درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 10:44   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
  مدیریت شهرت آنلاین در عصر هوش مصنوعی: تاریکی و روشنی
  آینده ما در دست ماست
  یک انقلاب فناوری جدید در راه است - در اینجا نحوه سود بردن از آن آمده است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17878صفحه نخست » پنجشنبه، 1 مرداد 1394 - 14:21
مدیر روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد: جایگاه اصحاب رسانه در ارتقاء مشهد در حوزه دیپلماسی عمومی حائز اهمیت است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد گفت: جایگاه اصحاب رسانه در ارتقاء مهد در حوزه دیپلماسی عمومی حائز اهمیت است.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد گفت: جایگاه اصحاب رسانه در ارتقاء مهد در حوزه دیپلماسی عمومی حائز اهمیت است.


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، مهدی رضوی‌کیا در کارگاه آمورشی دیپلماسی شهری و رسانه در فرهنگسرای کودک و آیند در حال برگزاری است، بیان کرد: قطعا بحث دیپلماسی شهری که یکی از ابعاد دیپلماسی عمومی به شمار می‌آید، حایز اهمیت است و نقش رسانه در شناساندن مشهد به دنیا بی‌بدیل است.


وی در ادامه عنوان کرد: در دنیا چیزی که امروز حائز اهمیت است، موضوع جهان شهرهاست که مفاهیم جدیدی را در مدیریت شهرها ایجاد کرده‌اند و بسیاری از کشورها مسیر خود را به صورت مستقل تعریف می‌کنند.


رضوی‌کیا بیان کرد: گرچه که این شهرها و کشورها همخوان با دولت مرکزی و فدرال خود هستند، اما برای خود چشم‌اندازی تعریف کرده‌اند و براساس آن حرکت می‌کنند و مزیت‌های رقابتی خود را با دیگر کشورها محک می‌زنند.


وی ادامه داد: همچنین نبود مدیریت واحد شهری را دیگر مقوله‌ای است که سبب شده کشور ایران و شهر مشهد نتواند در این مسیر حرکت کند، در حالی که چشم‌انداز همه بشریت به شهر مشهد است که در افق 1404، مشهد شهری با کلاس جهانی، مفرح و آرامبخش تعریف شده است.


رضوی‌کیا یادآور شد: با توجه به این امر، اما مزیت رقابتی مشهد با سایر شهرها مشخص نشده است که این موضوع جای نقد بسیار دارد.


مدیر روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد اظهار کرد: بسیاری از شهرهای دنیا اگرچه که مدیریت واحد شهری ندارند، اما از مدیریت واحد یکپارچه برخوردارند و براساس چشم‌انداز و مزیت رقابتی در حال حرکتند و آن را رقم زده‌اند.


رضوی‌کیا اضافه کرد: باید چشم‌انداز شهر مشهد در 20 سال آینده براساس ظرفیت‌ها تبیین شود و در حوزه‌های آینده‌پژوهی مطالعاتی صورت بگیرد.


وی خاطرنشان کرد: با توجه به پتانسیل شهر مشهد، سابقه فرهنگی و ظرفیت‌های بارگاه منور رضوی می‌توان برای این شهر چشم‌انداز مناسب و مزیت رقابتی تعریف و تبیین کرد.


رضوی‌کیا افزود: این کارگاه‌ها می‌تواند ذهن خبرنگاران ما را به این سمت و سو سوق دهد تا مدیران و مسوولان را به شناساندن شهر مشهد به کل دنیا یاری دهند.


وی تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم با کمک یکدیگر و توان اساتید به این نتیجه واحد برسیم که در این راستا کار جدی انجام دهیم، چرا که شورای شهر و شهرداری نمی‌تواند به تنهایی کاری انجام دهد.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ نمونه از سوگیری در تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی تجارت به تجارت


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد