درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 29 تیر 1398 - 22:47   

انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت

  انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت


ادامه ادامه مطلب یک

۷ روش برای برقراری ارتباط مؤثر در محیط کار

  ۷ روش برای برقراری ارتباط مؤثر در محیط کار


ادامه ادامه مطلب دو

تحقیق تازه دانشگاه مونترال/ تشدید افسردگی نوجوانان و مدت زمان کار با شبکه‌های اجتماعی

  تحقیق تازه دانشگاه مونترال/ تشدید افسردگی نوجوانان و مدت زمان کار با شبکه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  درگذشت یکی از پیشگامان علم ارتباطات در ایران
  مدیر روابط عمومی هیات دوچرخه سواری گیلان منصوب شد
  بیمه کوثر با ارزش هر سهم ۶۵۸۳ریال وارد مجمع می ‌شود
  روزنامه دولتی و روزنامه حزبی
  انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت
  نباید رسانه با زر زود و تزویر منحرف شود
  برگزاری نخستین کنفرانس رسانه ای در طالقان
  ابلاغ شیوه نامه تهیه و تولید اقلام تبلیغاتی گردشگری
  منطقه 19 با نصب بنرهای اطلاع رسانی رنگ و بوی انتخابات گرفت
  نصراللهی در گفت‌وگو با ایسکانیوز: پیام‌رسان‌های داخلی میدان را به رقیب واگذار کردند/برخورد مسئولان با فضای مجازی هوشمندانه نیست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17248صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیسه شنبه، 19 خرداد 1394 - 15:39
رئیس خانه مطبوعات قزوین: 5 نفر از خبرنگاران فعال هر رسانه از سوی دولت بیمه می‌شوند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس خانه مطبوعات استان قزوین گفت: دولت، پنج نفر از خبرنگاران فعال هر رسانه را بیمه می‌کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس خانه مطبوعات استان قزوین گفت: دولت، پنج نفر از خبرنگاران فعال هر رسانه را بیمه می‌کند.

سید عبدالعظیم موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص فعالیت‌های بیمه‌ای خبرنگاران و فعالان حوزه رسانه یادآور شد: در چند سال گذشته به دلیل سبک برنامه‌ریزی و سیاستی که دولت وقت در نظر داشت، تعدادی از خبرنگاران رسانه‌ها بیمه شدند.

وی بیان کرد: برنامه کنونی دولت بر این مسیر قرار دارد که خبرنگارانی که زیر چتر بیمه‌ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار دارند حذف کرده و از هزینه‌های جاری دولت در این زمینه بکاهد.

رئیس خانه مطبوعات استان قزوین با بیان اینکه تحقق بیمه خبرنگاران یک ضرورت برای انجام فعالیت‌های اجتماعی آن‌ها محسوب می‌شود، اظهار کرد: مسئولان خبرگزاری‌ها، مطبوعات و نشریات لازم است برای بیمه خبرنگاران اقدام کنند.

موسوی ادامه داد: فعالیت خبرنگاران و نیروهای جامعه خبری زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره‌کل‌های استانی این حوزه قرار دارد اما سرمایه‌گذاری از سوی دولت در خصوص بیمه خبرنگاران هیچ ضرورتی ندارد.

این مسئول عنوان کرد: سایر دستگاه‌های اجرایی دیگر نیز مانند کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی و صنعتی که زیر نظر وزارت صنایع و غیره فعالیت می‌کنند هزینه بیمه کارکنان آن از سوی مسئولان آن واحد تولیدی تأمین می‌شود.

رئیس خانه مطبوعات استان قزوین با اشاره به تداوم بودن استقلال فعالیت خبرنگاران در جامعه و در ارتباط با سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی تصریح کرد: برای این استدلال که اگر بیمه خبرنگاران زیر نظر دولت باشد، فعالان این عرصه کارمند دولت محسوب می‌شوند، هیچ استدلال و منطقی وجود ندارد.

وی اضافه کرد: در دولت‌های گذشته نیز به دفاتر خبرگزاری‌ها و مطبوعات کمک‌ها و یارانه‌هایی ارائه می‌شد که احزاب سیاسی چپ و راست را در بر گرفته بود و خللی در روند اجرایی برنامه‌های خبری آن‌ها وارد نشد.

موسوی مطرح کرد: بسیاری از دفاتر خبرگزاری‌ها، مطبوعات و نشریات توانایی مالی کافی برای بیمه کردن خبرنگاران خود دارند که می‌توانند برای توسعه فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی نیروهای خود نسبت به تحقق بیمه آن‌ها اقدام کنند.

رئیس خانه مطبوعات استان قزوین خاطرنشان کرد: دفاتر خبرگزاری‌ها و مطبوعات محلی، استانی و سراسری، بنگاه‌ها و مجموعه‌های اقتصادی محسوب می‌شوند.

این مسئول تأکید کرد: مجموعه دولت در وزارت اقتصاد و دارایی و اداره کل‌های استانی آن با همکاری و تلاش بیمه تأمین اجتماعی، پنج نفر از خبرنگاران برتر هر دفتر فعال حوزه رسانه را بیمه می‌کند.

موسوی اضافه کرد: مسئولان حوزه‌های خبری می‌توانند با انجام اقدامات و هماهنگی لازم برای بیمه خبرنگاران خود، ضمن ارتقای توان اجتماعی و اقتصادی خبرنگاران فعال، زمینه و توان کافی را برای بیمه کردن سایر خبرنگاران به دست آورند.

رئیس خانه مطبوعات استان قزوین با اشاره به مستقل بودن فعالیت‌های اقتصادی دفتر خبرگزاری‌ها در استان‌های مختلف و مدیریت کشوری آن‌ها اظهار داشت: خبرگزاری‌ها و مطبوعاتی که به صورت سراسری نیز فعالیت می‌کنند می‌توانند مانند فعالان این عرصه در سطح استانی و محلی برای بیمه خبرنگاران اقدام کنند.

وی بیان کرد: مسئولان خبرگزاری‌ها و دفاتر مطبوعاتی استان قزوین می‌توانند با دریافت کد اقتصادی مستقل از اداره‌کل اقتصاد و دارایی این استان برای بیمه پنج نفر از خبرنگاران فعال خود اقدام کنند.

این مسئول عنوان کرد: این امکان و ظرفیت گسترده که در بیمه تأمین اجتماعی دارای تبصره و ماده تعریف شده و مشخص است می‌تواند موجب ارتقای توان اجتماعی و اقتصادی خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه در استان قزوین شود.

رئیس خانه مطبوعات استان قزوین ادامه داد: رفع مشکلاتی مانند بیمه خبرنگاران که یک دغدغه اجتماعی برای هر فرد شاغل محسوب می‌شود می‌تواند توسعه فرهنگی و رشد خبری استان قزوین را نیز به همراه داشته باشد.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه دولتی و روزنامه حزبی


  معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد: نیاز امروز روابط عمومی‌ها برای اقناع مخاطب است


  داستان سرایی؛ ابزاری جذاب برای جلب توجه مخاطب به سخنرانی


  نتایج اقدامات اطلاع رسانی نمی شود؛ ضعف در عملکرد روابط عمومی ها


  هوش مصنوعی و زهر و پادزهر جعل عمیق


  ۷ روش برای برقراری ارتباط مؤثر در محیط کار


  عصر سرمایه‌داریِ نظارتی با ابزارهای رسانه ای


  تحقیق تازه دانشگاه مونترال/ تشدید افسردگی نوجوانان و مدت زمان کار با شبکه‌های اجتماعی


  مسائل مربوط به عکاسی: چرا سرمایه گذاری در عکس های با کیفیت باعث پیشرفت بازاریابی می شود


  گزارش برگزاری چهارمین گردهمایی سراسری مدیران و فعالان روابط عمومی جهاد دانشگاهی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران