درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 20:31   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17918صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 3 مرداد 1394 - 20:40
نخستین همایش نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری برگزار می‌شود
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نخستین همایش «نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری» از سوی انجمن متخصصان روابط عمومی و موسسه کارگزار روابط عمومی برگزار می‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نخستین همایش «نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری» از سوی انجمن متخصصان روابط عمومی و موسسه کارگزار روابط عمومی برگزار می‌شود.


به گزارش شارا، انجمن متخصصان روابط عمومی و موسسه کارگزار روابط عمومی در راستای گسترش و تبادل دستاوردهای علمی، پژوهشی و حرفه ای در عرصه روابط عمومی نظام بانکی در نظر دارد با استعانت از خداوند متعال، نخستین همایش «نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری» را برگزار کند.


دبیرخانه همایش از فرهیختگان، اساتید، مدیران، کارشناسان و دانشجویان این عرصه دعوت کرده تا دستاوردها و تجارب و به ویژه نوآوری‌های خود را ارائه داده و بستر گسترش و تبادلات علمی را در این عرصه بیش از پیش فراهم کنند.


ارایه نکات جدید مورد تأکید در سیاست‌های روابط عمومی نظام بانکی، تلاش در جهت معرفی ابزارها و وسایل کارآمد ترویج محصولات بانکداری، معرفی گرایش‌های فعلی و امکان بالقوۀ توسعۀ بازار توسط روابط عمومی نظام بانکی، تلاش و همفکری در راستای ارتقاء کیفی فعالیت های روابط عمومی نظام بانکی، ارائه الگویی مطلوب، کارامد و متعادل از روابط عمومی نظام بانکی و توسعه اعتبار و وجهه نظام بانکی، از اهداف برگزاری این همایش اعلام شده است.


برنامه های همایش هم به طور خلاصه عبارت است از: برگزاری نخستین همایش نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری، برگزاری دوره های آموزشی مهارت اجرایی و تخصصی، برگزاری پانل های تخصصی برای ارتقای سطح تخصصی کارشناسان و متخصصان این حوزه و تقدیر از پیشکسوتان حوزه روابط عمومی نظام بانکی.


مخاطبان همایش، بانک‌ها، موسسات مالی و اعتباری، تعاونی‌های اعتباری، صندوق‌های قرض‌الحسنه، شرکت‌های کارگزاری، بورس اوراق بهادار، شرکت‌های تخصصی ارایه دهنده خدمات بانک، شرکت‌های تخصصی ارایه دهنده خدمات روابط عمومی نظام بانکی و رسانه‌های اقتصادی (بانک و بورس) عنوان شده است.


موضوعات همایش تحت چهار زمینۀ زیر قرار می‌گیرد: زمینۀ اول: تدابیر و راهبردها، همایش به تفکر راهبردی، برنامه‌ریزی، همکاری و توسعۀ خطمشی بهره برداری از فرصت های اطلاع رسانی، کاهش هزینه‌های تبلیغات بانکی، افزایش اعتماد، توسعه محیط کسب و کارو خدمات بهتر به مردم می‌پردازد. زمینۀ دوم: ابزارها و تکنیک‌ها، همایش به بررسی تکنیک‌‎ها و تاکتیک‌های ثابت شده و کارآمد روابط عمومی نظام بانکی می‌پردازد و به مطالعات موردی در زمینه ثبات و کیفیت ارتباطات نیز مبادرت خواهد کرد. زمینۀ سوم: کسب تخصصص، همایش شامل محتوای هدفمند برای برنامه‌ریزی کارزارهای روابط عمومی و مهارت های ارتباطی در صنعت بانکداری خواهد بود. زمینۀ چهارم: بازگشت سرمایه، همایش به نقش تحقیق، سنجش، اخلاقیات، ارتباطات یکپارچه، خلاقیت، نوآوری و موارد جدید در سیاست روابط عمومی خدمات بانک در حمایت از مشتری و جذب منابع خواهد پرداخت.


محورهای اصلی همایش، مدیریت اطلاع رسانی، توسعه اعتبار و وجهه نظام بانکی، نقش روابط عمومی در فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی، مسوولیت پذیری اجتماعی در صنعت بانکداری و مهارت‌های توسعه ارتباطات درون سازمانی، عنوان شده است.


رییس همایش سیدغلامرضا کاظمی دینان، رییس انجمن روابط عمومی ایران، رییس شورای عالی سیاستگذاری ابراهیم صفرلکی، مدیر کل روابط عمومی بانک دی و دبیرکل همایش: هادی کمرئی، مدیرکل روابط عمومی و بازاریابی بانک توسعه تعاون است. عضاء شورای عالی سیاستگذاری هم (بر اساس حروف الفبا) عبارتند از: مهدی باقریان رییس انجمن متخصصان روابط عمومی، ابراهیم کاظم‌پور، مدیر کل روابط عمومی بانک تجارت، رشید خضری، مدیر کل دفتر مدیریت و روابط عمومی بانک ملت، مهندس امیر صفری، مدیرکل روابط عمومی بانک صادرات، حمید موفق، مدیرکل روابط عمومی بانک قوامین و منصور شیخ الاسلامی، مدیر کل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد.


سخنرانان اصلی کنفرانس هم (بر اساس حروف الفبا) علی ‏اکبر جلالی استاد دانشگاه علم و صنعت ایران (موضوع سخنرانی: صنعت بانکداری و فرصتی به نام فضای مجازی)، سیدمسعود همایونفر رئیس انجمن مدیریت منابع انسانی ایران (موضوع سخنرانی: صنعت بانکداری و فرصتی به نام فضای مجازی شفافیت، اعتماد و خوشنامی)، محمود دهقان طزرجانی، متخصص کمپین تبلیغاتی، بازاریابی و فروش (موضوع سخنرانی: کمپین های تبلیغاتی در نظام بانکی) و محمودرضا امینی مدیرمسئول و سردبیر خبرگزاری موج (موضوع سخنرانی: نقش روابط عمومی در فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی) هستند.


کارگاه‌های آموزشی این همایش هم یکی مسئولیت اجتماعی (مدرس: علیرضا امیدوار) و دیگری خبرنویسی اقتصادی و بانکی (مدرس: محسن ایلچی) است.


در همین رابطه رییس انجمن متخصصان روابط عمومی با بیان این مطلب که مهمترین نقش روابط عمومی‌ها در صنعت بانکداری، کمک به تثببت و ارتقاء وجهه حرفه ای نظام بانکی است، افزود: شهرت و اعتبار تیغ دولبه‌ای است که اگر با هماهنگی و در تعامل با یکدیگر عمل نکنند ممکن است به شان و اعتبار بنگاه‌های اقتصادی و از جمله بانک‌ها ضربه‌های جبران ناپذیری وارد کنند.


مهدی باقریان در آستانه برگزاری این همایش در خصوص ضرورت مهارت‌های ارتباطی در صنعت بانکداری گفت: در کاری سخت و پیچیده مانند بنگاه‌داری مالی و اقتصادی، مهارت‌های بسیار زیادی مورد نیاز است تا فرد بتواند نقش و ماموریت خود را به خوبی ایفا کند.


وی در ادامه گفت: مهارت برقراری ارتباط با مشتری و ایجاد و حفظ اعتماد یکی از اولین و مهمترین مهارت‌هایی است که می‌تواند در شکل‌گیری یک رابطه دوسویه و پویا بین یک موسسه مالی و مشتریان آن موثر باشد.
رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی در پایان یادآور شد: طبیعی است که در چنین شرایطی تنها بانک‌هایی موفق به ماندگاری و تاثیرگذاری خواهند شد که بتوانند حرکت و مسیر خود را بر طول موج همراهی مشتری و افکار عمومی تنطیم نمایند و بتوانند در عرصه رقابت و ارایه خدمات بهتر و موثرتر حاضر شده و ایفای نقش کنند.


نخستین همایش بررسی نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری، 25 مردادماه سال جاری در هتل المپیک برگزار می‌شود.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد