درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 21:25   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17320صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 26 خرداد 1394 - 10:18
ارتباط خبرنگاران با روابط عمومی‌ها باید تقویت شود
سرپرست روابط عمومی استانداری اردبیل گفت: ارتباط خبرنگاران با روابط عمومی‌ها باید تقویت شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، فرهاد عظیمی در نشست با استاندار اردبیل با اصحاب رسانه با تبیین برنامه‌های خود در تصدی مسئولیت روابط عمومی اظهار کرد: ما سه محور اصلی و یک وظیفه مهم را برای خود تعریف کردیم تا بعد از هشت سال بازگشتمان به روابط عمومی بتوانیم فعالیت‌ها را به شکل مطلوب به پیش ببریم.


وی اصلی‌ترین وظیفه رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها را پل ارتباط بین افکار عمومی و مسئولان دستگاه‌های مختلف اعلام کرد و گفت: برای اولین بار تلاش می‌کنیم تا مرکز افکارسنجی در روابط عمومی استانداری اردبیل شکل بگیرد تا به صورت یک سایت قوی در فضای مجازی بتوانیم از ایده‌ها و نظرات نخبگان جامعه استفاده کنیم.


عظیمی افزود : اولین محور فعالیت ما این خواهد بود که روابط عمومی دستگاه‌های مختلف شعبه‌ای از روابط عمومی استانداری اردبیل باشد و ما از هر سیستم و امکاناتی در این مجموعه برخوردار هستیم تا آنها نیز از این امکانات استفاده کنند.


سرپرست روابط عمومی استانداری اردبیل ادامه داد: ما در تلاش هستیم تا با تقویت ارتباطمان با دفاتر نشریات جایگاه خبرنگاران را به معنای واقعی بالا برده و زمینه بهره‌گیری از ظرفیت آنها در پیشبرد امور بهتر فراهم آید.


عظیمی اهمیت ارتباط بین خبرنگاران و روابط عمومی‌ها را یادآور شد و گفت: در تقویت این ارتباط ما خبرنگاران و روابط عمومی‌ها را به مانند دنده‌های یک چرخه ساعت می‌نگریم که باید منظم، مرتب و همسو با اهداف جامعه با هم حرکت کنند.


وی گفت: در عملی کردن این رسالت عظیم ما در روابط عمومی دو انگیزه قوی داریم که اولی مربوط به اعتماد استاندار اردبیل به بنده است که تلاش  خواهم کرد در این مسئولیت روسفید بیرون آمده و در انجام وظایف تلاش و جدیت داشته باشم.


سرپرست روابط عمومی استانداری اردبیل دومین انگیزه خود را همکاری تنگاتنگ با خبرنگاران و اصحاب رسانه و جلب رضایت آنها اعلام کرد و افزود: نمی‌خواهم بعد از اتمام ماموریت و مسئولیتم در روابط عمومی در رویارویی با همکارانم در پیگیر نبودن مسائل احساس شرمندگی کرده و یا کارنامه قابل قبول در پیش این دوستان رسانه‌ای نداشته باشیم.


به گزارش  خبرگزاری فارس  از اردبیل، فرهاد عظیمی اخیراً به سمت سرپرستی روابط عمومی استانداری اردبیل انتصاب شده که در این مدت کوتاه توانسته ارتباط بسیار قوی و همراهی خوبی را با اصحاب رسانه نشان دهد که انتظار می‌رود بدون نگاه تبعیض آمیز همه رسانه‌ها مورد توجه قرار گرفته و در دعوت از آنها گزینشی رفتار نشود.

منبع: استانداری اردبیل

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد