درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 6 آذر 1400 - 21:16   

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان: روابط عمومی را هوشمند سازی کنید

  معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان: روابط عمومی را هوشمند سازی کنید


ادامه ادامه مطلب یک

دمکراسی فارابی

  دمکراسی فارابی


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری مازندران

  انتصاب سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری مازندران


ادامه ادامه مطلب سه

یکصد و سی و هشتمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات منتشر شد

  یکصد و سی و هشتمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات منتشر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه محتوای مفید تولید کنیم؟
  گزارش سفر وزیر اقتصاد به گلستان
  انتصاب مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومى استانداری آذربایجان غربی
  انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون
  پاره‌ای قواعد برای توسعه راه حل‌های ممکن
  نظریه‌های خلاقیت و نوآوری سازمانی و فناورانه
  فراگشت فلسفه ارتباطات
  کتاب: راهنمای نگارش و ویرایش صفحات وب
  مهم‌ترین وظیفه روابط عمومی، اقناع افکار عمومی نسبت به فعالیت‌های بهزیستی است
  آغاز چاپ روزنامه ها با ماشین خودکار قوه بخار و ...
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1755صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 20 مهر 1391 - 10:06
روابط عمومی، خط مقدم صنعت نفت
رییس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران می گوید: روابط عمومی به عنوان یک مرکز استراتژیک سازمانی، منبع اصلی تولید اندیشه و عاملی مهم در اثربخشی سازمان به شمار می آید و از این جهت نیازمند توجه بسیار است.
  

به گزارش شارا به نقل از NIOC، منوچهر خندان؛ سخنگوی شرکت ملی نفت ایران با تاکید بر نقش موثر روابط عمومی ها در افزایش بهره وری سازمانی گفت: روابط عمومی به عنوان یک مرکز استراتژیک از جایگاه ویژه ای برخوردار است و این موضوع برگرفته از وقوف کامل آن بر تمامی بخش ها و جزئیات سازمان است.

وی که در پنجمین جلسه هم اندیشی روسای روابط عمومی های شرکت های تابعه شرکت ملی نفت ایران در منطقه خارگ سخن می گفت، به لزوم تحول روابط عمومی در عرصه رسانه های نوشتاری و تصویری اشاره کرد و گفت: اهمیت این موضوع به ویژه در منطقه خارگ که از سابقه درخشانی در دوران دفاع مقدس برخوردار است اهمیت بیشتری دارد.

خندان از پیروز موسوی؛ مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی جنوب نیز خواست که در این راستا تمهیدات و حمایت های لازم را از روابط عمومی این شرکت به عمل آورد.

وی با اشاره به شرایط فعلی ناشی از فشارهای غرب گفت: مسئولیت روابط عمومی به عنوان خط مقدم و مرزبان صنعت نفت در عرصه جهانی در این شرایط بیش از گذشته است.

رییس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران همچنین با تاکید بر نقش سازنده آموزش در ارتقای روابط عمومی های شرکت های تابعه شرکت ملی نفت ایران گفت: برگزاری کلاس های آموزشی به ویژه در حوزه زبان تخصصی روابط عمومی که از مصوبات چهارمین نشست هم اندیشی روابط عمومی های نفت است باید با قدرت بیشتری پیگیری شود.

سخنگوی شرکت ملی نفت ایران همچنین از ارزیابی پرتال های شرکت های تابعه شرکت ملی نفت ایران و استاندارد سازی آن ها خبر داد و گفت: فاز اول استانداردسازی پرتال های نفت انجام شده و تمامی روابط عمومی های شرکت های تابعه شرکت ملی نفت ایران موظفند تا با اجرای دستورالعمل های ارائه شده در این ارزیابی نسبت به اصلاح ساختاری و محتوایی پرتال های خود اقدام کنند.

در ادامه این نشست همچنین روابط عمومی های برگزیده در سطح شرکت های تابعه شرکت ملی نفت ایران طی نیمه اول سال جاری معرفی و از آنان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، پنجمین جلسه هم اندیشی روسای روابط عمومی های شرکت های تابعه شرکت ملی نفت ایران، عصر روز دوشنبه (17 مهرماه) به میزبانی شرکت پایانه های نفتی ایران در منطقه خارگ برگزار شد و طی آن روسای روابط عمومی شرکت های تابعه به بیان نقطه نظرات، دیدگاه ها و مشکلات اجرایی خود پرداختند.

در حاشیه این نشست همچنین روسای روابط عمومی شرکت های تابعه شرکت ملی نفت ایران بر سر قبور شهدای گمنام حاضرشدند و با تقدیم گل بر سر مزار شهدا، با آرمان های حماسه سازان دفاع مقدس تجدید بیعت کردند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آغاز چاپ روزنامه ها با ماشین خودکار قوه بخار و ...


  دمکراسی فارابی


  سرنوشت نخستین روزنامه ای که در آمریکا انتشار یافت


  نظریه‌های خلاقیت و نوآوری سازمانی و فناورانه


  راهنمایی های ضروری برای رسانه های جمعی


  روش های تبلیغ دهان به دهان


  صفر تا صد روابط عمومی در ایران/2


  اصول ۴۰گانه تریز (TRIZ)


  پاره‌ای قواعد برای توسعه راه حل‌های ممکن


  انتصاب مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومى استانداری آذربایجان غربی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دوم آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی