درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 06:10   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17618صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 15 تیر 1394 - 14:07
اهمیت رسانه های محلی برای روابط عمومی و پوشش خبری
برای هر مجموعه و کسب و کاری که در مسیر پیشرفت قرار دارد یکی از نخستین پرسش‌ها این است که اخبار خود را به کدام رسانه بدهد تا بهتر دیده شود. این مقاله به بررسی دلایل مناسب‌تر بودن رسانه‌های محلی برای اکثر کسب و کارها جهت انتشار اخبارشان می‌پردازد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، این مقاله به ارائه سه دلیل اصلی می‌پردازد که چرا مجموعه‌ها و کسب و کارها در گام‌های نخست باید مراکز رسانه محلی کوچکتر را هدف قرار دهند.
 

احتمال پوشش خبری برای داستان بیشتر است
 
یک کسب و کار در کدام رسانه شانس بیشتری برای دریافت پوشش خبری دارد: صفحه اول خبرگزاری ایرنا یا صفحه داخلی یک روزنامه محلی؟ مسلما روزنامه محلی، البته به این معنا نیست که مجموعه‌ها نباید مرزهای کاریشان را گسترش داده و برای جذب پوشش خبری ملی تلاش کنند، اما احتمال بیشتری دارد که بتوانند با استفاده از پوشش رسانه‌ای محلی و نشر چند خبر دست اول و دوم، موفقیتی بدست آورند.
 

فرصتی است تا مجموعه زیر و بم روابط رسانه‌ای را بیاموزد
 
اکنون بهترین زمان است که مدیران مجموعه بدانند روابط رسانه‌ای چطور عمل می‌کنند. وقتی با رسانه محلی کار می‌کنند، راحت‌تر می‌توانند بایدها و نبایدهای روابط رسانه‌ای را بیاموزند. به این ترتیب وقتی شرکتشان رشد می‌کند و فرصت‌های جذاب‌تری بدست می آورند، برای اینکه بدانند چگونه باید بطور موثر با رسانه کار کنند، سردرگم نخواهند شد. بهتر است که اشتباهاتشان را الان مرتکب شوند تا اینکه در آینده رخ دهند.
 

رسانه‌های ملی به دنبال داستان‌های کوتاه و جذاب هستند
 
بسیاری از مردم فراموش می‌کنند که درصد زیادی از خبرهای اکثر ناشران بزرگ رسانه‌ای، از اخبار محلی سراسر جهان تامین می‌شود. آن‌ها جذاب‌ترین داستان‌ها را پیدا کرده، انتخاب‌ می‌کنند و پوشش رسانه‌ای ملی یا جهانی به آن می‌دهند. بنابراین، پوشش خبری توسط رسانه های محلی می تواند اولین گام در مسیر بدست آوردن پوشش خبری ملی و سراسری‌ای باشد که بدنبالش هستند.

 

منبع: فردا

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد