درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 10:20   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17502صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیدوشنبه، 8 تیر 1394 - 15:17
رسالت راهبردی روابط عمومی؛ آینده پژوهی مسئولیت اجتماعی
در دنیای پیچیده پیش رو به نقش های مدیریتی از جمله مدیریت روابط عمومی و رسالت آن، راهبردی تر نگاه شود و به نقش سنتی که معمولا" سازمان ها برای روابط عمومی های خود قائل هستند، اکتفا نگردد و در آینده پژوهی، حوزه وظایف روابط عمومی در راستای آینده سازی وکمک به ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی سازمان ها قرار گیرد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط عمومی یک حوزه تخصصی (علمی– کاربردی) است که به منظور کمک به موفقیت سازمان ها در راستای منافع سازمان وجامعه وکمک به امر توسعه پایدار مطرح بوده و هست، و روز به روز اهمیت و نقش آن در توفیق سازمان ها بیشتر نمایان و مطرح می‏ شود‏. به همین جهت جایگاه سازمانی مسئولین این وظیفه راهبردی، درکنار مدیران عامل و هیات مدیره سازمان ها منظور می ‏گردد.         

 
باعنایت به اینکه درتصمیم گیری های راهبردی معمولا در مورد چشم انداز و اهداف بلندمدت سازمان ها تاکید بسیار می شود که در واقع آینده نگری است، در این نگارش سعی براین است که به نقش روابط عمومی درآینده سازی سازمان ها وجامعه، از طریق کمک گرفتن از دانش آینده پژوهی با رعایت کامل مسئولیت های اجتماعی سازمان ها که خود یک عامل عمده بقا و دوام سازمان های کسب وکار جامعه است، تاکید می ‏شود.


در راستای اهداف مورد نظر، پاره ای از تدابیر مدیریتی که می تواند به نقش روابط عمومی سازمان ها با تاکید برمسئولیت های اجتماعی کمک نماید، مطرح گردیده است، از جمله این تدابیر، حکومتداری شرکتی (Corporate Govermance ) است. این مفهوم هم در حوزه مدیریت دولتی وهم در حوزه مدیریت بخش خصوصی، به عنوان یک روش وتدبیر جامع نگر تر از مدیریت شرکتی (Managment Corporate)مطرح است.


در نگارش حاضر سعی شده است به چگونگی بکارگیری این تدبیر درحوزه مدیریت روابط عمومی مختصرا" اشاره شود.


خلاصه اینکه در دنیای پیچیده پیش رو به نقش های مدیریتی از جمله مدیریت روابط عمومی و رسالت آن، راهبردی تر نگاه شود و به نقش سنتی که معمولا" سازمان ها برای روابط عمومی های خود قائل هستند، اکتفا نگردد و در آینده پژوهی، حوزه وظایف روابط عمومی در راستای آینده سازی وکمک به ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی سازمان ها قرار گیرد.

 

دکتر ناصر میرسپاسی استاد مدیریت منابع انسانی دانشگاه علوم تحقیقات در تاریخ 19 مهرماه سال جاری در داوزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران سخنرانی خود را با عنوان رسالت راهبردی روابط عمومی؛ آینده پژوهی مسئولیت اجتماعی ارائه خواهند داد.

 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد