درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 07:14   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17791صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 24 تیر 1394 - 13:02
مدیر کل روابط عمومی استانداری سمنان خبر داد :
پنجمین دوره ارزیابی روابط عمومی های استان سمنان
مدیرکل روابط عمومی استانداری سمنان با شاره به فعالیت ها و اقدامات مختلف روابط عمومی ها از پنجمین دوره ارزیابی روابط عمومی های استان سمنان خبر داد
  

پنجمین دوره ارزیابی روابط عمومی های استان سمنان

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، ایرج کارخایی مدیر کل روابط عمومی استانداری با اشاره به فعالیت ها و اقدامات مختلف روابط عمومی و ضرورت ارزیابی ونظارت برعملکرد آنها گفت : پنجمین دوره ارزیابی روابط عمومی های استان امسال برگزار خواهد شد .

ایرج کارخائی افزود : در این دوره روابط عمومی های دستگاههای اجرایی ، دانشگاههای دولتی و آزاد اسلامی ، فرمانداریها و شهرداریها مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت و دوره زمانی ارزیابی از تیرماه سال 93 تا تیرماه سال 94 به مدت یکسال می باشد و آخرین زمان ارسال مستندات و گزارشها تا آخر تیرماه در نظر گرفته شده است .

وی هدف از برگزاری ارزیابی روابط عمومی ها را ایجاد انگیزه بیشتر در بالا بردن کیفیت کارهای مربوط به اطلاع رسانی و شناسایی روابط عمومی های برتر و بستر سازی برای تلاش بیشتر دیگر روابط عمومی ها در چارچوب وظایف محوله است .

مدیر کل روابط عمومی استانداری سمنان با اشاره به بحث اطلاع رسانی گفت : یکی از مهمترین وظایف و رسالت های روابط عمومی ها اطلاع رسانی و انعکاس فعالیت و خدمات دستگاههای اجرایی استان به مردم است و وظیفه اصلی روابط عمومی ها این است که بصورت مناسب ، به موقع و شفاف و صادقانه مسائل ، عملکردها و دستاوردها را با مردم در میان بگذارند و عملکرد و تلاش دولت تدبیر و امید را انعکاس دهند .

وی افزود : در این راستا هر دستگاه باید به تناسب مخاطب عمومی و تخصص خودش بصورت مستمر اطلاع رسانی هوشمند را مد نظر داشته باشد و اگر به تعداد دستگاهها ، فرمانداری ها  و شهرداریها اطلاع رسانی استمرار داشته باشد و در این عرصه از همیاری و کمک رسانه ها و مطبوعات بهره گرفته شود می توانیم فضای مناسبی در عرصه اطلاع رسانی وتنویر افکار عمومی ایجاد کنیم .

کارخائی افزود : بر این اساس یکی از معیارهای مهم ارزیابی بحث اطلاع رسانی و مقوله همکاری و تعامل با رسانه ها و مطبوعات وتوجه به عرصه پاسخگویی است .

مدیر کل روابط عمومی استانداری سمنان گفت : در این دوره 27 شاخص و معیار در ارزیابی از قبیل :

تولیدخبروگزارش- انعکاس اخبار و گزارش دررسانه هاومطبوعات– تعامل و همکاری با رسانه ها - مصاحبه و حضور مدیر در مطبوعات ورسانه ها-  ملاقات عمومی مردم با مسئولین – تکریم ارباب رجوع – فعال بودن پایگاه خبری – سامانه پیام کوتاه – نشریه الکترونیکی – انعکاس خدمات ، فعالیت و اقدامات – فرهنگ سازی برنامه ها و سیاست های دستگاه  - تبلیغات محیطی شامل بیلبورد و ... – برگزاری مناسبت های مذهبی و ملی – امور فرهنگی شامل ارتباط کارکنان با مدیر – برگزاری نماز جماعت – مسابقات فرهنگی ، مذهبی برای کارکنان  و خانواده ها – تدوین برنامه عملیاتی سال – افکار سنجی ( دورن سازمانی و برون سازمانی ) – تبیین برنامه های ویژه مرتبط با عنوان سال – کسب مقام های استانی و کشوری در عرصه روابط عمومی – چاپ کتاب و مقاله – خلاقیت و نوآوری در عرصه روابط عمومی – عضویت در سازمانها و نهادهای روابط عمومی - حضور در  دوره ه ای آموزشی روابط عمومی- عضویت در بسیج،اقامه نماز، امر به معروف و نهی از منکر ، امور فرهنگی و امور ایثارگران – نظرسنجی میزان همکاری با رسانه ها  مد نظر است که بر اساس این شاخص ها امتیازات لازم به روابط عمومی ها داده خواهد شد  و در پایان روابط عمومی های برتر شناسائی و اعلام خواهند شد .

 

منبع: برنا

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد