاتی آفلاین شما کمک نماید. مهم نیست که شما زندگی می کنید و یا کار کسب و کار شما کجاست، مردم در اطراف شما به صورت آنلاین هستند. آن ها احتمالا حتی در وب سایت ها و یا گروه های فیس بوک در مورد جامعه محلی صحبت می نمایند. اگر شما آن ها را مشاهده کنید و با آن ها صحبت نمائید، آن ها به احتمال زیاد زمانی که شما آفلاین هستید نیز برای دیدن شما می آیند.


با کار پشت سر هم، روابط عمومی آنلاین و آفلاین می توانند تعداد بسیار بیشتر مخاطب را در اختیار شما بگذارند، حتی اگر برنامه های تبلیغاتی شما عمدتا بر روی نوحامی محلی تان متمرکز شده باشد. کسانی که هم محلی شما هستند، راحت تر به سیستم تبلیغاتی آفلاین شما دسترسی دارند، به علاوه آن ها به راحتی می توانند آنلاین شده و نسبت به تبلیغ کار و کالای شما در بین دوستان و آشنایان خود در سرتاسر دنیا اقدام نمایند. جمع آوری همه آن ها با هم در یک صفحه فیس بوک و یا انجمن ارسال پیام همه را دو هم نگه داشته و سبب ماندن تجارت شما در ذهن شان خواهد شد.
برخی از دیگر دلایل این که چرا شما فکر می کنید روابط عمومی آنلاین بسیار موثرتر است، چه هستند؟
 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد