درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 07:43   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17359صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهیکشنبه، 31 خرداد 1394 - 09:44
تلاش بانک پارسیان برای احیای سنت قرض الحسنه
مدیر روابط عمومی بانک پارسیان از تفاهم صورت گرفته با سازمان صدا و سیما برای مشارکت در تولید و پخش سریال دردسرهای عظیم ۲ در ماه مبارک رمضان خبر داد.
  

تلاش بانک پارسیان برای احیای سنت قرض الحسنه

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، دکتر مالکی با بیان اینکه قرض الحسنه، تحولی در اقتصاد و فرهنگ کشور است، گفت: به منظور گسترش معارف و مبانی فرهنگ قرض الحسنه و تعمیق هر چه بیشتر این سنت حسنه در جامعه، به‌ویژه احیای مطلوب مبانی اقتصاد اسلامی در نظام بانکی کشور، تفاهم نامه با سازمان صدا وسیما برای مشارکت در تولید و پخش سریال دردسرهای عظیم ۲ در ماه مبارک رمضان مورد نظر قرار گرفت.

ایشان خاطر نشان کرد: هدف اصلی از مشارکت در پخش این سریال که با شعار "قرض الحسنه سنت پارسایان است"، تشویق هموطنان عزیز خیر اندیش و نیکوکار به افتتاح حساب قرض الحسنه در بانک پارسیان به منظور رفع نیازهای اقشار کم درآمد جامعه و تحقق اصل مهرورزی است و سعی شده با فرهنگ‌سازی افتتاح حساب قرض الحسنه، در جهت توسعه هرچه بیشتر این امر خداپسندانه در سطح جامعه تلاش نماییم.

گفتنی است ؛ صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان به عنوان نخستین صندوق قرض الحسنه شبکه بانکی کشور در آبان ماه 1392 طی مراسمی با حضور رییس کل بانک مرکزی کشور و اتصال به سامانه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج بانک مرکزی رسما فعالیت خود را آغاز نمود.

ماموریت و فلسفه وجودی صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان تجمیع منابع مالی ارزان قیمت و در اختیار دادن آن در قالب وام ارزان به اقشار آسیب پذیر و کم درآمد جامعه است.

صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان با یقین به وجود حس مشارکت، نوع دوستی و مسولیت پذیری در نزد هموطنان نیک اندیش که از فرهنگ غنی، کهن، انسانی، معنوی و اسلامی این مرز و بوم نشات می‌گیرد، تلاش می‌کند تا عاملی امین برای تبلور و به فعلیت رساندن این توان و بستر مناسب تجلی این ویژگی های فرهنگی و ملی باشد و با هدف اقناع تمامی نیک اندیشان جامعه و تحقق خواست متعالی آنان که دستیابی به جامعه ای برخوردار از مردمی توانمند، سالم، فعال و ارزش آفرین، دارای مسکن مناسب، دانش‌آموخته، آسوده و پویاست تلاش کند و عاملی مهم در تامین، توسعه و حفظ سرمایه اجتماعی بانک پارسیان باشد و در زمینه ایفای رسالت های اجتماعی گروه مالی پارسیان نقشی موثر در جامعه داشته باشد.

هموطنان گرامی می توانند با مراجعه به شعب بانک پارسیان نسبت به افتتاح حساب قرض الحسنه، ما را در حمایت از محرومین و اقشار آسیب پذیر جامعه یاری رسانند.

منبع: روابط عمومی بانک پارسیان

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد