درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 03:37   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17352صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیشنبه، 30 خرداد 1394 - 11:57
آغاز «ماه عسل» با ۲ تیتراژ متفاوت ؛ علیخانی: نای جنگیدن ندارم
اولین قسمت برنامه تلویزیونی «ماه عسل» در حالی روی آنتن رفت که با تغییر تیتراژ و دکور و همچنین حضور مهمانان همراه بود.
  

آغاز «ماه عسل» با ۲ تیتراژ متفاوت ؛ علیخانی: نای جنگیدن ندارم

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، علی رغم تاکید شبکه سه سیما بر آغاز پخش برنامه «ماه عسل» از یک روز جلوتر از ماه مبارک رمضان، اولین قسمت این برنامه تلویزیونی روز پنجشنبه و هم زمان با اولین روز ماه رمضان روی آنتن رفت. البته در این باره نیز احسان علیخانی مجری برنامه هیچ توضیح و اشاره ای نداشت.

تیتراژ ابتدایی برنامه با صدای امیرعلی بهادری آغاز شد و حضور مردم به همراه چهره های هنری نظیر پژمان بازغی و دخترش، سپند امیرسلیمانی، هادی کاظمی، مهدی ماهانی و ... از نکات قابل توجه این تیتراژ بود.

در ادامه نیز احسان علیخانی برنامه را آغاز کرد و ضمن تاکید بر گذر 10 ساله این برنامه، به مخاطبان گفت که اگر اتفاقی در این برنامه روی داده به خاطر حضور گرم آنها بوده است.

وی پس از پخش تیتراژ سال گذشته برنامه با صدای زنده یاد مرتضی پاشایی گفت: امسال تصمیم بگیریم که دیگر ناظر و دانای کل نباشیم و درباره آنچه اتفاق می افتد به سادگی و راحتی قضاوت نکنیم.

وی ادامه داد: برنامه ما یکسری مخاطب دارد که با علاقه این برنامه را دنبال می کند، بخشی از مخاطبان از ما خوششان نمی آید ولی برنامه را نگاه می کنند و یک دسته سوم هم هستند که نه از ما خوششان می آید و نه برنامه را نگاه می کنند و البته باید بگویم که همه برای ما عزیز و محترم هستند. من هم دیگر نا و توان جنگیدن ندارم چون میخواهم به برنامه برسم و برنامه دیگر برایم زمانی برای پرداختن به حواشی را نمی دهد.

در ادامه هم علیخانی نزد حدود 10 مهمان حاضر در استودیو رفت و ماجرای اولین قسمت برنامه که مربوط به پریدن یک جوان از تراس خانه شان برای اثبات عشقش به دختر مورد علاقه اش بود، روایت شد.

ماجرایی که به سرعت در فضای مجازی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و علی رغم اینکه علیخانی در طول برنامه با متلک های مختلف و تلویحی اقدام پسر جوان را زیر سئوال برد، به سرعت طنزهایی برای اولین قسمت از برنامه ماه عسل ساخته شد.

ضمن اینکه مخاطب به کارکرد اصلی حضور سایر مهمانان در برنامه پی نبرد و بیشتر روی قصه زوج جوان تمرکز شد.

از نکات قابل توجه دیگر دکور برنامه بود که سازندگان تلاش کرده بودند فضای یک کهکشان را برای مخاطب تداعی کنند که البته بازتاب و انعکاس بیش از حد نور پرژکتورها روی دکور سطح زمین تاثیرگذاری مطلوب آن را از بین برده بود.

منبع: همشهری آنلاین

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد