درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 16:42   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی اعلام شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17646صفحه نخست » سه شنبه، 16 تیر 1394 - 14:31
جزئیات و هزینه‌های پیام پیشواز تلفن همراه
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات به تازگی در جلسات خود به تعریف تعرفه سرویس پیام پیشواز پرداخته است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات به تازگی در جلسات خود به تعریف تعرفه سرویس پیام پیشواز پرداخته است.

ایسنا نوشت: سرویس پیام پیشواز که شاید کمتر در میان مشترکان تلفن همراه شناخته شده باشد سرویسی است که به واسطه آن مشترک می‌تواند جمله یا متن دلخواه خود را برای اطلاع رسانی درباره وضعیت خود و یا برقراری ارتباط با دیگران، تنظیم کند.

عملکرد این سرویس مشابه سرویس آهنگ پیشواز است که با استفاده از آن با موسیقی مورد علاقه خود به استقبال تماس گیرندگان می‌روید‌؛ با این تفاوت که با سرویس پیام پیشواز،‌ متن انتخابی شما در تمامی تماس‌هایی که با شماره(های) مورد نظرتان برقرار می‌شود، به‌صورت یک فلش پیام بر روی تلفن تماس گیرنده نمایش داده می‌شود.

درواقع با استفاده از این سرویس شما می توانید در حالیکه فرد تماس گیرنده با شما در انتظار پاسخگویی است، احساس خود در آن لحظه، وضعیت دسترسی یا حتی یک لطیفه را با او به اشتراک بگذارید.

همچنین از این سرویس می توانید به عنوان روش جدید برقراری ارتباط در مواردی که قادر به پاسخگویی نیستید استفاده کنید یا اگر قصد عزیمت به خارج از کشور را دارید از امکان تنظیم پیام و نمایش آن برای مخاطبان و کاهش هزینه ارسال پیامک بین المللی استفاده کنید.

علاوه بر این امکان تعریف لیست مجاز و غیرمجاز نیز برای این سرویس دیده شده و شما می توانید با قرار دادن شماره‌های مورد نظر در این لیست، از این سرویس تنها برای آن دسته از مخاطبین خود که نامشان در لیست ذکر شده استفاده کرده و با قراردادن شماره‌های موردنظر در این لیست، به طور خودکار از ارسال عبارت به شماره‌هایی که مایل نیستید پیام پیشواز شما را دریافت کنند، اجتناب کنید.

هزینه استفاده از این سرویس که تاکنون از سوی اپراتور دوم (ایرانسل) ارائه شده پیش از این معادل۵۰۰۰ ریال به صورت ماهانه بود که فرصت انتخاب ۳۰ پیام پیشواز را برای کاربر فراهم می‌کرد و تغییر عبارات دلخواه حداکثر تا ۳۰ بار رایگان بود و برای تغییر بیش از ۳۰ بار، به ازای هر بار مبلغ ۱۰۰ ریال از حساب شما کسر می‌شد.

اما بر اساس مصوبه جدید کمیسیون تنظیم مقررات از تاریخ 17 خرداد ماه سال جاری برای استفاده از این سرویس تعرفه متفاوتی در نظر گرفته شده و تعرفه ارائه خدمات پیام پیشواز در شبکه تلفن همراه پیش و پس پرداخت (اعتباری و دائمی) بررسی و سقف تعرفه ماهانه ارائه این خدمات اعلام شده است.

براساس این مصوبه، سقف تعرفه ماهانه ارائه خدمت پیام پیشواز برای بسته خدمات عادی با امکان تغییر پیام متنی حداکثر 30 بار در ماه 4500 ریال و برای بسته خدمات ویژه با امکان تغییر پیام متنی به هر میزان در ماه، 9000 ریال تعیین شده است.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد