درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 03:14   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17762صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیسه شنبه، 23 تیر 1394 - 08:48
واکنش روابط عمومی صدا و سیما به شایعات
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر کل روابط عمومی صدا و سیما گفت: بسیاری از مطالب و شایعاتی که درباره رسانه ملی در برخی سایت ها و فضای مجازی منتشر می شود کذب محض است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر کل روابط عمومی صدا و سیما گفت: بسیاری از مطالب و شایعاتی که درباره رسانه ملی در برخی سایت ها و فضای مجازی منتشر می شود کذب محض است.
 

داوود نعمتی انارکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با بیان این مطلب افزود: به برخی مطالبی و خبرهایی که منتشر می‌شود و منبع مشخصی هم ندارد اصلا نمی توان به عنوان خبر استناد کرد چون از پایه و اساس نادرست است.وی با اشاره به شایعه تفکیک جنسیتی در رسانه ملی که اخیرا منتشر شده بود و تکذیب شد گفت: در این خصوص اعلام کردیم اصلا مصوبه ای نبوده است و خبر از ابتدا به دروغ در سایت‌ها منتشر شد و بر این باوریم که این نوع مطالب قصدی جزء تخریب اذهان جامعه در خصوص سازمان صدا و سیما ندارد.

نعمتی افزود: توصیه ما این است که رسانه ها از جمله سایت‌ها به انتشار مطالبی که از صحت آن مطمئن نیستند استناد نکنند و با چاپ مطالب کذب اجازه ندهند فعالیت‌ها و تلاش‌هایی که در سازمان صدا و سیما صورت می گیرد زیر سؤال برود.


وی درباره واکنش رسانه ملی و روابط عمومی سازمان صدا و سیما نسبت به این اخبار نادرست گفت: ما به خیلی از مطالب و اخبار کذب پاسخ نمی دهیم چون شایعه ای بیش نیست و برای آن ارزشی قائل نیستیم.
مدیر کل روابط عمومی صدا و سیما افزود: وظیفه ما به عنوان روابط عمومی این است که با انتشار آخرین خبرهای حوزه های برنامه سازی، اطلاع رسانی کنیم و تلاش کنیم اخبار درست رسانه را در قالب بسته های خبری انتشار دهیم و اگر شبهه ای وجود داشت به آن پاسخ دهیم.


نعمتی دور جدید فعالیت های روابط عمومی سازمان را تقویت اطلاع رسانی دانست و گفت: امیدواریم تا به درخواست‌ها و سؤال‌های مرتبط به نحو مقتضی پاسخ دهیم و بر این باوریم تا زمانی که به اطلاعات صحیح دست یابیم، از پاسخگویی عجولانه بپرهیزیم.


وی مطالبی که راجع به سازمان منتشر می شود را به چند دسته تقسیم کرد و ادامه داد: برخی از این مطالب مبتنی بر اصول نقد هستند و فعالیت ها را منصفانه نقد می کنند؛ این مطالب در کنار نقاط ضعف، نقاط قوت را نیز مطرح می کنند و نقد سازنده است و گروه‌های برنامه ساز از این گونه نقدها استقبال می کنند و آن را در برنامه های خود مد نظر قرار می دهند.


مدیرکل روابط عمومی صداوسیما افزود: یک سری از مطالب درباره سازمان منتشر می شود که رویکرد تخریبی دارد و بدون دلیل سازمان را متهم به ندانم کاری می کند که هدفی جزء بی اعتماد سازی ندارد.


نعمتی گفت: این مطالب ناظر بر تفکرات جناحی است و رویکردی تخریبی دارد و ما سعی می کنیم به آن ها بی تفاوت باشیم؛ اینکه در فضای مجازی به ویژه شبکه های اجتماعی مطالبی تخریبی گذاشته می شود و دیدگاه‌هایی نیز مطرح می شود نباید به عنوان منابعی موثق مورد ارزیابی قرار گیرد و پاسخ دادن به آن ها نیز لازم نیست.


وی افزود: تلاش ما بر این است مطالب را به دقت رصد کنیم و آنجا که حس می کنیم حقی ضایع می شود و شبهه ای ایجاد می شود، پاسخ دهیم.


نعمتی ادامه داد: مدیریت سازمان صدا و سیما نگاه مردم را ارج می نهد و بخشی هم با عنوان مدیریت امور مخاطبان داریم که در این بخش دیدگاه‌های مردم درباره برنامه‌ها رصد می شود و ملاک بسیار خوبی برای تصمیم گیری در برنامه سازی‌هاست.


مدیر کل روابط عمومی صدا و سیما در پایان گفت: جریانی رسانه‌ای در روابط عمومی رسانه ملی در ماه‌های اخیر با هدف افزایش حجم اطلاعات و اخبار و از طرفی پاسخگویی به مطالب منتشر شده ایجاد شده است و سعی دارد آخرین اخبار و اطلاعات را به مخاطبان برساند و به تنویر افکار عمومی در پاسخگویی به مطالب کذب بپردازد.

منبع:خبرگزاری صدا وسیما

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد