درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 19:49   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17660صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 18 تیر 1394 - 11:52
شکل گیری نظام جامع روابط عمومی در کشور
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های آذربایجان‌ شرقی انگیزه و خلاقیت را از مهم ترین ارکان مسوولیت روابط عمومی عنوان کرد و گفت: ارتقای جایگاه روابط عمومی ها در کشور نیازمند یک عزم جدی و ملی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های آذربایجان‌ شرقی انگیزه و خلاقیت را از مهم ترین ارکان مسوولیت روابط عمومی عنوان کرد و گفت: ارتقای جایگاه روابط عمومی ها در کشور نیازمند یک عزم جدی و ملی است.


به گزارش شارا، جواد آهنگری در همایش مدیران روابط عمومی آذربایجان‌ شرقی اظهار داشت: امیدواریم با برنامه ریزی و حمایت دست اندرکاران امر در بخش اطلاع‌رسانی دولت و با همکاری اساتید دانشگاهی و دیگر صاحب نظران، نظام روابط عمومی در ایران شکل بگیرد و شاهد شکل گیری نظام جامع روابط عمومی در کشور باشیم.

وی افزود: با استفاده از ظرفیت های موثر روابط عمومی‌ دستگاههای اجرایی و نهادهای مختلف باید در تمام ابعاد و وجوه در بیان عملکرد دولت و بیان پتانسیل های استان اقدام کنیم.

سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی در بخشی از سخنان خود بر ضرورت افزایش تعامل مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی تاکید کرد و گفت: مدیران روابط عمومی با افزایش تعامل خود می توانند بیش از پیش در بیان ظرفیت های استان در تمامی حوزه ها نقش آفرین باشند.

وی با اشاره به دغدغه های استاندار آذربایجان شرقی در بهره گیری از نظرات علمی و کارشناسی در توسعه استان که به صورت سه درخواست اساسی از جامعه دانشگاهی مطرح نموده است، گفت: پیگیری این درخواست ها از جانب روابط عمومی ها، مهم بوده و روابط عمومی ها با همکاری سازمان های متبوع، باید در این خصوص اهتمام کنند.

آهنگری خاطرنشان کرد: برگزاری دوره ای جلسات هیات رییسه روابط عمومی‌های استان به صورت ابتکاری در دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.

وی افزود: تهیه بانک اطلاعاتی روابط عمومی‌های استان مورد توجه قرار گرفته است و امیدواریم با هم افزایی و همگرایی برای برنامه‌های روابط عمومی‌ها موفق عمل کنیم.

آهنگری تاکید کرد: روابط عمومی‌ها می‌توانند با برنامه‌های علمی و عملی و مطرح کردن ایده‌ها و طرح‌های نو در ارتباط با عملکرد سازمان‌های مختلف، بستر مناسبی را برای تحقق دغدغه‌های مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری فراهم کنند.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان افزود: فرهنگ‌سازی و ایجاد آرامش و امید در جامعه، انعکاس اخبار دقیق، صحیح و به هنگام و تعامل با رسانه‌ها از دیگر اقداماتی است که روابط عمومی‌ها باید در این راستا انجام دهند.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های آذربایجان شرقی در ادامه به بیان عملکرد یکساله این شورا پرداخت و خاطرنشان کرد: حضور اکثریت مدیران و روسای روابط عمومی ، آن هم در ماه رمضان و شب‌های قدر در همایش روابط عمومی ها نشان از عمق علاقه کارگزاران روابط عمومی به مقوله ارتقای جایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی است.

وی افزود: امیدواریم با همکاری و احساس مسوولیت فراوان، با بسیج سازوکارهای مختلف، هم افزایی مناسبی را در میان روابط عمومی دستگاه های مختلف اداری فراهم آوریم.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد