درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 17:17   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی اعلام شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17755صفحه نخست » روابط عمومی الکترونیک و هوش مصنوعیدوشنبه، 22 تیر 1394 - 22:16
بلاگ: ابزاری برای مشتریان
دانیل دساینر - همه ما می دانیم که بلاگ ها یکباره توانسته اند اینترنت را تسخیر کرده و توجه همگان را به خود جلب کنند. میلیون ها نفر از مردم، افکار، عقاید، آرزوها، شایعه پراکنی ها، تبلیغات، گله ها و شکایت های خود را از طریق وبلاگ های شخصی خود پست می کنند. به نظر می رسد که بلاگ ها دارند تصدی همه امور را بر عهده می گیرند. اما این امر هنوز محقق نشده است.
  


 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- همه ما می دانیم که بلاگ ها یکباره توانسته اند اینترنت را تسخیر کرده و توجه همگان را به خود جلب کنند. میلیون ها نفر از مردم، افکار، عقاید، آرزوها، شایعه پراکنی ها، تبلیغات، گله ها و شکایت های خود را از طریق وبلاگ های شخصی خود پست می کنند. به نظر می رسد که بلاگ ها دارند تصدی همه امور را بر عهده می گیرند. اما این امر هنوز محقق نشده است.

همچنین وبلاگ ها دارند ظاهر مشاغل آنلاین را تغییر می دهند. در حال حاضر، مصرف کنندگان می توانند روی افراد بیشتری تاثیرگذار باشند. میزان تجارب منفی و مشترک مصرف کنندگان، دست کم ده برابر تجارب مثبت آن هاست. موسسات مختلف باید توجه داشته باشند که هیچ چیز بدتر از بی اعتنایی و بی توجهی به مشتریان نیست! با پیدایش بلاگینگ، قدرت و تاثیر مشتریان ناراضی نسبت به گذشته بیشتر شده است.

در حال حاضر، بسیاری از مشاغل با مساله نوسان ازدحام منفی در نتایج حاصل از موتور پژوهشی مواجهند که به دنبال شکایات و اتهامات بلاگرهای ناراضی ایجاد شده است. این قبیل تبلیغات منفی و آنلاین از نظر «فرهنگ پژوهش» بسیار زیانبار است. فرهنگ پژوهش به گروهی از مصرف کنندگان مربوط می شود که فعلا همه پژوهش های مربوط به شرکت و تولیدات خود را با استفاده از وب انجام می دهند. تبلیغات منفی تاثیر زیادی بر آن ها می گذارد چون آن ها ده نتیجه پژوهشی اول را در هر تحقیق دنبال می کنند.

من اگر بخواهم اطلاعات جدیدی را در مورد یک محصول یا یک شخص به دست بیاورم در سایت Google جستجو می کنم. اگر نتایج اولیه شامل شکایات و اعتراضات مصرف کنندگان باشد، در این صورت احتمال این که به نتایجی که در دنباله آن ها آمده توجه کنم کمتر می شود. اگر بی درنگ احساس خطر کنیم، این امر موجب می شود که حس کنجکاوی یا تمایل ما به خطرپذیری در مورد چیزهای جدید سرکوب شود.

به همین علت است که جستجو و پژوهش از اهمیت زیادی برخوردارند، بهینه سازی موتور جستجو مساله مهمی است و افراد باید در نوشته های خود، با دقت بیشتری عمل کنند.


یک شرکت چگونه می تواند از نظر اخلاقی با مطبوعات منفی مبارزه کند؟ اجازه بدهید سناریوی آن را طرح ریزی کنیم. شرکت Z متوجه می شود که در 10 نتیجه حاصل از جستجو در مورد اسامی محصولات آن ها، شکایات و اعتراضات مصرف کنندگان در مورد کارآیی این تولیدات آمده است. این شرکت، بلافاصله مضمون شکایات را جستجو کرده و به آن ها پاسخ می دهد و از این طریق مشکل کاربران را حل کرده یا راه های دیگری را پیشنهاد می کند.
بلاگ ها روش موثری برای کنترل روابط عمومی محسوب می شوند.

 

هر شرکت باید یک بلاگ داشته باشد که به سایت آن شرکت متصل است. مصرف کنندگان می بایست از این موقعیت برخوردار باشندکه سوالات خود را بپرسند و شکایات خود را مستقیما مطرح سازند. پاسخگویی به این قبیل مسایل، هم باعث کاهش فشارهای شدید و غیر ضروری می شود و هم برخی از مصرف کنندگان ناراضی را جلب می کند. همه افراد دوست دارند احساس کنند که مهمند. شرکتی که از طریق وبلاگ ها به سوالات و شکایات مشتریان رسیدگی می کند، در قبال رضایت آن ها احساس مسئولیت می کند.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد