درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 16:21   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی اعلام شد
  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت
  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17486صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 8 تیر 1394 - 09:41
روابط عمومی های ادارات دولتی کردستان چشم انتظار حمایت
تلاش برای ارتقاء جایگاه روابط عمومی ها در کنار افزایش حمایت های مدیران و مسئولان از جمله انتظارات و دغدغه های فعالان و متولیان این قشر در استان کردستان است.
  

روابط عمومی های ادارات دولتی کردستان چشم انتظار حمایت

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مجمع عمومی شورای روابط عمومی های استان کردستان در شرایطی شامگاه یکشنبه در استانداری برگزار شد که در این نشست شماری از فعالان این عرصه بر تقویت جایگاه روابط عمومی ها به عنوان یک نیاز لازم و ضروری تاکید کردند.

در جریان برگزاری این نشست که با حضور استاندار کردستان همراه بود همچنین یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج نیز به بیان جایگاه روابط عمومی و رسالت های کاری آنها پرداخت.

در جریان برگزاری این نشست در ابتدا کوهسار دادور مدیر کل روابط عمومی استانداری کردستان در سخنانی بیان کرد: هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان کردستان شکل گرفته است و در همین راستا طی یک سال اخیر اقدامات خوبی در این بخش اجرایی شده است.

 

تدوین سند راهبردی روابط عمومی ها در کردستان

وی گفت: تلاش می شود تا ضمن بهره برداری از تمامی ظرفیت های در اختیار زمینه برای ارتقاء جایگاه روابط عمومی ها با هدف انعکاس مناسب و به روز اقدامات و خدمات نظام و دولت تدبیر و امید در استان فراهم شود.

ماجد رموزی مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز در این نشست از تدوین سند راهبردی روابط عمومی ادارات و سازمان های دولتی کردستان خبر داد و گفت: این سند با همکاری خود روابط عمومی ها و با هدف ارتقاء جایگاه این حوزه تدوین می شود.

وی به بیان گزارشی از فعالیت های یک ساله هیئت رئیسه شورا پرداخت و گفت: برنامه ها و کارگاه های مختلف آموزشی برای ارتقاء جایگاه روابط عمومی های استان کردستان در نظر گرفته شده است که به مرور طی سال جاری در سطح استان برگزار می شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج که همزمان به عنوان مشاور در راستای تدوین سند راهبردی روابط عمومی نیز فعالیت می کند در این نشست به بیان رسالت های روابط عمومی پرداخت.

عادل صلواتی بیان کرد: روابط عمومی در قبال شهروندان مسئولیت دارد و به همین دلیل باید از تمامی ابزارها برای اطلاع رسانی به جامعه مخاب خود بهره برداری کند که عملیاتی کردن این مهم نیازمند برنامه ریزی و همچنین داشتن تخصص در کار و مدیریت است.

 

جایگاه روابط عمومی ها ارتقاء یابد

وی با بیان اینکه امروز شعار اصلی دولت در کردستان توسعه است و روابط عمومی ها در این بخش رسالت مهمی بر عهده دارند، عنوان کرد: روابط عمومی ها به عنوان پیشانی یک سازمان باید برای ارتقاء جایگاه سازمان خود در میان افکار عمومی تلاش کنند.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج بر ارتقاء جایگاه روابط عمومی ها تاکید کرد و افزود: یکی از زیرساخت های اصلی در این بخش تقویت توانمندی و تخصص نیروی انسانی شاغل در روابط عمومی هاست که باید به عنوان یک اولویت اصلی در کردستان در دستور کار قرار گیرد.

حجت الاسلام مهدی فرضی معاون دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان نیز در این نشست بر رعایت مسائل اخلاقی در جامعه تاکید کرد و افزود: حوزه اخلاق یکی از نیازهای اصلی در جامعه است و به همین دلیل ما باید باتدا نسبت به مسائل اخلاقی توجه داشته باشیم سپس به فکر تقویت سایر حوزه ها باشیم.

وی با بیان اینکه یکی از ظرفیت های اصلی در کشور وجود سرمایه اجتماعی است، یادآور شد: مردم سرمایه اصلی ما در نظام اسلامی هستند و روابط عمومی ها می توانند در راستای حفظ و ارتقاء این سرمایه اجتماعی موثر باشند.

 

امنیت  شغلی دغدغه اصلی روابط عمومی های کردستان

داریوش راشدنسب مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج نیز در این نشست طی سخنانی در این نشست اظهار داشت: تخصص در حوزه روابط عمومی یکی از نیازهای اصلی که متاسفانه امروز این مهم تا حدودی در کردستان نادیده گرفته می شود.

وی ادامه داد: در مجموع دولت راهبرد جامعی برای اطلاع رسانی از خدمات خود ندارد و به همین دلیل لازم است که در ابتدا این مهم تعیین تکلیف شده و زمینه برای حضور و مشارکت هر چه بهتر روابط عمومی ها فراهم شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج گفت: امنیت شغلی در ادارات و سازمان های دولتی یکی دیگر از دغدغه های اصلی روابط عمومی هاست و به همین دلیل باید در این حوزه نیز توجه جدی صورت گیرد.

علیرضا صدیقی مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان نیز در این نشست اظهار داشت: یکی از معضلات در حوزه اطلاع رسانی مربوط به پروژه ها و طرح های عمرانی است که متاسفانه محلی برای تامین و هزینه اعتبار در این بخش وجود ندارد.

 

فضای مجازی بهترین ظرفیت برای روابط عمومی هاست

وی گفت: برای بعضی از پروژه های عمرانی به صورت میلیاردی هزینه می شود ولی محلی برای اطلاع رسانی آن منظور نشده است و این یک مشکل جدی در استان کردستان به شمار می رود.

استاندار کردستان نیز در جریان برگزاری این نشست در سخنانی به تبین وظایف روابط عمومی ها پرداخت و بر استفاده بهینه از فضای مجازی به عنواند یک ظرفیت مهم تاکید کرد.

عبدالمحمد زاهدی با بیان اینکه امروز نمی توان از فضای مجازی و ظرفیت های آن غافل بود، عنوان کرد: استفاده از این ظرفیت در راستای تقویت بحث اطلاع رسانی یکی از نیازهای اصلی در استان کردستان به شمار می رود.

وی افزود: همین چند وقت قبل یکی از روابط عمومی های ادارات و سازمان های دولتی استان کردستان از طریق فضای مجازی غیرمجاز ما را مجبور به آن اداره کل کرد و به همین دلیل ما نباید از این حوزه غافل باشیم.

در جریان برگزاری این نشست همچنین مدیران روابط عمومی های اداره کل انتقال خون، شرکت مخابرات و شرکت گاز استان کردستان به بیان موفقیت های کسب خود طی سال گذشته و امسال پرداختند.

 

منبع: مهر

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد