درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 18:06   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17897صفحه نخست » جمعه، 2 مرداد 1394 - 13:08
نقش کلیدی تلفن های همراه بر سلامتی جوانان
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- گروهی از محققان با بررسی روش های مختلف کسب اطلاعات در میان جوانان دریافته اند که تلفن های همراه هوشمند می توانند نقشی کلیدی را در ارائه اطلاعات مفید جهت حفظ سلامتی جوانان ایفا کنند. محققان مرکز دارویی جان هاپکینز در تحقیقات ویژه ای به دنبال بهترین رسانه ممکن برای ارائه اطلاعات آگاه کننده در زمینه سلامت انسان ها و به خصوص جوانان پرداخته اند. در این تحقیقات ابتدا یک جامعه آماری متشکل از 250 فرد جوان انتخاب شده و در طی بررسی های به عمل آمده، نحوه دریافت و ارائه اطلاعات توسط این افراد مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج به دست آمده نشان می دهد که بیش از 90 درصد از کل این جامعه آماری از تلفن های همراه هوشمند به عنوان اصلی ترین ابزار برای دریافت اطلاعات و یا اشتراک اطلاعات با دیگران استفاده می کنند و همین امر نیز می تواند موجب شود تا این دستگاه ها نقشی کلیدی در سلامتی جوانان ایفا کنند. نکته جالب در این تحقیقات این بوده است که جوانا فارق از میزان درآمد و یا وضعیت زندگی خود به تلفن های هوشمند روی خوش نشان می دهند و این دستگاه ها به خصوص برای بانوان جوان و افرادی که باردار هستند می تواند نقشی بسیار کلیدی را ایفا کرده و به آنها در دریافت اطلاعات مناسب برای حفظ سلامتی کمک شایانی خواهد کرد. برای نمونه می توان به نتایج تحقیقات دیگری اشاره کرد که در طی آن مشخص شده بود که بسیاری از بانوان پس از بارداری خود دیگر به مراکز پزشکی مراجعه نمی کنند تا وضعیت احتمال ابتلا به چاقی آنها مد نظر قرار داده شده و به آن رسیدگی شود. این امر موجب می شود که نیاز به دستیابی راه دور به این افراد وجود داشته باشد و تلفن های همراه هوشمند می توانند ابزاری مناسب برای اعمال این فرایند باشند. دکتر وندی بنت که به عنوان دستار پروفسور در این مرکز مشغول به فعالیت است درباره این تحقیقات می گوید: «اطلاعاتی مانند نحوه رفتا در دوران بارداری، زمان مراجعه به پزشک و به صورت کلی کلیه فرایند سال بارداری برای بانوان می تواند بسیار ضروری باشد و به همین دلیل نیز کسب آگاهی در این زمینه ها می تواند برای سلامتی آنها بسیار ضروری باشد.» البته یک مشکل در این مورد را می توان به تغییر شماره های تماس دانست. در این تحقیقات مشخص شده است که تقریبا 25 درصد از بانوان باردار در طول دوران بارداری خود حداقل دوباره دست به تغییر شماره خود زده اند. این امر موجب می شود تا دسترسی به این افراد مجددا دشوار شود. سیناپرس
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- گروهی از محققان با بررسی روش های مختلف کسب اطلاعات در میان جوانان دریافته اند که تلفن های همراه هوشمند می توانند نقشی کلیدی را در ارائه اطلاعات مفید جهت حفظ سلامتی جوانان ایفا کنند.

محققان مرکز دارویی جان هاپکینز در تحقیقات ویژه ای به دنبال بهترین رسانه ممکن برای ارائه اطلاعات آگاه کننده در زمینه سلامت انسان ها و به خصوص جوانان پرداخته اند. در این تحقیقات ابتدا یک جامعه آماری متشکل از 250 فرد جوان انتخاب شده و در طی بررسی های به عمل آمده، نحوه دریافت و ارائه اطلاعات توسط این افراد مورد بررسی قرار گرفته است.

نتایج به دست آمده نشان می دهد که بیش از 90 درصد از کل این جامعه آماری از تلفن های همراه هوشمند به عنوان اصلی ترین ابزار برای دریافت اطلاعات و یا اشتراک اطلاعات با دیگران استفاده می کنند و همین امر نیز می تواند موجب شود تا این دستگاه ها نقشی کلیدی در سلامتی جوانان ایفا کنند.

نکته جالب در این تحقیقات این بوده است که جوانا فارق از میزان درآمد و یا وضعیت زندگی خود به تلفن های هوشمند روی خوش نشان می دهند و این دستگاه ها به خصوص برای بانوان جوان و افرادی که باردار هستند می تواند نقشی بسیار کلیدی را ایفا کرده و به آنها در دریافت اطلاعات مناسب برای حفظ سلامتی کمک شایانی خواهد کرد.

برای نمونه می توان به نتایج تحقیقات دیگری اشاره کرد که در طی آن مشخص شده بود که بسیاری از بانوان پس از بارداری خود دیگر به مراکز پزشکی مراجعه نمی کنند تا وضعیت احتمال ابتلا به چاقی آنها مد نظر قرار داده شده و به آن رسیدگی شود. این امر موجب می شود که نیاز به دستیابی راه دور به این افراد وجود داشته باشد و تلفن های همراه هوشمند می توانند ابزاری مناسب برای اعمال این فرایند باشند.

دکتر وندی بنت که به عنوان دستار پروفسور در این مرکز مشغول به فعالیت است درباره این تحقیقات می گوید: «اطلاعاتی مانند نحوه رفتا در دوران بارداری، زمان مراجعه به پزشک و به صورت کلی کلیه فرایند سال بارداری برای بانوان می تواند بسیار ضروری باشد و به همین دلیل نیز کسب آگاهی در این زمینه ها می تواند برای سلامتی آنها بسیار ضروری باشد.»

البته یک مشکل در این مورد را می توان به تغییر شماره های تماس دانست. در این تحقیقات مشخص شده است که تقریبا 25 درصد از بانوان باردار در طول دوران بارداری خود حداقل دوباره دست به تغییر شماره خود زده اند. این امر موجب می شود تا دسترسی به این افراد مجددا دشوار شود.

سیناپرس

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد