درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 06:46   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
  هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
  سمیه‌سادات ابراهیمی مدیر‏کل‏ حوزه مدیرعامل، روابط‌عمومی و امور ‌‏بین‌الملل کانون شد
  پنج‌گانه‌ی اطلاعات: غول‌های اینترنتی در حال تغییر جهان
  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر
  روزنامه آلدن سرمقاله‌های هماهنگی را منتشر می‌کنند که گوگل را مورد انتقاد قرار می‌دهند
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک
  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17532صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 10 تیر 1394 - 12:02
تقدیر مدیر عامل آبفای آذربایجان غربی ازمشارکت روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان
اکبری ، رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت آبفای آذربایجان غربی از مشارکت پررنگ روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان در هفته صرفه جویی تقدیر کرد
  

تقدیر مدیر عامل آبفای آذربایجان غربی ازمشارکت روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، اکبری ، رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت آبفای آذربایجان غربی از مشارکت پررنگ روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان در هفته صرفه جویی تقدیر کرد و گفت:امسال فعالیت های مربوط به فرهنگ سازی و مدیریت مصرف آب، با مشارکت پر رنگ روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان آذربایجان غربی در این زمینه ، از تاثیرگذاری قابل ملاحظه ای برخوردار بوده است.

 

اکبری ، رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت آبفای آذربایجان غربی از مشارکت پررنگ روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان در هفته صرفه جویی تقدیر کرد و گفت:امسال فعالیت های مربوط به فرهنگ سازی و مدیریت مصرف آب، با مشارکت پر رنگ روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان آذربایجان غربی در این زمینه ، از تاثیرگذاری قابل ملاحظه ای برخوردار بوده است.


اکبری، رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت آبفای آذربایجان غربی، با عنوان این مطلب گفت: با توجه به اینکه فرهنگ سازی و آموزش همگانی مصرف بهینه آب ، با همکاری و تعامل مستمر سایر دستگاه های اجرایی تاثیر بیشتری دارد، در هفته صرفه جویی امسال تصمیم بر آن شد تا از ظرفیت های اطلاع رسانی و فرهنگی موجود در روابط عمومی های سایر دستگاه های اجرایی با هماهنگی اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری آذربایجان غربی و شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان ، بیش از سالهای گذشته استفاده شود و در این راستا بنر های سازه ای و استند بنر به تعداد بیش از 80 قطعه و همینطور بروشور و پوسترهای مرتبط به قدر کفایت در اختیار روابط عمومی دستگاه های اجرایی قرار گرفت.


وی با بیان اینکه سال جاری با عنوان سال دولت و ملت ، همدلی و همزبانی از سوی رهبر معظم انقلاب نامگذاری شده است ، گفت: بدون شک با توجه به بحران کم آبی در کشور و از جمله در استان آذربایجان غربی ، مدیرت مصرف آب ، بدون همکاری مردم عزیز با دولت میسر نخواهد بود و شرکت آبفای آذربایجان غربی با درک این موضوع مهم ، نسبت به بسیج ظرفیت های اطلاع رسانی و فرهنگی سایر دستگاه های اجرایی اقدام نمود و در عرصه جلب مشارکت های فرهنگی مردم در زمینه مدیریت مصرف آب ، نسبت به انجام اقدامات متعدد فرهنگی مبادرت ورزید.


مدیر عامل آبفای آذربایجان غربی با اشاره به تقارن هفته صرفه جویی امسال با ماه مبارک رمضان ، گفت : با توجه به تقارن هفته صرفه جویی امسال با ماه مبارک رمضان ، بخش مهمی از برنامه های آموزش همگانی شرکت در جهت مصرف بهینه آب به سمت مساجد و ائمه جماعات استان هدایت گردید و اقداماتی در این راستا به صورت هدفمند انجام شد . وی افزود: شرکت آبفای آذربایجان غربی با شناسایی مساجد سطح استان که از مصرف آب بالایی برخوردار بودند ، نسبت به تعامل چهره به چهره با مردم و ائمه جماعات این مساجد اقدام و شیرآلات و تاسیسات آبرسانی این مساجد را به منظور مصرف بهینه آب مورد بررسی قرار داد.


مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفای آذربایجان غربی نیز در این راستا، با تقدیر از روابط عمومی و امور بین الممل استانداری آذربایجان غربی در همکاری و همراهی با برنامه های هفته صرفه جویی ، به تعامل با کانون های پرورش فکری استان و از جمله شهرستان ارومیه در جهت فرهنگ سازی مصرف بهینه آب اشاره و از برگزاری جلسات مشترک با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی در زمینه فرهنگ سازی مدیریت مصرف خبر داد.


رضایی با تاکید بر ضرورت ارتباط و تعامل با رسانه ها و مطبوعات محلی به ویژه در هفته صرفه جویی، گفت : مطابق برنامه ریزی انجام شده، در این هفته نسبت به تعامل مسئولان شرکت و مسئول روابط عمومی به شکل حضوری یا تلفنی با برنامه های «ایستک لر» و « گون آیدین » صدای آذربایجان غربی و برنامه « نجات یولی » سیمای آذربایجان غربی اقدام شد. وی همچنین از برنامه ریزی جهت عقد قرارداد تولید و پخش تیزر 5 دقیقه ای مدیریت مصرف با مشارکت صدا و سیمای استان آذربایجان غربی خبر داد .


مدیر روابط عمومی آبفای آذربایجان غربی ، تعامل و برگزاری جلسه مشترک مدیران امور های تابعه شرکت با ائمه محترم جمعه شهرستان ها و سخنرانی در نماز جمعه، بازدید بانوان شاغل در صنعت آب و برق استان از تاسیسات و تصفیه خانه آب، هماهنگی برگزاری کارگاه های تخصصی مدیریت مصرف برای کارکنان دستگاه های اجرایی استان، تجلیل از خانواده های مشترکین کم مصرف استان و تعامل با مهد های کودک استان را از جمله دیگر برنامه های اجرایی روابط عمومی آبفای آذربایجان غربی در هفته صرفه جویی ، برشمرد.


گفتنی است در این هفته نسبت به چاپ و توزیع تعداد 30 هزار نسخه بروشور ، 50 قطعه بنر به مساحت 600 متر مربع ، 40 عدد استند بنر ، توزیع 30 هزار پکیج فرهنگی مدیریت مصرف ، ارسال 7 عنوان پیامک به 4 هزار مخاطب با مضمون اطلاع رسانی عناوین روز های هفته صرفه جویی و مدیریت مصرف و اهدای 60 فقره شیرآلات اهرمی کم مصرف به خانواده های مشترکین کم مصرف، اقدام گردید.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره ۳۵۲۰

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  اخبار ممنوعه


  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد