درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 23:56   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1784صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 24 مهر 1391 - 09:52
روابط عمومی قلب یک سیستم است
  

 

مسؤول جدید روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی معرفی شد.
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بهزیستی خراسان رضویی، جلسه تودیع و معارفه مسؤولین پیشین و جدید روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی، ظهر یک شنبه ۲۳ مهر با حضور مدیران این نهاد در دفتر مدیر کل بهزیستی برگزار گردید.
در این جلسه مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی، نقش روابط عمومی در یک سازمان را مانند وجود صدا در یک صحنه‌ی نمایش توصیف کرد.
دکتر تهمینه شکیب گفت: در یک صحنه اجرایی، حتی اگر بهترین نمایش هم به اجرا گذاشته شود اما صدا نداشته باشد تماشاگران هیچ چیز از نمایش متوجه نمی‌شوند.
وی افزود: در یک سازمان هم روابط عمومی، مثل صدای سازمان و نشان زنده بودن مجموعه است.
وی خاطر نشان کرد: روابط عمومی باعث ارتباط خوب سازمان با مردم و جامعه‌ی هدف می‌شود و وظایف متعدد و متنوعی برای آن تعریف شده است.
وی افزود: ارتباط با مدیران سایر دستگاه‌ها، افکار سنجی مستمر، بررسی نشریات و سایت‌های خبری، رصد رویدادهای مرتبط با فعالیت‌های سازمان، و پیش‌بینی رخدادهای جامعه‌، از جمله وظایفی است که مسؤول و کارکنان روابط عمومی به آنها می‌پردازند.
وی با تشکر از مسؤول پیشین روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی گفت: در دوره‌ی فعالیت آقای عسلی، این وظایف به خوبی انجام شد و یکی از نتایج مهم کار ایشان این است که امروز، شناخت مردم و دستگاه‌ها از بهزیستی خیلی بیشتر از زمان آغاز فعالیت ایشان است.
وی گفت: امروز هر جا می‌رویم بهزیستی را می‌شناسند و این امر نشان می‌دهد که فعالیت‌های خوبی در سازمان انجام شده و خوب هم انعکاس یافته است.
وی با تشکر از خبرنگاران و اصحاب رسانه که با بهزیستی همکاری دارند گفت: صدا و سیمای استان و رسانه‌های کاغذی و مجازی، نقش مهمی در شناساندن بهزیستی و تغییر نگرش مردم نسبت به این دستگاه داشته‌اند که این امر با هماهنگی روابط عمومی و تلاش بخش اطلاع‌رسانی سازمان انجام شده است.
دکتر شکیب گفت: در دوره‌ی فعالیت آقای عسلی، نشریه‌ی مهر رضوی راه‌اندازی شد که اولین و تنها نشریه‌ی دارای مجوز رسمی در بین نهادهای حمایتی و خدماتی استان و اولین نشریه استانی در بین بهزیستی‌ استان‌های کشور است و بخوبی موفق شده ارتباطی قوی بین بهزیستی و سایر دستگاه‌ها از یک سو و رسانه‌ها و جامعه‌ی هدف از سوی دیگر، ایجاد کند.
وی ضمن معرفی مسؤول جدید روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی، از وی خواست برای شناساندن گسترده‌تر بهزیستی و پرداختن کارشناسی و تخصصی به وظایف و مأموریت‌های این نهاد، فعالیت و تلاش بیشتری داشته باشد.
وی همچنین از مدیران دستگاه‌های اجرایی که در طول سال‌های گذشته از طریق روابط عمومی‌ها و نهادهای اطلاع رسانی با بهزیستی استان داشته‌اند تشکر کرد و گفت: امیدواریم راهی که بهزیستی در شفاف‌سازی و مردمی کردن فعالیت‌های خود طی کرده، با قوت بیشتری ادامه یابد و ارتباطات بیشتری با مردم، اعضای جامعه‌ی هدف و سایر دستگاه‌ها برقرار شود.
معاون توانبخشی بهزیستی خراسان رضوی نیز در این جلسه با تقدیر از کار روابط عمومی سازمان گفت: کار بهزیستی کار خدماتی است و تبلیغ و اطلاع رسانی، نقش مهمی در شناساندن اینگونه سازمان‌ها در جامعه دارد.
وی سرمایه‌ی اجتماعی ایجاد شده برای بهزیستی در سال‌های اخیر را نشانه‌ی فعالیت خوب روابط عمومی دانست و گفت: یک دلیل مهم توجه بیشتر استانداری و دستگاه‌های اجرایی تأثیرگذار در استان به بهزیستی، کار مستمر و مؤثر روابط عمومی در صحنه‌ی اطلاع‌رسانی است.
مسؤول بازرسی و پاسخگویی به شکایات بهزیستی نیز در این جلسه گفت: روابط عمومی مانند قلب یک سیستم است که به تمام قسمت‌های آن خون‌رسانی و غذا رسانی می‌کند و باعث می‌شود که کالبد سازمان با محیط بیرون تعامل و ارتباط داشته باشد.
پیمان ثنایی افزود: از طرف دیگر، این بخش نقش بلندگو و تریبون سازمان را دارد که می‌تواند عملکرد سازمان را به صورت واقعی اما با قدرت بیشتر به مردم انعکاس دهد.
مسؤول پیشین روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی نیز در این جلسه گفت: در طول سال‌هایی که مسؤولیت این بخش به من محول شده، تلاش کرده‌ام تعامل سازمان با مردم، جامعه‌ی هدف، مدیران دستگاه‌های اجرایی و بخصوص خبرنگاران و جامعه‌ی رسانه‌ای استان را گسترش دهم.
هادی عسلی با بیان اینکه روزی که روابط عمومی را تحویل گرفتم هیچ‌گونه امکانات و تجهیزاتی در این قسمت وجود نداشت که بتوان کارها را انجام داد گفت: در طول این مدت، مدیریت سازمان همکاری و هماهنگی بسیار خوبی با روابط عمومی داشتند و در مقابل نیازهای مطرح شده، پاسخگویی کاملی انجام شد که جای تشکر دارد.
وی یادآور شد: در ۵ سال گذشته، بیش از ۳۵۰ نشست، همایش، جلسه، گردهمایی و بزرگداشت در سطح خبری در بهزیستی استان برگزار شده که مدیریت برنامه‌ریزی، اجرا، مسائل سمعی و بصری و انعکاس خبری آنها با روابط عمومی سازمان بوده و آشنایان با موضوع روابط عمومی می‌دانند که برگزاری بیش از ۷۰ نشست و گردهمایی و جلسه‌ی عمومی و خبری در طول یک سال، چه حجمی از کار و تلاش را لازم دارد که البته همه‌ی این کارها با تلاش کارکنان روابط عمومی انجام شده و اینجانب فقط نقش یک هماهنگ‌کننده را برعهده داشته‌ام.
وی با بیان اینکه کار در بهزیستی استرس‌زا و اضطراب‌انگیز است گفت: حجم و ترافیک فعالیت‌های فکری این بخش و استرس ناشی از آن، باعث ایجاد کسالتم شده و کناره‌گیری‌ام از این مسؤولیت به خواست خودم برای رفتن به بخش دیگری از سازمان است که درگیری کمتری داشته باشد تا بتوانم به فعالیتم در بهزیستی ادامه دهم.
عسلی از خبرنگاران و اصحاب رسانه‌ که در طول سال‌های فعالیتش در روابط عمومی با بهزیستی همکاری داشته‌اند تشکر کرد و گفت: خبرنگاران نقش مهمی در انعکاس فعالیت‌ها و واقعیت‌های بهزیستی به مردم و جامعه‌ی هدف دارند و اینجانب با سابقه‌ای که در کار مطبوعاتی داشتم توانستم ارتباط خوبی را با رسانه‌ها و خبرنگاران برقرار کنم که نتیجه‌ی آن بنا به اذعان مسؤولین بهزیستی، شناخت بیشتر و بهتر مردم و مدیران از بهزیستی بوده است.
وی با تأکید بر اینکه به کار روابط عمومی و رسانه‌ای علاقه‌مند است و اگر کسالتش جدی نبود ترجیح می‌داد این فعالیت را با قوت ادامه دهد گفت: راه‌اندازی نشریه‌ مهر رضوی که نخستین نمونه‌ی نشریات سازمانی بهزیستی در سراسر کشور است کار دشواری بود و مهم‌تر اینکه این کار به شکل برون‌سپاری خدمات و بدون وارد کردن هزینه‌های اضافی به سازمان انجام شد که نتایج بسیار خوبی هم برای بهزیستی درپی داشت.
وی گفت: برای انجام این کار مهم، ساعت‌های متمادی را خارج از وقت اداری برای ویرایش و بازخوانی نشریه و بحث‌های فنی و مطالب آن اختصاص می‌دادم که خارج از وظایف اداری‌ام بوده و صرفا به خاطر علاقه به مددجویان و در راستای تخصص اصلی‌ام یعنی مددکاری بوده است.
در این جلسه معاونین و مسؤولین بخش‌های مختلف بهزیستی خراسان رضوی، با تشکر از عملکرد هادی عسلی در روابط عمومی، برای مسؤول جدید این بخش، آرزوی موفقیت کردند.
شایان ذکر است در این جلسه، غلامرضا خالدی که پیش از این مسئولیت اداره بهزیستی شهرستان خواف بر عهده داشت به عنوان مسؤول جدید روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی معرفی شد.
وی در این جلسه گفت: تلاش می‌کنم جایگاه روابط عمومی سازمان بهزیستی را بیش از پیش ارتقا دهم.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد