درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 11:26   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1749صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیچهارشنبه، 19 مهر 1391 - 09:23
آینده وب ازدیدگاه گوگل
سه تغییر بزرگ در نحوه استفاده مردم از فن آوری ها در حال وقوع است که هر سه در حال پیشرفت و ارتقا هستند و هوشمندی محور همه این دگرگونی هاست.
  

به گفته نیک لیدر، مدیر عامل بخش های استرالیا و زلاندنو شرکت گوگل : سه تغییر بزرگ در نحوه استفاده مردم از فن آوری ها در حال وقوع است که هر سه در حال پیشرفت و ارتقا هستند و هوشمندی محور همه این دگرگونی هاست.

 

لیدر در روز کارآفرینی غول وب، گوگل ، پیش بینی های خود را با جمعی از 300 نفر کارآفینان شهر سیدنی درمیان گذاشت و به آنها گفت گوگل می خواهد سیدنی را به ساحل سیلیکون جدیدی برای جهان و همتای سیلیکون ولی تبدیل کند.

به گفته لیدر، برای رسیدن به چنین مرحله ای لازم است درراستای سه تغییر بزرگ حرکت کنیم: تحرک بیشتر، تطبیق و ارائه دادن ویدئو های بیشتر در فضای وب و تاکید بر تاثیرات شبکه های اجتماعی(نه لزوما رسانه های اجتماعی) بر زندگی روزمره .

تحرک

در این زمینه، لیدر با ارائه داده ها آماری تاکید فراوانی بر رشد روز افزون استفاده از موبایل برای اتصال به اینترنت و مسائل مالی آن داشت: استرالیایی ها سال پیش 6 میلیارد دلار روی گوشی های تلفن همراه و تبلت ها سرمایه گذاری کردند.وفقط فروش گوشی تلفن همراه در این سال به 8 میلیارد دلار رسید. رشد جست و جوی اینترنتی از طریق موبایل نیزهر 12 ماه دوبرابر شد.در حال حاضر 25 درصد جست و جوهای اینترنتی از طریق موبایل صورت می گیرد. و حتی این مسئله بر روی اولویت ها ، تغیرات احتمالی و تولیدات تجاری گوگل هم تاثیر گذاشته است. اگر عده ای با ایده ای نو برای تولید محصولی جدید به ما مراجعه کنند و کلمه موبایل در سومین یا چهارمین حرف آنها نباشد به آنها می گوییم بازگردند و روی برنامه خود بیشتر کار کننند.

البته آنهایی که امیدوارند از این تحرک عظیم بهره ای ببرند و سودی حاصلشان شود نباید خود را فقط به اسمارت فون ها و تبلت ها محدود کنند. به زودی دستگاههایی برای اتصال به اینترنت تولید خواهند شد که حتی تصورش در حال حاضر برای ما ممکن نیست.

لیدر به پروژه عینک گوگل اشاره کرد که به طور کلی نحوه تعامل افراد با جهان پیرامونشان را تغییر خواهد داد.

ویدئو

لیدر معتفد است که امروزه در فضای وب ، بیش از نوشته ها و لینک های آبی آشنا، با ویدئو ها و تصاویر متحرک برخورد می کنیم. وی افرادی را مثال زد که از این ویدئوها برای سرگرمی یا حتی استفاده از کلاس های دانشگاهی آنلاین استفاده می کنند. و نیز به Telstra اشاره کرد که از طریق این ویدئو ها در حال ارائه خدمات قوی تر به مشتری هایش است.

آنها از این ویدئوها برای خرید و فروش و ارائه محصولاتشان بهره می بردند و بنابراین علاوه بر سرگرمی حتی می توان بهروی ها تجاری و ضرورت های کاری را هم در پس زمینه مشاهده کرد.

اجتماع

صحبت از شبکه های اجتماعی معمولا اندکی با حب و بغض همراه است اما به نظر لیدر افرادی که درباره شبکه اجتماعی خاص خودشان حرف می زنند همیشه هم ارزشی سخن نمی گویند. لیدر می گوید برای استفاده صحیح از شبکه های اجتماعی تاجرین باید به محتواهای اطلاعاتی دقت کنند . او برای این بحث خرید ماشین لباسشویی را مثال زد.

وی گفت: مثلا ممکن است شما هر 10 یا 20 سال یکبار آن هم به مدت یک هفته به خرید ماشین لباسشویی فکر کنید و در مابقی این 10 سال ماشین لباسشویی هیچ اهمیتی برایتان ندارد. از نظر این لیدر همین یک هفته می تواند از لحاظ اطلاعاتی بسیار ارزشمند باشد و اینجاست که شبکه های اجتماعی اهمیت پیدا می کند. کمپانی ها می توانند با استفاده از شبکه های اجتماعی اطلاعات مربوط به دستگاه شان را در زمان بسیار مناسب یعنی درست وقتی که مشتری به آن نیاز دارد ارائه دهند.

امروزه اینترنت فقط در مرزهای کامپیوترها محصور نشده بلکه در زندگی روزمره مردم جریان دارد.

منبع:ZDnet

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد