درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 28 فروردین 1403 - 10:52   

واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی

  واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی


ادامه ادامه مطلب یک

آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟

  آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟


ادامه ادامه مطلب دو

چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی

  چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال
  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت
  جامعه‌شناسی ارتباطات
  استراتژی سیاه روابط‌عمومی
  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای
  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟
  احساس طبیعت: عکاسی خلاقانه
  سه تصور غلط رایج در مورد روابط‌عمومی
  حمله و دفاع ظالمانه
  جادوی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17859صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 31 تیر 1394 - 12:33
دانشکده روابط بین الملل وزارت امور خارجه، مرکز آموزش های دیپلماتیک
کارگاه روانشناسی مذاکرات برگزار می شود
مذاکرات در حوزه ها و سطوح متفاوتی انجام می گیرد، با توجه به حوزه های مختلف، مذاکره به دنبال حل و فصل اختلافات در سطوح خانواده، شرکت ها، نهادهای دولتی و غیردولتی و بین دولت ها است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، کارگاه روانشناسی مذاکرات در تاریخ  26 و 27 مرداد ماه با اعطای گواهینامه معتبر برگزار می شود.

مذاکرات در حوزه ها و سطوح متفاوتی انجام می گیرد، با توجه به حوزه های مختلف، مذاکره به دنبال حل و فصل اختلافات در سطوح خانواده، شرکت ها، نهادهای دولتی و غیردولتی و بین دولتها است. شما با شرکت در این کارگاه با تکنیک های برقراری ارتباط موثر، اعتماد سازی، شیوه های متقاعد سازی و با انجام تمرین های عملی، مهارت های اولیه لازم را در انجام مذاکره به دست می آورید.

 

عناوین دوره

مذاکره و مفهوم آن، فنون مذاکره

اهمیت روابط انسانی در مذاکرات

کانالهای ارتباطی، ارتباطات کلامی

ارتباطات غیر کلامی (شامل زبان بدن و لحن صدا)، فنون برقراری ارتباط موثر

تکنیک های اعمال نفوذ و متقاعد سازی، درک مواضع مذاکره کنندگان

راه های رسیدن به توافق

 

استاد: جناب آقای دکتر رحمانی

 

اولویت ثبت نام با افرادی است که زودتر اقدام به ثبت نام نمایند.

هزینه شرکت در دوره 000/500/2 ریال می باشد.

مهلت ثبت نام تا تاریخ 24/5/94 می باشد.

شماره کارت جهت واریز وجه: 6037997139659099 به نام محمدحسن شیخ الاسلامی- محمدصادق طوری

لطفاً تصویر رسید واریز وجه را به شماره فاکس 22802747 و یا به نشانی رایانامه dtc@sir.ac.ir ارسال نمایید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 22832991 تماس حاصل فرمایید.

جهت دریافت فرم ثبت نام به سایت www.sir.ac.ir  مراجعه نمایید.

 

منبع: www.sir.ac.ir

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه تصور غلط رایج در مورد روابط‌عمومی


  احساس طبیعت: عکاسی خلاقانه


  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای


  جادوی روابط‌عمومی


  روانشناسی رنگ‌ها و کاربرد آن در روابط‌عمومی


  جامعه‌شناسی ارتباطات


  استراتژی سیاه روابط‌عمومی


  بازی‌هایی برای ارتقای سطح سواد رسانه‌ای جوانان


  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟


  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد