درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 16:26   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
  جستجوی گوگل در 10 سال آینده
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17870صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیچهارشنبه، 31 تیر 1394 - 16:46
شفافیت، اعتماد و خوشنامی
شفافیت، شرط لازم برای پاسخگویی و مسئولیت¬پذیری است، چرا که دسترسی به اطلاعات، پلة نخست فرایندهای پاسخگویی است. با وجود همه اینها، شفافیت به تنهایی کافی نیست و مکانیزم¬های دیگری لازم است که آن را همراهی کنند، از آن میان می¬توان به برقراری ارتباطات اجتماعی، آموزش، ارتباطات رسانه¬ای و بهره گیری از شبکه¬های اجتماعی اشاره کرد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شرکت‎ های موفق به یک جامعه سالم نیاز دارند و همزمان، یک جامعه سالم نیز به شرکت‎ های موفق نیازمند است. مسئولیت‎ اجتماعی شرکتی، بر این پایه استوار است که شرکت، مخلوق جامعه است، در نتیجه برای تحقق اهداف جامعه، مسئولیت دارد. مسئولیت اجتماعی یک شرکت، از فعالیت‎ها و وظایف اقتصادی آن جدایی ناپذیر است.


شفافیت، شرط لازم برای پاسخگویی و مسئولیت¬پذیری است، چرا که دسترسی به اطلاعات، پلة نخست فرایندهای پاسخگویی است. با وجود همه اینها، شفافیت به تنهایی کافی نیست و مکانیزم¬های دیگری لازم است که آن را همراهی کنند، از آن میان می¬توان به برقراری ارتباطات اجتماعی، آموزش، ارتباطات رسانه¬ای و بهره گیری از شبکه¬های اجتماعی اشاره کرد.


اعتماد، موضوعی بحث برانگیز در محافل اقتصادی، اجتماعی و رسانه های عمومی است. بسیاری از حوزه های کسب و کار، از اینکه اعتماد مشتریان خود را از دست داده اند، رنج می برند. بسیاری از مشتریان بانک ها، ترجیح می دهند تا رابطه ای مبتنی بر اعتماد بین آنها و بانک شان برقرار باشد تا اینکه سود بیشتری عاید آنها شود.


شفاف سازی، اعتماد متقابل را افزایش می دهد، و اعتماد، به خوشنامی سازمان می انجامد. خوشنامی یک سازمان به عملکرد، سیاست ها، خط مشی ها و رفتار کارکنان آن وابسته است، اما در نهایت این ذینفعان هستند که در مورد خوشنامی سازمان قضاوت می کنند و متناسب با آن تصمیم می گیرند. خوشنامی برداشت ذهنی از عملکرد گذشته و تصویر رفتار آینده سازمان است.


مدیران روابط عمومی، مشوقین مسئولیت های اجتماعی هستند، آنها نقش تعیین کننده ای در شفاف سازی، اعتماد سازی و خوشنامی سازمان ایفا می کنند. اما چه عواملی خوشنامی سازمان را تهدید می کند و چگونه مدیران روابط عمومی می توانند بر خوشنامی سازمان خود بیافزایند؟

 

مهندس سید مسعود همایونفر رئیس انجمن مدیریت منابع انسانی ایران در تاریخ 25 مردادماه سال جاری در نخستین همایش بررسی نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری سخنرانی خود را با عنوان "شفافیت، اعتماد و خوشنامی" ارائه خواهند داد.

پایگاه اینترنتی کنفرانس: WWW.IRANCPR.IR

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد