درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 01:22   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17468صفحه نخست » جهان روابط عمومیشنبه، 6 تیر 1394 - 16:19
بر اساس گزارش روزنامه های نیم ورقی ،عربستان سعودی در پی شرکت روابط عمومی سوئدی است
عربستان سعودی در پی شرکت روابط عمومی سوئدی است
آخرین اخبار نشان می دهد که اکسپرسن، یکی از بزرگترین روزنامه های نیم ورقی در لندن آشکار ساخته که سفارت عربستان سعودی در استکهلم به دنبال بهره مندی از خدمات شرکت روابط عمومی محلی به منظور تحت تاثیر قرار دادن پوشش رسانه ای حول مناقشه ی جاری میان سوئد و عربستان سعودی می باشد. اطلاعات فوق از طریق اسناد دو ساله ای که ویکی لیکس آن ها را روز جمعه منتشر کرده، آشکار شده است.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عربستان سعودی کشوری ست که از مدت ها پیش از شرکت های روابط عمومی، اتاق های فکر و مانند آن در سراسر جهان بهره می برده است. بدیهی است که دامنه ی این مسئله تا پیرامون مسائل روابط دیپلماتیک در اروپا امتداد می یابد.


به گزارش گروه ترجمه شارا، آخرین اخبار نشان می دهد که اکسپرسن، یکی از بزرگترین روزنامه های نیم ورقی در لندن آشکار ساخته که سفارت عربستان سعودی در استکهلم به دنبال بهره مندی از خدمات شرکت روابط عمومی محلی به منظور تحت تاثیر قرار دادن پوشش رسانه ای حول مناقشه ی جاری میان سوئد و عربستان سعودی می باشد. اطلاعات فوق از طریق اسناد دو ساله ای که ویکی لیکس آن ها را روز جمعه منتشر کرده، آشکار شده است.


اکسپرسن چنین اظهار داشته که اسناد بیانگر آن است که به شرکتی نیاز بود تا بتواند "نظر مساعد مردم را جلب کند و قادر به کسب حمایت سیاسی و پشتیبانی رسانه ها باشد." اسناد - ارسالی در ژانویه 2013 - نشان داده که سفارت عربستان سعودی یک شرکت روابط عمومی آمریکایی، یکی از شرکت های گروه جی کی ال (متعلق به منینگ، سلویج و لی)، و یا کرب گاوین اندرسون را پیشنهاد داده است. با توجه به اسناد و مدارک هدف سفارت "جلب حس همدردی مردم، پشتیبانی رسانه ها و حمایت سیاسی" و همچنین "تلاش برای آوردن افراد با نفوذ به شرکت های رسانه های مختلف در طرفداری از ما و تقویت روابط در زمینه های مختلف بود."


هیچ یک از دو شرکت فوق تایید نکردند که برای عربستان سعودی کار کرده بودند یا خیر.


وزارت امور خارجه عربستان ادعا کرده که اسناد منتشر شده می تواند به امنیت ملی آسیب برساند، و خواستارآن شده که مردم عربستان خواسته هیچ یک از این اسناد را دانلود نکنند.


در طول چند سال گذشته روابط پر تنشی بین عربستان سعودی و سوئد وجود داشته، از جمله عزل سفیر عربستان سعودی در استکهلم که در پی انتقاد از نحوه برخورد عربستان سعودی با زنان که به عنوان "رفتار قرون وسطی" شرح داده شده، رخ داد. در آن زمان، دولت سوئد اعلام کرد که صادرات سلاح خود به عربستان سعودی را متوقف خواهد کرد.


گزارش های پیشین نشان داده اند که عربستان سعودی از سال 2000-2010 بیش از 100 میلیون دلار روی شرکت های روابط عمومی آمریکایی هزینه کرده است. در طول این سال ها، عربستان با بسیاری از شرکت های روابط عمومی، از جمله ادلمن (بزرگترین شرکت روابط عمومی جهان)، هیل و نولتون، ارتباطات کورویس و سایر شرکت ها همکاری کرده است.
 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

برگردان: گروه ترجمه شارا

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد