درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 13:14   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17853صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 31 تیر 1394 - 09:29
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی:
روابط عمومی اتاق فکر و مغز متفکر سازمان است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در نخستین جلسه شورای روابط عموی این اداره کل گفت: روابط عمومی باید به عنوان اتاق فکر و مغز متفکر سازمان، مسیر درست را در راستای رسیدن به اهداف متعالی سازمان ترسیم کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، حسین ثابت قدم وحید، رئیس شورای اطلاع رسانی اداره کل در این جلسه که با حضور اعضای شورا و روسای ادارات برگزار شد افزود: جایگاه و نقش یک روابط عمومی کارآمد در توسعه هر سازمان با اهداف و شرح وظایف خاص آن سازمان مقوله اساسی و مورد توجه متخصصان ارتباطات بوده است.

وی اظهار داشت: یکی از مهمترین عواملی که جایگاه یک سازمان و موسسه را در میان افکار عمومی جامعه تقویت می کند، وجود یک واحد روابط عمومی منسجم و قدرتمند است که می تواند هر سازمان و موسسه ای را در رسیدن به اهداف خود یاری کند.

وی با اشاره به مهندسی افکار عمومی بین مردم و سازمان توسط روابط عمومی سازمان گفت: روابط یک موسسه و سازمان با مخاطبان خود در دو سطح توجه به افکار عمومی و شکل گیری و جهت گیری افکار عمومی جامعه هدف به سمت فعالیت های سازمان و توجه بیشتر به آن که نتایج سودمند و مفیدی را برای آن سازمان دارد، ارزیابی می شود.

ثابت قدم وحید خاطرنشان کرد: روابط عمومی تنظیم کننده مدیریت ارتباط بین سازمان و کارکنان خواهد بود و به نوعی وظیفه خطیر اطلاع رسانی و سخنگویی و اعلام مواضع آن سازمان را در سطح جامعه و افکار عمومی برعهده خواهد داشت.

مدیرکل و رئیس شورای اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی تصریح کرد: روابط عمومی باید با شیوه های مبتکرانه مسئله یابی ، تولیدخبر و خبررسانی را در دستور کار خود قرار دهد.

وی تاکید کرد: یک روابط عمومی قوی و فعال روابط عمومی است که بتواند با دیگرسازمان ها تعامل داشته باشد.

حسین ثابت قدم وحید اظهار کرد: روابط عمومی باید بتواند از طرق مختلف سازمان را معرفی کند چرا که پیشرفت یک سازمان در گرو معرفی آن سازمان است.

تهیه نشریه داخلی بصورت ماهانه که هر ماه مختص یک شهرستان، ایجاد فرم الکترونیکی درخواست اولیه صدور مجوز، برگزاری دوره های آموزشی زیرپورتال و خبر برای رابطین روابط عمومی ها، تقدیر از خبرگزاریهای که بیشترین پوشش خبری در سال 93 از فعالیتهای این اداره کل داشته اند، صدور ابلاغ برای رابطین روابط عمومی شهرستانها، تعامل و برگزاری جلسه با دستگاههای فرهنگی استان از اهم مصوبات این جلسه می توان برشمرد.

 

منبع: روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان خراسان شمالی

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد