درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 10:34   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی
  ارتباطات ترکیبی
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17488صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 8 تیر 1394 - 10:06
مدیران نباید روابط عمومی را به عنوان توجیه گر اقدامات خود ببینند
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کردستان، گفت: مدیرانی که آگاهی و اعتماد کمتری به روابط عمومی دارند، این نهاد را به عنوان توجیه گر اقدامات خود می بینند.
  

مدیران نباید روابط عمومی را به عنوان توجیه گر اقدامات خود ببینند

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، کوهسار دادور شامگاه یکشنبه در مجمع عمومی شورای روابط عمومی های کردستان، افزود: روابط عمومی مطلوب آستانه تحمل مدیر را بالا می برد.

وی اظهار کرد: هر چه یک روابط عمومی روزآمدتر و گسترده تر در صحنه حاضر شود، موفق تر خواهد بود. وی از تدوین سند راهبردی روابط عمومی ها خبر داد و گفت: در تدوین این سند از اندوخته های علمی اساتید دانشگاه ها نیز بهره گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه این سند به زودی تصویب و به دستگاه ها ابلاغ خواهد شد، ادامه داد: سند راهبردی نقشه راه فعالیت روابط عمومی ها است.

دبیر شورای روابط عمومی های استان کردستان نیز در رابطه با این سند گفت: سند راهبردی یکی از مطالبات اصلی روابط عمومی های استان بود.

ماجد رموزی افزود: تقویت جایگاه روابط عمومی ها، به کارگیری سیستم های نوین، ساماندهی انواع تبلیغات و تجهیز روابط عمومی ها به سامانه های الکترونیک بخشی از اهداف این سند است.

وی اظهار کرد: در این سند توجه به حقوق شهروندی و محیط زیست، آداب و رسوم و هویت اسلامی و فرهنگی در برنامه ها مورد تاکید قرار گرفته است.

وی گفت: اولویت اصلی ما ارائه تصویری درست و شفاف از سازمان برای مردم در راستای افزایش اعتماد عمومی و رضایتمندی آنها است.

معاون فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان نیز گفت: بخشی از این سند راهبردی باید به حوزه اخلاق اختصاص پیدا کند.

حجت الاسلام مهدی فرزی، افزود: اگر خود نیز اعتقاد به صداقت بیان نداشته باشیم نمی توانیم صادقانه عمل کنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز همه در مسیر توسعه استان تلاش و تکاپو می کنند، اظهار کرد: مفهوم توسعه در روابط عمومی چیست و تعریف آن در این حوزه چیست.

وی با بیان اینکه باید بتوانیم یک تفاهم اجتماعی ایجاد کنیم، ادامه داد: باید از باور مردم برای حرکت درست در مسیر رشد و توسعه استان ایجاد کنیم که این تخصص روابط عمومی ها است.

به گفته وی اگر روابط عمومی بر مبنای علم و تجربه عمل کند می تواند در مسیر توسعه استان گام بردارد.

مشاور هیات رییسه در تدوین سند راهبردی نیز در این نشست گفت: روابط عمومی امروز به عنوان یک حوزه استراتژیک مطرح است و انتظار از روابط عمومی بیشتر از یک اطلاع رسانی محدود است.

صلواتی افزود: بسیاری از دستگاه ها عملکرد مثبتی دارند اما در شفاف سازی و اطلاع رسانی گام های خوبی برداشته نمی شود.

این استاد دانشگاه، گفت: با توجه به نگاه مدیران، روابط عمومی ها با کسب دانش و ارتباط و تعامل سازنده، خود می توانند موجبات رشد خود را فراهم کنند.

 

منبع: ایرنا

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد