درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 11:15   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17826صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 29 تیر 1394 - 15:39
ﻣﺪﯾﺮ ﮐﻞ ﺭﻭﺍﺑﻂ ﻋﻤﻮﻣﯽ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﺭﺍﻫﺪﺍﺭﯼ و حمل و نقل جاده‌ای:
آموزش مقطعی، راه حل ارتقای روابط‌عمومی نیست
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، ﻣﺪﯾﺮ ﮐﻞ ﺭﻭﺍﺑﻂ ﻋﻤﻮﻣﯽ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﺭﺍﻫﺪﺍﺭﯼ و حمل و نقل جاده‌ای حرفه‌ای گرایی در روابط‌عمومی را متضمن فراگیر شدن علم و هنر روابط‌عمومی و ارتقای جایگاه این نهاد مهم ارتباطی در سازمان‌ها دانست.
  

آموزش مقطعی، راه حل ارتقای روابط‌عمومی نیست

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، ناصر رزاق‌منش که به مناسبت در پیش بودن سومین کنفرانس حرفه‌ای گرایی در روابط‌عمومی و در دیدار با سیدغلامرضا کاظمی دینان رئیس شورای سیاستگذاری کنفرانس سخن می‌گفت افزود: مهم‌ترین مانع پیشرفت و تعالی روابط‌عمومی در ایران، عدم توجه به موضوع آموزش است.

رزاق‌منش با اشاره به اینکه آموزش مقطعی، راه حل ارتقای روابط‌عمومی نیست افزود: نیازمند آموزش مستمر، به روز و سطح‌بندی شده هستیم.

ﻣﺪﯾﺮ ﮐﻞ ﺭﻭﺍﺑﻂ ﻋﻤﻮﻣﯽ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﺭﺍﻫﺪﺍﺭﯼ و حمل و نقل جاده‌ای به دستاوردهای مهم روابط‌عمومی در سال‌های اخیر اشاره کرد و افزود: اگر پیشرفت ناشی از تحولات تکنولوپیک با آموزش دقیق و همه‌جانبه روبرو بود قطعاً توفیقات بیشتری نصیب روابط‌عمومی می‌شد.

در این دیدار سیدغلامرضا کاظمی دینان رئیس شورای سیاستگذاری سومین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی با اشاره به تاریخچه روابط‌عمومی در ایران گفت: به نظرم تاریخ 60 ساله روابط‌عمومی در ایران، هیچگاه آماده جهش در کارکردها و تأثیرگذاری در عملکرد سازمان‌ها نظیر آنچه امروز امکانپذیر می‌باشد نبوده است.

وی به فناوری‌های نوین و تأثیر آن‌ها بر کارکردهای روابط‌عمومی اشاره کرد و افزود: موبایل‌های هوشمند روابط‌عمومی همراه را معنا کرده‌اند.

علی شوقی بنام دبیر کنفرانس نیز گفت: روابط‌عمومی حرفه‌ای و حضور موثر در رسانه‌های اجتماعی، روابط‌عمومی حرفه‌ای و اصول و فنون مذاکره، روانشانسی مثبت نگر و روابط‌عمومی حرفه‌ای و روابط‌عمومی حرفه‌ای و باز طراحی برند عناوین کارگاه‌هایی هستند که در این کنفرانس برگزار خواهند شد.

علاقمندان به حضور در این کنفرانس می‌توانند فرم فراخوان را از سایت www.i-pr.ir تهیه یا با شماره‌های 88807453-88898326 تماس حاصل نمایند.

 

منبع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  رسانه سمی


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد