درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 02:06   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17503صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیچهارشنبه، 25 تیر 1399 - 22:18
هشت شیوه روابط عمومی که می تواند منجر به بازاریابی موفقیت آمیز محتوا گردد
هشت شیوه روابط عمومی برای بازاریابی موفقیت آمیز محتوا
پس از چندین ماه برنامه ریزی، پژوهش، نوشتن و طراحی؛ گزارش پژوهشی جدید تجارت به تجارت شما آماده ارائه است. شخصیت ها تعریف شده اند، پایگاه داده ها تقسیم بندی شده است. ترافیک وب سایت، تولید نقش ها و اهداف تغییر فروش تماما صورت پذیرفته است و سیستم مدیریت پروژه شما با تمامی اصول استاندارد فعالیت های بازاریابی موفقیت آمیز محتوا انباشته شده است:
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پس از چندین ماه برنامه ریزی، پژوهش، نوشتن و طراحی؛ گزارش پژوهشی جدید تجارت به تجارت شما آماده ارائه است.


شخصیت ها تعریف شده اند، پایگاه داده ها تقسیم بندی شده است. ترافیک وب سایت، تولید نقش ها و اهداف تغییر فروش تماما صورت پذیرفته است و سیستم مدیریت پروژه شما با تمامی اصول استاندارد فعالیت های بازاریابی موفقیت آمیز محتوا انباشته شده است:

 

من جمله:

کتاب الکترونیک: تمامی پژوهش ها و افکار برجسته (و به لحاظ آماری معتبر) که توسط شما گردآوری شده است به دقت به شکل کتاب های الکترونیکی قابل دانلود، بارگذاری و ارائه شده است.


داده نما: تیم طراحی ارزشمندترین آمار را ارایه کرده و داده نماهای وسوسه انگیزی را خلق کرده است که ضمیمه این کتاب الکترونیکی گردیده و به اشتراک عموم در می آید.


صفحه نخست: صفحه اختصاصی شما دایر و کامل است و با اتصال به سیستم مدیریت ارتباط با مشتری شما کامل شده است. حتی یک تست(ای- بی) کار گذاشته شده است تا میزان تغییرات استفاده از تیتر ها و تصاویر متنوع را زیر نظر بگیرد.


وبلاگ: تیم شما یک وبلاگ جالب نوشته است و کلید های فوری و فراخوان به اقدام را برای دانلود کتاب الکترونیکی شما ترسیم کرده اند.


اسلاید شر: داده نما ها و تیزر کتاب الکتریکی شما هر دو در اسلاید شر بارگذاری شده است تا امکان دسترسی و اشتراک گداری را به حد اعلی برساند.


رسانه های اجتماعی: به روز رسانی های اجتماعی از طریق حساب های شرکت شما در لینکداین، فیسبوک، گوگل پلاس و تویتر برنامه ریزی شده است.


وب سایت....: بنر و ... از وب سایت شرکت شما به صفحات محبوب اضافه شده تا بازدید کنندگان را به بخش آگهی ها روانه نماید.


امتیاز آگهی: بازاریابی با فروش برای تعیین معیاری که تعریف کننده آگهی های فروش واجد شرایط است همکاری دارد و امتیاز آگهی تان در سیستم اتوماتیک بازاریابی شما راه اندازی شده است.


ایمیل حمایت از آگهی: یه ایمیل گردش کار اتوماتیک ایجاد و برنامه ریزی شده تا از مخاطبینی که کتاب الکترونیک را دانلود می کنند حمایت کند.


کنفرانس مجازی مرتبط: کنفرانس مجازی به دیدگاه های از پژوهش اهمیت می دهد که به منظور جذب آگهی هایی که بیشتر در راستای مسیر خریدارانشان طراحی شده اند. برای ثبت نام کنفرانس مجازی در مجموعه ایمیل های حمایت از آگهی شما ترسیم شده است.


ایمیل های کنفرانس مجازی: ایمیل گردش کار حمایت از آگهی دیگری نیز ایجاد شده تا افرادی که از پیش کتاب الکترونیک شما را دانلود کرده و در کنفرانس مجازی تان شرکت نموده اند از آن استفاده نمایند.


هم ترازی تیم داخلی: ایمیلی برای تیم مشترکان فروش شما با مضمون فعالیت های بازاریابی رضایت بخش و نکاتی در رابطه با چگونگی ادغام سرمایه جدید حاضر در فعالیت های فروش آنان ارسال می شود.


پیگیری فعالیت ها: تمامی آدرس وب سایت هایی که به اشتراک گذاشته می شوند با استفاده از ابزار سازنده آدرس وب سایت گوگل ضمیمه شده تا منابع ترافیک و تغییر را زیر نظر بگیرند.


جامع به نظر می آید این طور نسیت؟ اما کارهای بسیاری هست که می توانید برای مساعدت طرح بازاریابی رضایت بخش تان انجام دهید تا بالاتر از سطح انتظارات شما برای موفقیت باشد. اجازه بدهید ببینیم که روابط عمومی چگونه می تواند به این موضوع داغ دامن بزند.


درک نقش روابط عمومی
روابط عمومی شامل هر فعالیت آن لاین و یا آف لاینی که برای بهبود ارتباط و ایجاد روابط با مخاطبین حایز اهمیت شما طراحی شده، می باشد. من جمله مسایل فوق اما نه به محدود به این ها:


روابط پژوهشگران
روابط وبلاگ نویسان
روابط اجتماعی
• ارتباطات بحران
• روابط کارکنان
• روابط رسانه ای
• زبان عمومی


متاسفانه روابط عمومی چندین بار بدترین سرزنش ها را دریافت کرد زیرا متخصصین در طول تاریخ بر معیارهای ضعیفی چون سرمایه گذاری مفاهیم و برابری آگهی به منظور درک ارزش ایجاد شده متکی بودند.


آنها موفق شدند که کارها را به نتیجه برسانند و به روشنی نشان دادند که چگونه فعالیت های روابط عمومی تحت تاثیر شاخص های عملکرد کلیدی که مرتبط به مجموعه سی است قرار می دهد.


اما زمان در حال تغییر است و متخصصین کنونی روابط عمومی در ساخت راهبردهایی که تاثیر غیرقابل انکاری بر گسترش دسترسی، اداره ترافیک وب سایت ها، تولید آگهی ها و افزایش تغییرات فروش و تقویت وفاداری مشتری دارند کارکشته می شوند.


توسعه رضایتمندی
هشت روش یکپارچه استراتژی روابط عمومی که می تواند موفقیت بازاریابی محتوای شما را تسریع ببخشدآمده است:
1- ساخت پایگاه داده های رسانه ای: با پایگاه داده های رسانه ای که شامل نشریات کسب و کار، وبلاگ ها، و نشریات تجاری در بازارهای عمودی مربوطه می باشد شروع کنید. حداقل اطلاعاتی که شما پیگیری می نمایید باید شامل: نام نمایندگی، سازمان، تلفن، ایمیل، لینک مشخصات است اجتماعی، زمینه های مورد علاقه / نفرت، و یادداشت ها باشد. در حالت ایده آل این رابط ها در سیستم CRM تیم بازاریابی شما بارگذاری و دیریت خواهند شد.


نکته حائز اهمیت: روزنامه نگاران و وبلاگ نویسان به گفتن داستان هایی که برای خوانندگان آنان اهمیت دارد مشغول اند. اگر رضایت شما متناسب با مخاطبان آنان نباشد، آیا این چنین به نظر نمی رسد که وقت خود ( و یا شما) را با سرو صدا بپا کردن و انتشار خبرها به آنها هدر نداده اند.


2-استخراج اطلاعات تقویم ویرایشی: نشریات چاپی سنتی اغلب تقویم ویراستاری را منتشر می کنند که موضوعاتی را که در طول سال پوشش می دهند در برگرفته است. تقویم نمایندگی رسانه ها مورد نظر خود را بررسی نمایید، و به دنبال موضوعاتی که با رضایت شما در فعالیت های تان یکسان است باشید.


3- تثبیت ایده های داستانی با مخاطبین رسانه های مرتبط: هنگامی که پایگاه داده ها ی رسانه و لیست تقویم ویراستاری تان کامل شد، به دنبال فرصتی برای تثبیت سفارشی آن باشید.


به عنوان مثال، اگر شما می دانید سردبیر مجله بازاریاب در نظر دارد در شماره نوامبر مجله خود در ارتباط با خصوصی سازی مطلب بنویسد (PDF : نمونه تقویم ویراستاری )، ممکن است شما تصمیم به تبادل کتاب خود با مقاله ی وی در مورد، 10 راه برای خصوصی سازی سفر مشتری بگیرید.


4 شناسایی مقاله هایی با امضا نویسنده و نوشته های مهمان: انتشارات و وبلاگ ها اغلب مشارکت نویسندگانی غیر از خود را نیز می پذیرند. مقالاتی با امضای نویسندگان و پست وبلاگ مهمان از مدیران اجرایی و بازاریابان شما یک رویکرد عالی برای گسترش دسترسی، ایجاد کیفیت لینک های ورودی، و هدایت بازدیدکنندهگان ارجاعی به سایت شما خواهد بود.


5 اجرای توسعه تاثیر گذار: آیا کتاب الکترونیکی شما دیدگاه هایی از تاثیرگذاران صنعت را ترسیم کرده است؟ آیا محتوای آن عمیقابا وبلاگ نویسان با نفوذ مرتبظ است؟ اگر چنین است، رویکرد استراتژیکی در پیش بگیرید تا اطلاعات را به آنها - و (مسلما) مخاطبانشان عرضه کنید.


6 مشارکت در نظر بگیرید: انجمن ها و سازمان هایی را که در شبکه شما دسترسی گسترده دارند را ارزیابی نمایید. روش هایی را برای همکاری و توزیع محتوای خود از طریق رویدادها، ایمیل ها، و وب سایت هایشان در نظر بگیرید .


7- دنبال کردن زمان های سخنرانی: فرصت هایی را برای رهبران شرکت خود فراهم آورید تا در رویداد های این صنعت صحبت کنند. این مسئله به شما خط مشی برای بحث در مورد موضوعات و مفاهیم مربوط به بازاریابی رضایت بخش خود با اعضای جامعه مخاطبانتان فراهم اورده، و همچنین به فکر رهبری، و تخصص است.


8 – ارسال مطالب خود را برای جوایز: به دنبال برنامه هایی، مانند جوایز بازاریابی محتوا عنوان روشی برای استفاده از ظرفیت خود به منظور نمایش اعتبار شرکت، بگردید، که در بازاریابی به عنوان برتری تشخیص داده می شود. برنامه جایزه روشی مناسب برای افزایش طول عمر یک برنامه بازاریابی رضایت بخش، و گسترش دسترسی به مخاطبان جدید است.


آیا شما از استراتژی های روابط عمومی برای تقویت موفق فعالیت های بازاریابی خود استفاده می نمایید؟
 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

برگردان: گروه ترجمه شارا

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد