درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 13:19   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17482صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 7 تیر 1394 - 14:23
کارگاه آموزشی مسئولیت اجتماعی از زاویه روابط عمومی
همزمان با برگزاری دوازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران، کارگاه آموزشی مسئولیت اجتماعی از زاویه روابط عمومی در تاریخ 18 آبان سال جاری برگزار می شود. مسئولیت پذیری اجتماعی، مجموعه اقدامات، برنامه ها و پروژه هایی است که سازمان، همسو با راهبرد و اهداف کلان خود نسبت به حل چالش ها و مشکلات جامعه هدف انجام می دهد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- همزمان با برگزاری دوازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران، کارگاه آموزشی مسئولیت اجتماعی از زاویه روابط عمومی در تاریخ 18 آبان سال جاری برگزار می شود.

 

در باره کارگاه
مسئولیت پذیری اجتماعی، مجموعه اقدامات، برنامه ها و پروژه هایی است که سازمان، همسو با راهبرد و اهداف کلان خود نسبت به حل چالش ها و مشکلات جامعه هدف انجام می دهد.

 

سازمان با طرح ریزی مجموعه اقدامات، برنامه ها و پروژه هایی در زمینه های: آموزش و پرورش، هنر و فرهنگ، ورزش، محیط زیست، انرژی، سلامت، رفاه اجتماعی، امور خیریه و فقر زدایی برای حل چنین مشکلات اجتماعی، نقشی فراتر از تولید ثروت برای جامعه هدف ایفا می نماید و موفقیت پایدار خود را در جامعه توسعه یافته و بالغ جستجو می نماید. شاید به همین دلیل است که پورتر معتقد است" شرکت ها اگر خلق ارزش های اقتصادی خود را با جامعه برای حل چالش های آن تسهیم کنند دوباره جامعه با کسب و کار آشتی خواهد کرد." بنابراین مسئولیت پذیری اجتماعی رویکردی است برای خروج از بحران های موجود اجتماعی و زیست محیطی که کسب و کار و سازمان ها را فراگرفته است.
 

سر فصل ها
بلوغ مسئولیت پذیری اجتماعی سازمان" از اقدام خیریه تا ایجاد ارزش مشترک برای سازمان و جامعه"

روش ارزیابی بلوغ مسئولیت پذیری اجتماعی

روش امتیاز دهی بلوغ مسئولیت پذیری اجتماعی

چک لیست نشان مسئولست پذیری اجتماعی سازمان

مصادیق و نمونه های بلوغ مسئولیت پذیری اجتماعی در حوزه روابط عمومی

ایجاد ارزش مشترک سازمان Creating Shared Values

 

دریافت فرم ثبت نام




جایگاه آینده‏ پژوهی روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی در فضای مجازی

بلوغ مسئولیت پذیری اجتماعی سازمانی؛ استراتژی ارتباطی سازمان
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد