درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 00:27   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17750صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیدوشنبه، 22 تیر 1394 - 18:21
پای درس استاد/ این که نمی‌شود ...؛ اطلاع می دهیم، اصلاح کنید ...
سعید شکوری مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اقتصادی کوثر - رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) در دیدار جمعی از دانشجویان که در بیستم تیرماه سال‌جاری در حسینیه امام‌خمینی (رضوان‌الله تعالی علیه) برگزار شد، به نکته مهمی اشاره و تأکید فرمودند که برای مدیران و کارشناسان مراکز رسانه‌ای و ادارات روابط عمومی نهادها و ارگان‌ها می‌تواند بعنوان یک الگو، مسیر ارتباطی آن‌ها را هموار سازد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) در دیدار جمعی از دانشجویان که در بیستم تیرماه سال‌جاری در حسینیه امام‌خمینی (رضوان‌الله تعالی علیه) برگزار شد، به نکته مهمی اشاره و تأکید فرمودند که برای مدیران و کارشناسان مراکز رسانه‌ای و ادارات روابط عمومی نهادها و ارگان‌ها می‌تواند بعنوان یک الگو، مسیر ارتباطی آن‌ها را هموار سازد.

رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) در دیدار جمعی از دانشجویان که در بیستم تیر ماه سال جاری در حسینیه امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) برگزار شد، به نکته مهمی اشاره و تأکید فرمودند که برای مدیران و کارشناسان مراکز رسانه ای و ادارات روابط عمومی نهادها و ارگان ها می تواند بعنوان یک الگو، مسیر ارتباطی آن ها را هموار سازد.

معظم له در این دیدار صریح و صمیمی با هزار جوان دانشجو که در حقیقت پای درس استاد تلمذ می نمودند، فرمودند: " یک نکته‌ دیگر (یکی از دانشجویان عزیز) گفتند که کسانی به عنوان نماینده‌ رهبری از زبان رهبری حرف می زنند. خب، من خودم هنوز که الحمدلله زبانم از کار نیفتاده؛ حرف خود من که مقدم به حرف آن ها است. آن چه من می گویم، حرف من آن است؛ کسانی هم که حرف می زنند، نمایندگان رهبری و منصوبین رهبری و مانند این ها که تعداد زیادی‌اند، از قول رهبری نمی گویند؛ این را توجه داشته باشید. در همین مسئله‌ای که بالخصوص اسم آوردند، آن کسی را که اسم آوردند، آن کس حرف خودش را زده بود؛ از زبان رهبری چیزی نگفته بود. بنده هم حرف خودم را زدم؛ هم قبل از آن، هم بعد از آن؛ خب، شما حرف من را از خود من بشنوید. بله، ممکن است یک نفری جزو منصوبین رهبری هم باشد، درباره‌ فلان مسئله یک عقیده‌ای خلاف رهبری هم داشته باشد، هیچ اشکال ندارد؛ این‌جور چیزی هم هست. خیلی از همین آقایان محترمی که منصوبین رهبری‌اند، در فلان مسئله‌ خاص سیاسی یا اجتماعی یا اعتقادی ممکن است عقیده‌شان غیر از عقیده‌ رهبری باشد؛ ما این را اشکال ندانستیم؛ عمده برای ما جهت‌گیری‌های کلی است، جهت‌گیری‌های انقلابی است. والا در هر مسئله که ما نمی‌نشینیم هماهنگ کنیم که ببینیم در فلان مسئله نظر ما یکی هست یا نیست؛ خب، او نظر خودش را گفته.

این هم نمی شود که من هرجا هر کسی از نمایندگان ما یک چیزی گفت، ما فوراً بگوییم آقا! شما، این را غلط گفتید، این را درست گفتید، روابط عمومی اعلان کند؛ این هم نمی شود.

بله، اگر از قول حقیر، کسی چیزی بگوید و به گوش من برسد و خلاف باشد، ما به خود او بلافاصله تذکر می دهیم؛ مکرر اتفاق افتاده؛ تذکر دادیم، گفتیم که شما خودتان این را اصلاحش کنید، آن طرف هم اصلاح کرده. مصلحت نمی دانم که اگر یک کسی یک چیزی گفت، ما هم این جا برداریم یک اعلامیه بدهیم که فلان کس غلط کرد این حرف را زد؛ این که نمی شود. هرجا برخلاف نظر ما، البته از قول من؛ اگر از قول خودش گفته باشد، نه، از قول من چیزی گفته باشد، اطلاع می دهیم و می گوییم آقا ! این را شما از قول ما، شنیدیم گفتید و باید خودتان اصلاح کنید."

مدیران و کارشناسان مراکز رسانه ای و ادارات روابط عمومی نهادها و ارگان ها، بنا بر یک سنت و رسم دیرینه و یا شاید به عبارتی یک قانون نانوشته، در هر زمان و مکانی، اولین و آخرین راهکاری که در زمان مواجهه با انعکاس خبری غیر واقع و یا متأسفانه نقل قولی نادرست، به ذهن متبادر می سازند، تهیه یک جوابیه که به طور معمول، ابتدا و انتهای آن با عباراتی آشنا و تکراری مزین است، به منبع انتشار خبر، واکنشی غیر حرفه ای نشان داده و با استناد به بند فلان از ماده بهمان قانون فلان، طرف مقابل را به پاسخ گویی در محاکم مربوطه، دعوت می کنند، فارغ از این که شاید این منابع خبری از روی نا آگاهی و بعضاً به نقل از یک منبع خبری دیگر در این مسیر قرار گرفته باشند.

صد البته که نگارنده این سطور قصد دفاع از منتشر کنندگان اخبار و اطلاعات نادرست که در اغلب موارد باعث ایجاد تشویش اذهان عمومی می شوند را ندارد! اما تأملی در رهنمود داهیانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) که در سطور بالا اشارت رفت، ما را به این مهم سوق می دهد که همانا رسالت مراکز رسانه ای و ادارات روابط عمومی نهادها و ارگان ها، مدیریت و هدایت افکار عمومی با انعکاس اخبار و اطلاعات صحیح در تمامی سطوح است، اما این مهم، طی یک مسیر منطقی و در عین حال، محکم را می طلبد.

در گام اول اگر خبر و نقل قولی از یکی از مسئولان عالی رتبه نظام مطرح می شود، یقیناً مخاطب و به ویژه منتشرکنندگان خبر و نقل قول، به دقت منابع خبری را واکاوی نموده و تنها از طریق پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی آن مسئول محترم و نهاد و ارگان ذیربط، صحت و سُقم خبر را پیگیری نمایند.

در گام دوم و در صورتی که از عدم صحت خبر، اطمینان حاصل شد، شاید با تماس تلفنی و یک مذاکره صریح و صمیمی بتوان، فرد و یا ارگان ذی ربط را از خطای ناخواسته و سهوی صورت گرفته، آگاه و هدایت نمود.

در گام سوم از شخص و یا رسانه ای که سهواً و از روی نا آگاهی، خبر و نقل قولی را، نادرست و غیر واقعی انعکاس نموده، خواست تا با استناد به یافته های جدید، خود طی یک خبر تکمیلی، به تصحیح و تکمیل خبر اولیه بپردازد.

در نهایت و در گام پایانی شاید آخرین راهکار، تهیه یک اعلامیه و جوابیه محکم که با استناد به بند ... از ماده ... قانون ... می باشد، رسانه مد نظر را به تسریع در اصلاح خبر و انتشار جوابیه فوق و بعضاً به احضار او به محاکم قانونی مربوطه در صورت عدم اطلاع رسانی صحیح و واقعی، هدایت نمود.

بله ! به واقع، رهنمود راهبر حکیم ملت انقلابی، هوشمند و آگاه ایران اسلامی است که پرهیز از هرگونه شتاب زدگی در اتخاذ تصمیم و برخورد غیر حرفه ای در امر اطلاع رسانی در رسانه های دیداری، شنیداری و نوشتاری و شبکه های مجازی، یکی از مصادیق هم دلی و هم زبانی نهادها و ارگان ها است که به سادگی و در کمترین زمان ممکن و البته با تدبیر و لحاظ همه جوانب، می توان موضوع را حل و فصل نمود.

یادمان باشد که این که نمی شود ...

 

منبع: http://snn.ir/detail/News/425347/67

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد