درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 02:12   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17271صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیچهارشنبه، 18 تیر 1399 - 13:16
تاثیرات بازاریابی ارتباطات روابط عمومی بر تعامل برند در رسانه اجتماعی
همچنان که روابط عمومی از تبلیغات و بازاریابی بخش هایی جداگانه هستند و اکنون «در هم تنیده» شده اند، چالش برای متخصصان و دانشگاهیان حفظ نقاط قوت اصلی است، هنوز نیاز است که با متخصصان رسانه دیجیتال در آموزش همکاری شود. در پایان، بهترین ارزیابی داده و تحلیل آن برای بازتعریف داستانسرایی رسانه ای مورد نیاز می باشد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- داستانسرایی، فرصت های تاریخی را برای رشد صنعت روابط عمومی در چالش با رسانه های پولی در بازاریابی و تبلیغات ایجاد می کند. ریچارد ادلمن، در اجلاس آکادمیک روابط عمومی ادلمن 2014 پیشنهاد کرد: «روابط عمومی اکنون آماده است تا به رشته ای برجسته در خدمات بازاریابی تبدیل شود.»


چشم انداز بلندمدت ادلمن برای رسیدگی به این تغییر در بازار نتایج زیر را به همراه داشته است:


من معتقدم که این درست است زیرا در عصر «ارتباطات بازاریابی» قرار داریم.


- جایی که در آن تبلیغات کلاسیک پیشرو است؛ این عرصه راهی را به سوی دوره «ارتباطات بازاریابی» می گشاید؛ جایی که داستانسرایی خود انگیخته در سرعت فعلی مملو از پیروزی است.


در دوره «بازگشت به داستانسرایی اصولی تر» که ادلمن پیش بینی می کند روابط عمومی باید خودش را در جایگاه رهبری دستاوردهای موبایل و رسانه های پرداختی پیش رو بدست آورد.


هرچند رسانه دیجیتال در حال حاضر شیوه ای منحصر به فرد و بسیار خاص برای برند است که فراتر از روابط عمل می کند. برای مثال، در اینستاگرام مدیرعامل و موسس برایان زورکر مشاهده می شود که می گوید: عکس ها با آب یا فراتر از تعامل «چشم نواز» با اشباع رنگ ها هستند و تعامل را بهبود می بخشند.


زورکر می گوید درک رابط عمومی «همچون یک فرزندخوانده برای بازاریابی» اشتباه است زیرا «شرکت های روابط عمومی فرصت های به مراتب بهتری برای ارتباط سازی نسبت به آنچه یک آژانس می تواند از طریق داستانسرایی انجام دهد، دارند.»

 

وی می افزاید: «شرکت هایی نظیر استارباکس، انتظارات مصرف کنندگان را پرورش می دهند به گونه ای که برند می تواند به آنها پاسخ دهد.»

 

زورکر می گوید: «من فکر می کنم که شرکت های روابط عمومی در آنچه انجام می دهند واقعا عالی هستند اما اکنون شخصی سازی روال جاری است و ارائه دادن آن باید به گونه ای انجام شود که از کانال صحیح افراد آن را دریافت کنند.»


با توجه به اینکه بیشتر تعامل برندها مثبت است، زورکر فرصت هایی را برای روابط مصرف کننده برجسته می کند: «اگر شما می توانید به آنها الهام کنید تا بتوانند لحظاتی را ایجاد کنند که برای آنها بسیار خوشایند است، آنگاه است که می توانید راهی طولانی را طی کنید.»


واضح است که دقت در چارچوب تعامل برند در رسانه اجتماعی مورد نیاز است و روابط برند مشابه دوستی شخصی در توییتر، فیسبوک، اینستاگرام یا سایر سایت ها نیست.


علاقه مندان برند که تجربه و دانشی دارند که ممکن است اجازه دهد رهبران افکار به سوالاتشان پاسخ دهند، مسائل برند را مطرح کنند و راه حل های حاصل از خرد جمعی ارائه دهند. به این ترتیب، مدیران جامعه برند می توانند تنها برای روشن شدن مسائل بنشینند، گوش دهند و تعامل کنند.


همچنان که روابط عمومی از تبلیغات و بازاریابی بخش هایی جداگانه هستند و اکنون «در هم تنیده» شده اند، چالش برای متخصصان و دانشگاهیان حفظ نقاط قوت اصلی است، هنوز نیاز است که با متخصصان رسانه دیجیتال در آموزش همکاری شود. در پایان، بهترین ارزیابی داده و تحلیل آن برای بازتعریف داستانسرایی رسانه ای مورد نیاز می باشد.


منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد