درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 11:22   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  50 مدیر ارشد بازاریابی برتر کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17894صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیجمعه، 2 مرداد 1394 - 12:09
دفاع مدیرکل روابط عمومی صدا‌و‌سیما از عملکرد این رسانه در مذاکرات هسته‌ای
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر کل روابط عمومی سازمان صداوسیما از عملکرد این رسانه در مذاکرات هسته‌ای که از سوی برخی کارشناسان با انتقاد همراه بوده است، دفاع و اظهار کرد: اعتقاد دارم صداوسیما با توان خبری خودش به بحث مذاکرات هسته‌ای و توافقات آن ورود پیدا کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر کل روابط عمومی سازمان صداوسیما از عملکرد این رسانه در مذاکرات هسته‌ای که از سوی برخی کارشناسان با انتقاد همراه بوده است، دفاع و اظهار کرد: اعتقاد دارم صداوسیما با توان خبری خودش به بحث مذاکرات هسته‌ای و توافقات آن ورود پیدا کرد.
 
 داوود نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا مطرح کرد: صداوسیما در بحث اخبار و رویدادهای مربوط به مذاکرات هسته‌ای با تمام توان ورود پیدا کرد و تمام رویدادها را در سطح گسترده انعکاس داد.
 
 این مدرس دانشگاه در ادامه بیان کرد: در تمامی شبکه‌های صداوسیما بیش از 200 ساعت گزارش زنده از محل مذاکرات پخش شد و بیش از 3000 خبر مکتوب، رادیویی و تلویزیونی درخصوص مذاکرات به روی آنتن رفت.
 
 مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما همچنین درباره‌ی انتقادهایی که درخصوص عملکرد صداوسیما در مذاکرات هسته‌ای مطرح شده است، اظهار کرد: منطق کاری رسانه این است که وقتی به موضوعی می‌پردازد به آن از زوایای گوناگون نگاه کرده و دیدگاه‌های موافق و مخالف را نیز بیان کند. شما اگر گفت‌وگوهای برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی را بررسی کنید یک تعادلی در آن حاکم بود و از هر دو دیدگاه استفاده کرده بود به خاطر همین نظرات مردم در استفاده از این کاربرد ارزیابی رضایت‌مندانه‌ای بود.
 
 او تاکید کرد: برآیند نظرات رضایت از پوشش خبری رسانه ملی در مذاکرات هسته ای خوب بوده، حال چه به صورت اخبار، چه مصاحبه، چه برنامه‌های گفت‌وگومحور و تحلیلی در مجموع مثبت بوده است.
 
 نعمتی همچنین نظر مخاطبان از پوشش مذاکرات و توافق هسته‌ای را مثبت ارزیابی کرد و گفت: مخاطبان از برآیند پوشش این مذاکرات رضایت داشتند. قرار است آمار این نظرسنجی را هفته آینده اعلام کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد