درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 02:46   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1755صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 20 مهر 1391 - 10:06
روابط عمومی، خط مقدم صنعت نفت
رییس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران می گوید: روابط عمومی به عنوان یک مرکز استراتژیک سازمانی، منبع اصلی تولید اندیشه و عاملی مهم در اثربخشی سازمان به شمار می آید و از این جهت نیازمند توجه بسیار است.
  

به گزارش شارا به نقل از NIOC، منوچهر خندان؛ سخنگوی شرکت ملی نفت ایران با تاکید بر نقش موثر روابط عمومی ها در افزایش بهره وری سازمانی گفت: روابط عمومی به عنوان یک مرکز استراتژیک از جایگاه ویژه ای برخوردار است و این موضوع برگرفته از وقوف کامل آن بر تمامی بخش ها و جزئیات سازمان است.

وی که در پنجمین جلسه هم اندیشی روسای روابط عمومی های شرکت های تابعه شرکت ملی نفت ایران در منطقه خارگ سخن می گفت، به لزوم تحول روابط عمومی در عرصه رسانه های نوشتاری و تصویری اشاره کرد و گفت: اهمیت این موضوع به ویژه در منطقه خارگ که از سابقه درخشانی در دوران دفاع مقدس برخوردار است اهمیت بیشتری دارد.

خندان از پیروز موسوی؛ مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی جنوب نیز خواست که در این راستا تمهیدات و حمایت های لازم را از روابط عمومی این شرکت به عمل آورد.

وی با اشاره به شرایط فعلی ناشی از فشارهای غرب گفت: مسئولیت روابط عمومی به عنوان خط مقدم و مرزبان صنعت نفت در عرصه جهانی در این شرایط بیش از گذشته است.

رییس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران همچنین با تاکید بر نقش سازنده آموزش در ارتقای روابط عمومی های شرکت های تابعه شرکت ملی نفت ایران گفت: برگزاری کلاس های آموزشی به ویژه در حوزه زبان تخصصی روابط عمومی که از مصوبات چهارمین نشست هم اندیشی روابط عمومی های نفت است باید با قدرت بیشتری پیگیری شود.

سخنگوی شرکت ملی نفت ایران همچنین از ارزیابی پرتال های شرکت های تابعه شرکت ملی نفت ایران و استاندارد سازی آن ها خبر داد و گفت: فاز اول استانداردسازی پرتال های نفت انجام شده و تمامی روابط عمومی های شرکت های تابعه شرکت ملی نفت ایران موظفند تا با اجرای دستورالعمل های ارائه شده در این ارزیابی نسبت به اصلاح ساختاری و محتوایی پرتال های خود اقدام کنند.

در ادامه این نشست همچنین روابط عمومی های برگزیده در سطح شرکت های تابعه شرکت ملی نفت ایران طی نیمه اول سال جاری معرفی و از آنان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، پنجمین جلسه هم اندیشی روسای روابط عمومی های شرکت های تابعه شرکت ملی نفت ایران، عصر روز دوشنبه (17 مهرماه) به میزبانی شرکت پایانه های نفتی ایران در منطقه خارگ برگزار شد و طی آن روسای روابط عمومی شرکت های تابعه به بیان نقطه نظرات، دیدگاه ها و مشکلات اجرایی خود پرداختند.

در حاشیه این نشست همچنین روسای روابط عمومی شرکت های تابعه شرکت ملی نفت ایران بر سر قبور شهدای گمنام حاضرشدند و با تقدیم گل بر سر مزار شهدا، با آرمان های حماسه سازان دفاع مقدس تجدید بیعت کردند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد